MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: RPG - następca 1.7 - REKRUTACJA
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Heja wszystkim,
jak wiecie dobre czasy RPG 1.7.2 już się zakończyły, edycja trwała kilka dobrych lat i należała do udanych, wraz z nowymi wersjami mc pozostawiliśmy ją w tyle aż powoli śmiercią naturalną odeszła Smile



I tym razem pora na stworzenie Nowej która zastąpi tryb na mineserwer.pl oraz minefox.pl, przez ostatnie miesiące prowadziłem pewne prace nad trybem opartym o wersje z nowym modelem PvP, pozwoliłaby ona na logowanie się na wersji od 1.7 do 1.12, jednakże wersja 1.7 działałaby zdecydowanie gorzej (dużo funkcjonalności nie działałyby jak należy).


Dlatego pytaniem jest czy zainteresowani bylibyście wersją 1.7-1.8 w pełni kompatybilną czy wersją 1.7-1.12 która byłaby wspierana głównie dla wersji od 1.8+


Kolejnym zapytaniem jest system broni oraz samego pvp które nawet na wersji 1.9+ mogę przerobić na stare pvp z wersji 1.8.



Wolelibyście bronie jak na starym RPG? prosty system gdzie wartośc sharpnessu jest najważniejsza, czy jak na BESTRPG gdzie dodatkowe wartości typu SIŁA/ZRĘCZNOŚĆ/SZCZĘŚCIE które można pozyskać z ekwipunku czy zbroi mają mieć wpływ na końcowy DMG?

[Obrazek: server-map-type-rpg.png]


Kolejnym trzecim i ostatnim aspektem któy chciałem tu poruszyć jest REKRUTACJA EKIPY DO TWORZENIA SERWERA, niemal zawsze serwery tworzyłem sam, jednak w tym roku mogłem liczyć naprawdę na wiele osób które wspomogły mnie w tym za co Wam serdecznie dziękuję, tyczy się to zarówno tych którzy pomagali w budowach map, pisaniu skryptów czy optymalizacji pluginów. Oczywiście nie dziękuje nikomu kto rzucił propozycje swojego super questa czy pomysłu Big GrinBig GrinBig Grin

Zmierzając do najważniejszego, chciałbym skompletować ekipę na którą mógłbym liczyć przy przygotowaniu obecnego trybu.

Co miałyby takie osoby robić?
Do zrobienia jest wiele rzeczy, kwestie pluginową zostawiam jak zwykle dla siebie,
natomiast przydałyby się osoby które pomogłyby w:

- Skryptach (Questy itp)
- Wyszukiwaniu (minecraftplanat) i budowania/przerabiania MAP pod expowiska
- Przygotowaniu mobów opartych o mm (głównie wymyślenie nazw potworów oraz wszelkich poszczególnych elementów ekwipunku, ustalanie enchantów, bonusów)
- Inne związane z RPG.



Chciałbyś pomóc?
Napisz w wątku dlaczego chciałbyś zostać członkiem ekipy tworzącej nowe RPG dokładając swoją cegiełkę, co mógłbyś zrobić i w czym się przydać.
Nie chcesz brać udziału w rekurutacji ale masz jakąś sugestie nt nowego trybu? podziel się z nią z nami!



