MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: cash bill
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
witam kupiłem o 19;26 przelewem un bana na minefox.pl juz kupilem i nwm co dalej zrobic na poczcie mi to pokazuje ROZPOCZĘCIE NOWEJ PŁATNOŚCI
data rozpoczęcia: 30.07.2018 20:34:59


Potwierdzamy rozpoczęcie nowej płatności o identyfikatorze (PROMEDIA) na kwotę 19,00 zł. tak jest taki kod ktorego nie podam
i nwm co mam zrobic dalej czy to juz koniec bo jak tak to na
kermispvp nie mam un bana
z gory dzieki za pomoc
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi należy napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM

W treści Maila musi znajdować się:

---------SMS---------
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:

---------PSC---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi:

Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)

Weryfikacja twojego konta potrwa do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin

Odnośnie sprawy Perm Mute'a, którą wyjaśniałem Tobie na serwerze - perm mute został Tobie nadany przypadkowo co starałem się Tobie to wytłumaczyć przez 30 minut. Następnie napisałem Tobie, że zostaniesz odmutowany na serwerze i zostałeś ok. godziny 15. Przed chwilą zacząłeś mi pisać na serwerze, że nadal jesteś zmutowany na co ja odpowiedziałem, że został już Tobie nadany unmute (i podałem Tobie do tego kilka razy linka jako dowód - http://bestrpg.pl/bany/history.php?uuid=...ciszenie), natomiast nadal twierdziłeś, że tego mute'a nadal masz, więc wyciszyłem Ciebie na sekundę, aby sprawdzić czy będziesz mógł dalej pisać na chacie. Nie chciałeś mi przesłać żadnego dowodu, że jesteś zmutowany na chacie, skoro odmutowałem Ciebie 2 razy. Następnie zacząłeś mi rzucać tekstami typu, że Ciebie to nie obchodzi za co dostałeś mute itp. i nie odzywałeś się w stosunku do mnie zbyt kulturalnie.
Pisałem Tobie na chacie kilka razy, że zostałeś odmutowany. Przeprosiłem Ciebie za sytuację, która miała miejsce, ale patrząc po tym jak się zachowywałeś podczas tej rozmowy powinieneś dostać kolejną karę w postaci mute czasowego + kompletnie nie rozumiem dlaczego nagle postanowiłeś zmienić temat rozmowy odnośnie bana na mf z którym to ja nie mam nic wspólnego...
(30-July-2018 21:53:01)MrManga napisał(a): [ -> ]Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi należy napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM

W treści Maila musi znajdować się:

---------SMS---------
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:

---------PSC---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi:

Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)

Weryfikacja twojego konta potrwa do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin

Odnośnie sprawy Perm Mute'a, którą wyjaśniałem Tobie na serwerze - perm mute został Tobie nadany przypadkowo co starałem się Tobie to wytłumaczyć przez 30 minut. Następnie napisałem Tobie, że zostaniesz odmutowany na serwerze i zostałeś ok. godziny 15. Przed chwilą zacząłeś mi pisać na serwerze, że nadal jesteś zmutowany na co ja odpowiedziałem, że został już Tobie nadany unmute (i podałem Tobie do tego kilka razy linka jako dowód - http://bestrpg.pl/bany/history.php?uuid=...ciszenie), natomiast nadal twierdziłeś, że tego mute'a nadal masz, więc wyciszyłem Ciebie na sekundę, aby sprawdzić czy będziesz mógł dalej pisać na chacie. Nie chciałeś mi przesłać żadnego dowodu, że jesteś zmutowany na chacie, skoro odmutowałem Ciebie 2 razy. Następnie zacząłeś mi rzucać tekstami typu, że Ciebie to nie obchodzi za co dostałeś mute itp. i nie odzywałeś się w stosunku do mnie zbyt kulturalnie.
Pisałem Tobie na chacie kilka razy, że zostałeś odmutowany. Przeprosiłem Ciebie za sytuację, która miała miejsce, ale patrząc po tym jak się zachowywałeś podczas tej rozmowy powinieneś dostać kolejną karę w postaci mute czasowego + kompletnie nie rozumiem dlaczego nagle postanowiłeś zmienić temat rozmowy odnośnie bana na mf z którym to ja nie mam nic wspólnego...

ok a poco ten kod ????????????????????

poco ten kod co dostalem na emailu ?
*W przypadku zapłacenia przelewem*
Napisz datę, godzinę, nick na serwerze, IP serwera i dopisz że płaciłeś przelewem, jeśli będą potrzebne dodatkowe informację dostaniesz to w odpowiedzi.
Resztę informacji udzieliłem Tobie w powyższym komentarzu.
ROZPOCZĘCIE NOWEJ PŁATNOŚCI
data rozpoczęcia: 30.07.2018 20:34:59


Potwierdzamy rozpoczęcie nowej płatności o identyfikatorze *** kod nwm oco z nim chodzi (PROMEDIA) na kwotę 19,00 zł dla PROMEDIA.
nick kermispvp ip serwera minefox.pl

mam ten kod ale oco chodzi z tym kodem on potrzebny ? do ten transakcji ?

a email to szepcio.fasolka@wp.pl

wszystko podalem

wszystko podane

ten kod mam ale nwm gdzie go wpisac prosze o pomoc

Status transakcji
Transakcja oczekuje na weryfikację. Po autoryzacji płatności otrzymasz wiadomość na podany adres email.

ROZPOCZĘCIE NOWEJ PŁATNOŚCI
data rozpoczęcia: 30.07.2018 20:34:59


Potwierdzamy rozpoczęcie nowej płatności o identyfikatorze **** kod nwm oco chodzi (PROMEDIA) na kwotę 19,00 zł dla PROMEDIA.
email szepcio.fasolka@wp.pl

prosze o szybka pomoc z tym kodem i wgl
Kod to unikalny identyfikator płatności. Dzięki temu można rozpoznać, że chodziło o płatność na unbana dla kermispvp a nie zamówienie $$$ dla kowalskiego.
To co wysyłasz to "ROZPOCZĘCIE PŁATNOŚCI" a nie jej ukończenie... wystarczy rozpocząć zakup wpisać swój email a dostanie się takiego maila.... nie ma to nic wspólnego z zamówioną usługą a tym bardziej opłaconą. Gdy ją opłacisz zostanie zrealizowana. Masz pytania kontaktuj się mailowo czy nawet poprzez PW na forum, odpowiem.
Wątek został przeniesiony do kosza.
Prawdopodobne przyczyny :

1. Temat jest niezgodny z regulaminem.
2. Podobny temat znajduje się już na forum.
3. Wątek nie jest już aktualny.
4. Autor prosił o jego przeniesienie.
5. Temat został wyczerpany bądź rozwiązany.
6. Nieodpowiedni tytuł tematu.

Pozdrawiamy
Administracja Forum.
Przekierowanie