polak_janusz
Kupilem svipa w real life około godziny 9 dzisiaj i go nie otrzymałem prosze o zwrócenie pieniędzy lub o otrzymanie rangi na serwerze wolałbym otrzymać tą range svip
Minefox.pl real life
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi należy napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM
W treści Maila musi znajdować się:
---------SMS---------
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:
---------PSC---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi:
Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)
Weryfikacja twojego konta potrwa do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin
Jeżeli masz jakieś pytania możesz je pisać pod tym tematem.
Przenoszę do działu problemy i pytania - wątek nie dotyczy skargi na gracza.