Osoby z moderacji które będą uczestniczyły w rozwoju tryby będą poźniej miały możliowść zasiąść w moderacji, osoby z poza moderacji, będą miały zwiększone szanse przy rekrutacji i będą mieć możliwość otrzymania jakiś darmowych usług przy starcie serwera!
Jak dla mnie wersja powinna być 1.8+.
Pvp moglo by być na 1.9 gra byłaby ciekawsza oraz byłoby mniej cheaterow ;D
Enchanty wolałbym z bestrpg gdzie jest siła,zręczność itp
Do ekipy nie chciałbym ;v nie umiem pisać skryptów itp jedynie co to mogl byc sprawdzać graczy itp.
To moja opinia na ten temat ;D
Chętnie pomógłbym przy nazywaniu mobów/ekwipunku itp.
Mógłbym nadawać itemom enchanty. Kiedyś prowadziłem z kolegą serwer (ok. 70 osób było, niestety upadł, z braku funduszy) też był klasyczny rpg. On programował, ja ustawiałem bossy (hp, armor, weapons etc.)
W stopniu podstawowym/średnim potrafię się obsługiwać mm. (EDIT: Umiem dawać spawny, bronie, dropy, sety. Ogólnie wszystko, więc jestem w stanie powiedzieć, że ogarniam)
Wersja 1.8+ a pvp z 1.8 chyba najlepsze rozwiązanie nie ma się co bawić w 1.7 bo to będzie tylko naprawianie tego co nie działa a z jednym naprawiony problemem pojawi się drugi
(12-August-2018 14:16:43)Grzesiek88899 napisał(a): [ -> ]Wersja 1.8+ a pvp z 1.8 chyba najlepsze rozwiązanie nie ma się co bawić w 1.7 bo to będzie tylko naprawianie tego co nie działa a z jednym naprawiony problemem pojawi się drugi

na 1.7 nie byloby nic naprawiane ona chodzilaby po prostu gorzej, tab na pewno by nie dzialal i na pewno nie byloby prob jego naprawy, generalnie analogia do gta, tam tez 1.7 wspierane nie jest ale mozna grac.
- 1.7-1.12
- system pvp 1.8
- Stary RPG

Wybierałem w taki sposób, ponieważ głupio by było jakby przestało całkiem istnieć Best RPG z ms,mf na wersje 1.7 oraz każdy kto grał przynajmniej raz na rpg (ms,mf) ma dobre wspomnienia z trybu , a zmieniając w większości to rpg to "zabiłoby" te wspomnienia
Zgodzę się poniekąd z Grzesiem - nie ma co bawić się w 1.7, i tak obecne efekty na wielu trybach przerastają tą wersję niemal trzykrotnie (pomijam już, że wsparcie dla tej wersji i tak będzie podlegać kwestii czasowej, stąd za jakiś czas nie będzie po co takowego wsparcia trzymać). Jak dla mnie 1.8 i wzwyż to najkorzystniejsze rozwiązanie kwestii wersji serwera.

Natomiast jeśli o PVP i system broni chodzi to odwrócę nieco te 2 pytania na jedno, czyli jak wyobrażamy sobie moby i rozwój postaci na tym trybie? Zobaczcie sami jak na tych trybach miały te aspekty znaczenie jeśli o broń i pvp chodziło (moja rozpiska poniżej).





Nie ma co się oszukiwać, ale stare RPG było pod kątem mobów chyba najbardziej prozaiczną wersją... Z każdego moba dropiły nam jakieś fragmenty zbroi czy też broń, które nie były unikatowe w żaden sposób (a wręcz można było sobie tym zasyfić eq).

Walka z mobami też nie była jakoś urozmaicona, zwyczajne nawalanie w potwora ile wlezie (totalnie zerowe wyzwanie, nie to co na nowym RPG gdzie od takiego 25 expowiska to już trzeba było unikać tych ataków a nie tylko biegać i nawalać), a dodatkowo jak ktoś nie lubił tego expowiska bo było trudne to wracał na starsze i tam expił (fakt dopiero od magów wojennych takie expowisko gdzie moba nie możesz nawalać ile wlezie bo ci przywali armię i wywali ciebie w kosmos to dopiero można było mówić o nietypowych potworach, ale to już była końcówka trybu... ostatnie expowisko...).


Jeśli o rozwój na starym RPG chodziło to też bez szału... drop klejnotów z prawie każdego potwora pozwalał na wytwarzanie sobie najlepszych broni, aczkolwiek już na starcie jak ktoś by się uparł i poszedł na hajs to mógł mieć 3 co do mocy miecz na serwerze (tj. Magiczne Anielskie Ostrze) bez żadnych wymagań... No gdzie tu uczciwość? Biedak musiał przechodzić przez expowiska i nabijać sobie dochody przez bite miesiące podczas gdy taki bogacz mógł sobie zakupić hajs, wydać go na miecz, czy tam zbroję jak mu zostanie (no jeszcze jak było go stać to sobie automatyczny drop zakupił albo powydawał na skille) i od 1 expowiska mógł sobie kolejne bez trudu nabić (a jeszcze jakby taki typ miał vipa to już wgl nic tylko iść na swoje expowiska i mieć level w ciągu 10-20 minut (pierwsze expowiska) góra godziny do kilku godzin (na wyższych levelach)...


