MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: PC się spalił #chlip
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Heja,
komoputer mi szlak trafił, więc jestem ograniczony technicznie, format nie pomogl, nie mam dostępu do wszystkich aplikacji, sam minecraft działa bardzo słabo bo korzystam tymczasowo z lapka który nie ma dużej wydajności. Stąd też wszelkie tematy supportowo/techniczne będą realizowane znacznie wolniej dopóki nie odzyskam nowego sprzetu, w poniedziałek mam zamówionego kuriera na odbiór sprzętu, liczę że do tygodnia naprawią i prześlą go na nowo.


PS. nie wiem na ile to miało wpływ ale wszystko zaczeło sie pieprzyc zaraz po aktualizacji windowsa 10tki, notoryczne blue screeny, na poczatek co kilkanascie minut, pozniej już w petli non stop. Wygooglowalem ze to dosyc czeste problemy po aktualizacji wiec nie polecam.
Mam to samo na lapku po aktualizacji w10. Tylko, że u mnie wyrzuca blue screena co parę dni.
mialem dokladnie to samo przez pierwsze kilka dni pozniej po aktualizacji restart byl pare razy dziennie pozniej pare razy na godzine az w koncu jest staly... za kazdym razem=/
Heh... 2 razy w ciagu ostatniego tyg wylaczalem kompa z win10. Za kazdym razem wlaczalem go z plyty rozruchowej. Tak to juz jest jak chca cos niedopracowanego wepchnac na sile.
Mam tak samo, również po aktualizacji Wink
X D pamietam jak pan cieszyl sie tym kompem
Dlatego nie aktualizuje win10 pozdro
Temat: RE : Dotyczy RMA nr 374415
Drogi Kliencie,
Obecnie oczekujemy na dysk, który został zamówiony od producenta.
Planowany termin dostarczenia towaru przypisany jest na dzien 8.11.2018.
Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z terminem, laptop 8-9 zostanie do Pana odesłany na adres podany w wysyłce.

Pozdrawiam,
Jakub Wojdyło
Team Leader ds. Reklamacji
Grupa Sklepów Morele.net Sp. z o.o.




obym pojutrze mógł w pełni wrócić...
Biedny PC Sad

Banan życzę ci żeby wrócił jak najszybciej do zdrowia Big Grin
.....



Temat: RE : Dotyczy RMA nr 374415
Drogi Kliencie,
W dniu dzisiejszym otrzymałem informację iż Pana reklamacja przedłuży się , z powodu braku dostarczenia towaru.
Planowane dostarczenie 15.11.2018
Z góry przepraszam za utrudnienia.
W ramach rekompensaty mogę zaoferować voucher na kolejne zakupy w sklepie morele.net o wartości 50zł

Pozdrawiam,
Jakub Wojdyło
Team Leader ds. Reklamacji
Grupa Sklepów Morele.net Sp. z o.o.


Nie polecam tego serwisu i z czystym sumieniem każdemu odradzam zakupy tam, mówią jedno robią drugie... Super utrudniony kontakt z klientem nie ma możliwości zasięgnięcia informacji telefonicznie, naprawda która miała zająć chwile trwa już prawie 3 tygodnie, raz na 24h z łaski ktoś odpisze, powszechna jest tam spychologia nikt nic nie wie... osobiście pozostał spory niesmak
Dlatego ja wszystko robię przez osoby prywatne i problemy trwają max tydzień Tongue
Przekierowanie