MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Propozycja na ostatni Boski Przedmiot
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Heja,

mam jeszcze propozycje na jeden dodatkowy - ostateczny boski przedmiot to czy będzie zależne jest od Was.
Zdobyć można byłoby go w itemshopie na stałe LUB z bossa w grze co grę.

Mowa tu o KSIĘDZE DUSZ

Księga Dusz pozwoliłaby Wam na nie utracenie przedmiotów podczas śmierci, dzięki czemu nawet gdy zginiemy przedmioty, które mieliśmy podczas śmierci pozostaną, usunie się tylko księga. Wydaje mi się że to ciekawe i uczciwe rozwiązanie, ale oczywiście decyzje pozostawiam Wam. Jeśli to zbyt OP to rezygnujemy.

Dodatkowo to tylko PROPOZYCJA nie jestem nawet w 100% pewny czy wykonalna i nie gryzłaby się z Naszymi aktualnymi pluginami - dowiedziałbym się dopiero podczas prób wdrążenia jeślibyście byli nią zainteresowani.

Oczywiście zapraszam Was również do dyskusji.
Sądzę że taka księga nie byłaby zbyt OP, a mogłaby być ciekawym pomysłem, oczywiście jeśli byłaby wykonalna, chociaż trochę chętniej zobaczyłbym zachowanie przedmiotów u jakieś klasy w stylu po śmierci mamy 25% na zachowanie przedmiotów, w każdym razie mi ten pomysł się podoba. Natomiast obawiałbym się bo jak wiemy boskie jednorazowe są po 500$ jakiś gracz mógłby je kupować aby nie stracić dobrych itów po czym i tak wyszedłby na +, dlatego sądzę że lepiej byłoby gdyby nie pojawiła się jako jednorazowe, albo dać limit graczom np. że mogą wykorzystać tylko 1 na grę.
W pełni się z tobą zgadzam. Księga nie mogłaby być do zakupienia za 500$ jako jednorazowa - to byłoby totalnie zbyt op Smile
BUMP
Co do kupna na stale to watpie zeby byl to dobry pomysl. Wiem jak czasami trzeba sie nameczyc zeby kogos zabic. Tak samo podpial byl sie do wypowiedzi @Zaaz433. Niech losuje 50% slotow w eq, ktore zostana, a reszta dropnie osobie, ktora go zabila.
Sytuacja kiedy zabojca dostawalby 100% dropu a zabity gracz mialby znowu miec 100% swojego eq prowadzilaby do duzych naduzyc. Mozna by kopiowac sobie w ten sposob przedmioty, a chyba lepiej zapobiegac niz karac.
Jednak i tak jak dla mnie aktualne boskie sa juz i tak sporym ulatwieniem.
Ale zabojca zadnego dropu by nie dostawał, więc nie wiem o jakim kopiowaniu ty wgl mówisz. Przedmioty w takiej sytuacji po prostu by nie spadały.
Nie mniej jednak w kwestii samej oceny pomysłu możesz mieć racje i samo w sobie byłoby to zbyt OP.
Wydaję mi się, że byłoby to zwyczajnie zbyt OP. Itemy boskie, które teraz są w grze i tak dają mega ułatwienie. Wystarczy sobie wyobrazić, że gracz Maciewek (przykład) ma połowe boskich, jest w dominującej drużynie i pokonuje bossa. Z duszy withera bierze tą księgę podobnie jak połowa jego teamu i może umierać, a osoba, która go zabije będzie miała z tego 4 $ za zabójstwo, ale brak szansy na wyjście z sytuacji w której nie ma itemów, a przeciwna drużyna ma boskie i jest na o wiele lepszej pozycji. Moja propozycja to zrobienie chociażby 50/50 i brak możliwości na wybranie owej księgi z duszy withera, lub poprostu zostają nam wszystkie itemy prócz tych boskich, które dają największą przewagę.
PozdrawiamAngelBig Grin
W sumie nie rozumiem trochę tej dyskusji xD Skoro przedmiot nie będzie do kupna za dolary w grze (czyli pod komendą /przedmioty) to obawy znikają z automatu bo taki przedmiot gracz dostanie raz na grę i nie możesz go przekazać wrogowi w żaden sposób jak tylko przez byle sojusz i przerzucenie itemu z eq do eq... Co za tym idzie, gracz będzie musiał decydować kiedy chce użyć tej księgi. W sytuacji gdyby była jednorazowa do kupna za dolary - OP OP OP i jeszcze raz OP... Gracz który miałby po prostu szmal nie odczułby żadnej kary za nieudany napad na drużynę...