A teraz porównajcie sobie stary system z obecnym, gdzie nawet dobry przedmiot za smocze monety z wartością 75 lvla jest bezużyteczny dla nowej osoby bo ta nie może go użyć, a Vip też ma expowiska ograniczone levelem + na prawie wszystkie przedmioty trzeba mieć szczęście że wypadną wam ze skrzynek (pominąłem tu itemy u Warriva, które można nabyć za hajs, ale one i tak znaczą mniej niż te ze skrzynek). Mobów nie ma co porównywać... na starym RPG moby od 5 lvla i wzwyż miały 2-3x mniej HP niż na nowym i nie stanowiły większego problemu (no może poza amazonkami, które dla niektórych miały te killaury i nonknocka [Obrazek: lol.png])...




Podsumowując moją rozpiskę w małej pigułce:

Chcemy proste moby bez kolosalnego HP i DMG a także prosty rozwój postaci? ------> bierzemy system polegający na zwykłym sharpnessie czy tam smicie lub zmorze stawonogów
Chcemy wyzwanie na oba czynniki? ------> bierzemy coś w stylu systemu atrybutów broni z nowego RPG



I tyle ode mnie jeśli o pytania chodziło.

W zakresie wsparcia prac - chyba wiadomo do czego się najbardziej nadaję, i że można mnie nieco wymęczyć przy tym (jak ostatnio [Obrazek: lol.png]). Po drodze i tak mam stale w roku szkolnym naukę programowania więc kto wie czy jak ta serwerownia jeszcze będzie przez dalsze lata istnieć to czy Banan w końcu nie będzie jedynym programistą w ekipie Big Grin (to tak w sumie baaaardzo daleka przyszłość, ale chyba nikt marzyć nikomu nie broni? xD)
1.8-1.12, system walki z 1.8, enchanty jak na starym dobrym RPG
Wersja 1.7-1.12 wspierana głównie dla wersji od 1.8+ jest moim zdaniem o wiele lepsza.
System PvP 1.8 również lepszy od 1.9+

Cytat:Wolelibyście bronie jak na starym RPG? prosty system gdzie wartośc sharpnessu jest najważniejsza, czy jak na BESTRPG gdzie dodatkowe wartości typu SIŁA/ZRĘCZNOŚĆ/SZCZĘŚCIE które można pozyskać z ekwipunku czy zbroi mają mieć wpływ na końcowy DMG?
Nie lubiłem bawienia się w Siłę, Zręczność i Szczęście, dodatkowe utrudnienie. W prostszym systemie skupiamy się tylko na sharpnessie, natomiast w tym na BESTRPG musimy skupiać się na trzech rzeczach i dobrze to zaplanować. Lepszy prosty system, gdzie sharpness jest najważniejszy.
Mój głos:

1.7-1.12;

System walki 1.9+ (bezustanne klikanie lewym jest nudne i czasem bolesne, metoda walki z 1.9 dodaje jakiejś strategii do gry i nie będzie dzięki niej dużego problemu z cziterami, + przecież bestRPG ma 1.8 to po co robić oba serwery z tym samym systemem? Różnorodność między systemami walki by była bardzo miła);

System umiejętności ze starego RPG raczył mnie bardziej niż fakt istnienia jedynie zaklęć w Minecraft.

Chciałbym dodać jeszcze coś - w Systemie 1.9+ istnieje funkcja ataku mieczem zwala "sweep attack". Ona powoduje, że można jednym ciosem przeciąć kilka mobów. Jest również zaklęcie zwane "Sweeping edge" w wersji... 1.10 bądź 1.11, które zwiększa zadawane obrażenia mobom trafionym przez ten atak. "Sweeping edge III" powoduje, że każdy mob trafiony mieczem otrzymuje identycznie obrażenia co ten trafiony bezpośrednio, co jest bardzo przydatne w walce z dużymi grupami mobów.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie