MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Niezbilansowana runa paladyna?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam



W powyższym materiale z użytkownikiem mower1234 przedstawiliśmy błąd związany z runą dostępną dla klasy paladyn - Runa Aury Światła.
Po aktywowaniu tej runy, gracz otrzymuję efekt dodatkowej siły. Im lepsza runa, tym większy efekt siły powinniśmy otrzymywać. Na materiale widać zupełnie co innego:

  1. Runa Aury Światła (I) - Siła II
  2. Runa Aury Światła (II) - Siła III
  3. Runa Aury Światła (III) - (Na nagraniu nie została przedstawiona ta runa, gdyż jej nie posiadaliśmy, aczkolwiek ma taki sam efekt jak dwie runy poziomu IV oraz V)
  4. Runa Aury Światła (IV) - Siła I
  5. Runa Aury Światła (V) - Siła I


Proszę o naprawienie problemu, gdyż aktualnie wychodzi na to, że najlepszą opcją dla paladyna jest korzystanie z Runy Aury Światła (II), która daje siłę III, a powinno być na odwrót (Runa poziomu V najlepsza, a najsłabsza/najmniej efektywna poziomu I)
Dziękuje i pozdrawiam
Zamykam na prośbę autora.

Wiadomość wygenerowana automatycznie !

[Obrazek: image.php?di=PT0G]

Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją MineSerwer.pl
Pozdrawiamy!

wszystko jest ok

1 poziom runy: Strength 2 na 5 sek

2 poziom runy: Strength 3 na 5 sek

3 poziom runy: Strength 5 na 5 sek

4 poziom runy: Strength 7 na 5 sek

5 poziom runy: Strength 9 na 5 sek


runa dziala na uzywajacym i wszystkich wokol niego, im wyzszy poziom runy tym wiekszy promien zasiegu.
Przekierowanie