MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Skyblock traci grywalność :(
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

Chciałbym zwrócić uwagę na spadek wydajności serwera, a co za tym idzie, niestety i grywalności

Dlaczego?:

1) Golemiarki, spadek wydajności, mnie ten problem raczej nie doskwiera, gdyż moje główne źródłu dochodu jest czerpane z największego sklepu skyblock ale dla 95% graczy to główne źródło dochodu na serwerze

Sam także widzę że golemiarki które posiadam, utraciły dawną wydajność.

2) Krypta - golemy, szkatułki, klucze giganty

Z powodu spadku wydajności serwera, zauważyłem także że drop znacznie spada, a co za tym idzie, spada opłacalność takich wypadów, po co iść na godzinę do krypty jak się wydropi może ze 4-5 kluczy.

Giganty: Tutaj, czeka jeszcze większe rozczarowanie Sad
przy 2 najlepszych setach w eq potrafiłem wydropic w ciągu około 30 minut 10-15 drzewek - ktoś powie, że da się więcej/mniej, jednak to są moje obserwacje, przy mojej strategi ataku i umiejętności tak wychodzi.

Teraz, o 01:45 w nocy, przy 2 graczach online (w tym ja) z gigantów wypadło 6 drzewek, co prawda drugi set zużyty w połowie, jednak dałem sobie spokój, gdy zostałem wyrzucony z serwera za podejrzana walkę Confused stwierdziłem, że nie chce mi się... przy zabiciu 30-40 gigantów taki drop, wole te drzewka kupić ;/

gdy jest powyżej 10 - 15 graczy wypad na giganty to po prostu strata czasu

[Obrazek: 1.png]
[Obrazek: 2.png]
[Obrazek: 3.png]


3) Bogowie:

W ciągu dnia, gdy jest powyżej 10-15 graczy czasami się zastanawiam czy iść na bogów ponieważ co któryś wypad zlaguje któreś z bóstw

zauważyłem także spadek zainteresowania zwojami podziemia w moim sklepie, sprzedasz spadła do zera! Czasami w dobrym dniu sprzedawałem około 5 zwoi dziennie, wiec mogę wysunąć wnioski: coraz mniej graczy chodzi na bogów - bo po co tracić czas i itki jak zaraz któryś się zawiesi


4) Lagi, restarty, i inne,

Przy częstych lagach nie można normalnie grać, budowanie, sprzedasz itków, teleportowanie i inne po prostu są bardzo czasochłonne

Restarty, ok są pomocne jednak po 10 minutach od niego już są lagi z powrotem.

Restarty są potrzebne, od czasu do czasu, jak serwer się zawiesi, czy z jakiegoś powodu zaczął lagować (jeśli mu się to nie zdarza), jednak częste restarty to nie jest recepta na pozbycie się ich - powiedziałbym bardziej ze zwiększa to uciążliwość rozgrywki


Posiadam na tym serwerze już spory staż, zawsze grało się na nim przyjemnie, od jakiegoś czasu wspieram(VIP) Twórców za ich ciężka praca jaką jest ciągle monitorowanie stanu, poprawianie problemów, niesamowita szybkość w działaniu! (support ESB policja forum itp) Jednak to jest chyba pierwsza rzecz która zaczyna bardzo negatywnie wpływać na moją rozgrywkę, a co za tym idzie dobrą zabawę Sad


Zwracam się uprzejmie z prośba o rozwiązanie w jakiś sposób tego problemu, gdyż może tego teraz tak nie widać, jednak z czasem serwer może stracić grywalność i społeczność która jest tutaj wspaniała zacznie zanikać ...


PS: Wpis nie miał na celu nikogo urazić, opisuje tutaj tylko mój punkt widzenia i subiektywną opinie.
ja bywalec bywam w sumie mało ale to z racji narodzin córki ale jestem wierny ale co do rutyny tak jest i myślę że coś nowego nowe lokacje ... fakt ze rok szkolny i wiadomo wiekszość grazy to dzieciaki patrząc przez pryzmat mojej starszej córki ona mnie wkreciła w mc ona natomiast roblox...

no nic ja to co dzien choćby na 5 min wchodze ale warto

- rozbudowac skup ...

- krypta plus labirynty

- jakaś lokacje nową gdzie zdobywa sie klucze do reszty skrzyn czyli każda lokacja do innej skrzyni

- ranking zabić graczy nadaje sie do ... nabijanie zabic jak przekrecanie licznika w aucie ale np liczba obrotów prywatnego sklepu zacheci to osoby to zdoywania sprzedawania i grania a nie patrzenie jak sie golemy palą

..... w skupie proponuje dodać ....
- tnt
- netherrack
- strzały
- torbiel z atramentem
a i nawet za 64 sztuki 0.1 $ te maki

bardzo duzo dropia w krypcie złotych mieczy i łuków w stanie agonalnym ... co z tym albo niech tego to nie dropi albo dajcie jakiś skup ....


duzym wyzwaniem jak nie największym w tej grze jest zlowienie błazenka ...łatwiej bóstwa zabiić niż złowić to i tu na spawnie postawić ciocie rybaczke która za błazenka daje coś nie wiem choćby vipa na 12 godz

GWARANCJA ze każdy by łowił
Super pomysły Smile
Z makami kiedyś na serwerze pisałem, chodzi o to, że za jakaś śmieszna kwotę np stak za 0.001$ aby się ich tylko pozbyć, ponieważ dużo osób wywala je albo na wyspach, albo na spawnach.

Jak kiedyś zniszczyłem wszystkie skrzynie w których były maki, bardzo spowolnił mc, a na pewno nie jeden tak robi, wiec na pewno skup poprawiłby ta sytuacje lub zmniejszy delikatnie ogólną poprawę wydajności serwera, bo szybciej by było tp do sklepu i sprzedać, niż niszczyć i budować skrzynie ( a jednocześnie obciążać serwer leżącymi makami).

Tak błazenek to towar bardzo deficytowy, i faktycznie szybciej zdobyć skrzynie bogów niż błazenka, ciekawe by było np: ranga mVip na x godzin(1 błazenek:"x" h) i dostawać np kit mvip (diax) i np coś tam, do tego aby było bardziej "prestiżowo", delikatnie różnicy się kolor od zwykłego gracza, delikatnie ponieważ jeśli było by zbyt duża różnica odcieni, czat stałby się nieczytelny.

Nie wiem jak Wy, jednak ja logując/rejestrując się po raz pierwszy na serwer, pozytywnie bym był zaskoczony jeśli np sporo graczy ma jakieś rangi, i np mimo wszystko tez chciałbym osiągnąć te rangi jak najszybciej: zwiększyło by to rywalizacje, do tego po mvip na pewno nie jednego by "kusiło" aby zwiększyć range do VIP Cool

Widziałem raz serwer SB na którym właśnie rybki były walutą, i całkiem fajnie ekonomia się utrzymywała, dodatkowo umiejętność łowienia stałaby się bardziej przydatna, teraz to taka trochę martwa umiejętność która nie jest zbytnio nikomu potrzebna.

myślę ze te zmiany fajnie by wpłynęły na rozgrywkę, a po dokładnym przeanalizowaniu, realizacja była by bardzo szybka, ponieważ bazują na wzorcach które już są.
To, że gracze odchodzą to nie wszystko. Przez lagi nie ma w ogóle nowych. To znaczy są, ale wygląda to tak, że wchodzą na serwer, robią wyspę i wychodzą. Często mam taką sytuację, że nowe osoby, które zarejestrowały się 10-20 minut temu narzekają na lagi i zrażają się trybem, nie dziwię się im.. Do niedawna stosowane były głosowania o restart, ale przestały się pojawiać. Co najwyżej jedno raz na dzień, kiedyś były co 15-30 minut, albo zależały od TPS, już nie pamiętam. Sky Block to jeden z trybów, na którym gra najwięcej osób. Szkoda, że to on jest tak zaniedbany, przynajmniej na Minefoxie. Dobrze mówisz - sam już na bóstwa nie chodzę, bo boję się o mojego seta. Na SkyBlocka każdy ma dużo pomysłów, gorzej z realizacją.

Kiedyś zgłosiłem bug z niskim dropratem z obrońców bram i z wszystkich innych mobów questowych, ale jako odpowiedź dostałem jedynie to, że został zrobiony restart.. co nam po nim? Po 10 minutach zaczęło dziać się to samo. (jak widać po wypowiedzi Gamya..)
http://mineserwer.pl/Temat-BUG-Droprate-Obrońców-Bramy

Tutaj gracz zgłosił to, że golemy lewitują i nic z nich nie dropi i nie dostał odpowiedzi.
http://mineserwer.pl/Temat-Golemy-od-dwó...wydajności

Dodatkowo, podczas takich już mocnych lagów, kiedy podrzucimy przedmiot w górę, to będzie on lewitował.. xD trzeba się podbudować, żeby móc go zebrać.

Kiedy wejdę na tryb dodam tutaj filmik jak golemy lewitują, żeby moje słowa nie były niczym poparte:

Edit: Dzis gralem z kumplami na sb, byli nowi i średnio co 3 minuty mówili, że są tu straszne lagi w porownaniu do innych trybow..
Tak, masz racje, sam bym się zraził na początku jakby moja rozgrywka była tak opóźniona, że czynność która robię np 10 minut, to przez lagi schodzi np 20 minut.

Ciężko czasem przez lagi handlować w tradycyjny sposób, (itki lewitują lub wypadają - zawieszają się) co prowadzi do częstych sprzeczek ze ktoś nie dostał itemków lub kogoś oszukał, mimo ze każda ze stron nie miała złych zamiarów.

Nie raz skakałem po trybach i masz racje, SB to chyba najczęściej i najbardziej odwiedzany tryb.


Jeśli rozgrywka dalej będzie tak problematyczna, to zaczną gracze odchodzić - co za tym idzie nie wykupywać VIP, a to spowoduje upadek trybu i brak opłacalności, czego żadne z nas nie chce Sad. Wiadomo, to nie nastąpi od razu, jednak powoli, już teraz zaczyna to ku temu dążyć.
Wątek przeczytany. Powoli bierzemy się za tematy. Szczegóły później jak będziemy mieli ustalenia co z tematami robimy.

1) Przebudowana już będzie arena PVP
2) Przebudowana krypta, arena gigantów, golemy i labirynt withera + inne zasady bossów
3) Lekka modernizacja spawnu
4) Nowe dodatkowe opcje na /warp parkour
5) Wycofanie kilku pluginów - mamy nadzieje, ze to troszkę pomoże
6) Przebudowanie algorytmu statystyk
7) .... resztę wrzucę jak będziemy mieli ustalenia
Przekierowanie