A podsumowując całą propozycję to tak bardziej mam wrażenie, że taka księga byłaby bardziej do kija niżeli OP przy takim rozwiązaniu. Dlaczego? Raz - nie da się jej odzyskać z nikogo (wobec czego jedno użycie na CAŁĄ grę) Dwa - wejdź do gry, zostaniesz z automatu zabity w trakcie najazdu i już po księdze (nawet możesz nie zdążyć z zapakowaniem jej do plecaka) gdzie inne boskie można w każdej rundzie odzyskać w dowolnym momencie (chyba że już definitywnie jest się na spalonej pozycji)...

Ulepszenia jakie mógłbym zasugerować? Na pewno zużywanie księgi w inny sposób. O co mi dokładniej chodzi? a no widziałbym to tak, że księga wymaga energii (liczba do ustalenia, byle nie za mała) i po użyciu ta energia jest resetowana do 0. Można byłoby ją odnawiać np. zabijając graczy lub w dowolny inny wymyślony przez was sposób.

Korzyści jakie bym z tego widział - przede wszystkim gracz mający ten przedmiot nie byłby zawiedziony jedną nieudaną akcją i miałby szansę napełnić to na nowo, co kosztować go będzie oderwaniem się od akcji na jakiś czas. Jedyny minus jaki w tym można widzieć to możliwość zdobycia księgi przez osoby które jej nie zakupiły (gdzie w przypadku kozackiego wojownika byłby to dla niego znaczny łup).



Temat jest dość mocno kontrowersyjny bo mówimy tu o czymś, co pozwala nie odczuć większej kary za porażkę w oblężeniu i domyślam się że z balansem tego przedmiotu będzie ciężko (tzn. raz może być do kija, a raz może być niezbalansowany totalnie). Osobiście nie sugerowałbym wprowadzania tego przedmiotu, w końcu gracze też muszą mieć poczucie porażki, niżeli dostawać za swoje "zbyt agresywne" zagrania drugie szanse.
Również jestem na NIE.
Dlaczego? A no WD jest już wystarczająco przedmiotów pay2win. Kolejny przedmiot dostępny wyłącznie dla Graczy, którzy zapłacili realną gotówką byłby po prostu zbyt OP.
Co z tego, że dostawali by go raz na grę? Przecież i tak wystarczy przedmiot w odpowiednim momencie do plecaka schować...
(23-July-2018 22:29:59)Quarantino napisał(a): [ -> ]Również jestem na NIE.
Dlaczego? A no WD jest już wystarczająco przedmiotów pay2win. Kolejny przedmiot dostępny wyłącznie dla Graczy, którzy zapłacili realną gotówką byłby po prostu zbyt OP.
Co z tego, że dostawali by go raz na grę? Przecież i tak wystarczy przedmiot w odpowiednim momencie do plecaka schować...

Nawet nie tyle co tylko dla tych którzy zapłacili bo z bossa który jest dostepny dla wszystkich również można byłoby to wybrać Smile


nie mniej jednak większość osób zdecydowała że to samo w sobie zbyt OP (prawie 80%), więc odrzucamy Smile

Dzięki wszystkim za opinie i głosy w ankiecie Smile
Stron: 1 2
Przekierowanie