04-July-2018, 16:47:25
Witam.
Jak sam wyżej wymieniony temat mówi, istnieją pewne problemy z pokonaniem Azazela oraz nagrodą, którą otrzymujemy za jego wyeliminowanie:
1) Gdy na mapie znajduje się za dużo przywołanych mobów, to znikają one razem z bossem, przez co trzeba od nowa zacząć z nim walkę. Jeśli jest taka możliwość, to prosiłbym o naprawienie tego problemu, aby znikały tylko moby (czyli tak samo jak jest z pozostałymi bossami na dt w przypadku zrespienia się zbyt dużej ilości mobów po zadanych obrażeniach bossowi - piętro trzecie oraz czwarte)
2) Po pokonaniu Azazela teleportuje gracza do nagrody, który zadał ostatni dmg bossowi. W dniu dzisiejszym, jeden z graczy, który starał się pokonać Azazela został przeniesiony do pokoju z nagrodą, gdzie powinien otrzymać rzadki klejnot. Zamiast rzadkiego klejnotu otrzymał zwykły klejnot - proszę również to wziąć pod uwagę i ewentualnie naprawić.
Dowody:
![[Obrazek: image.php?di=XSWF]](http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=XSWF)
![[Obrazek: image.php?di=LGZG]](http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=LGZG)
3) Kolejny problem będzie dotyczył samej walki z Azazelem, a dokładniej z mapą, na której się ona toczy.
Co mam na myśli pisząc, iż błąd w szóstym piętrze leży zarówno po stronie samego bossa jak i mapy?
Proszę o naprawę wymienionych bugów (ewentualnie podanie wyjaśnienia w postaci komentarza, jeśli nie są one uznawane za błędy)
Dziękuje i pozdrawiam
Jak sam wyżej wymieniony temat mówi, istnieją pewne problemy z pokonaniem Azazela oraz nagrodą, którą otrzymujemy za jego wyeliminowanie:
1) Gdy na mapie znajduje się za dużo przywołanych mobów, to znikają one razem z bossem, przez co trzeba od nowa zacząć z nim walkę. Jeśli jest taka możliwość, to prosiłbym o naprawienie tego problemu, aby znikały tylko moby (czyli tak samo jak jest z pozostałymi bossami na dt w przypadku zrespienia się zbyt dużej ilości mobów po zadanych obrażeniach bossowi - piętro trzecie oraz czwarte)
2) Po pokonaniu Azazela teleportuje gracza do nagrody, który zadał ostatni dmg bossowi. W dniu dzisiejszym, jeden z graczy, który starał się pokonać Azazela został przeniesiony do pokoju z nagrodą, gdzie powinien otrzymać rzadki klejnot. Zamiast rzadkiego klejnotu otrzymał zwykły klejnot - proszę również to wziąć pod uwagę i ewentualnie naprawić.
Dowody:
3) Kolejny problem będzie dotyczył samej walki z Azazelem, a dokładniej z mapą, na której się ona toczy.
Co mam na myśli pisząc, iż błąd w szóstym piętrze leży zarówno po stronie samego bossa jak i mapy?
- A) Pierwszy błąd odnosi się częściowo do tego, który opisałem na samym początku. Boss Azazel posiada 35.000 hp. Gdy będziemy go bili, to zrespi na nas swoją armię. Błąd polega na tym, iż jeśli zrespi się zbyt dużo mobów, to znikają zarówno one jak i sam boss. Dla przykładu --> Gracz A rozpoczął walkę z Azazelem. Azazel zrespił swoją armię. Gracz bez przerwy bije Azazela, przez co ilość Armii wzrasta. Duża ilość armii oraz wcześniej obity boss znikają. Gracz od nowa zaczyna swoją walkę z Azazelem.
B)
Drugi błąd dotyczy drzewa, które znajduje się na każdym piętrze Demon Tower. Podczas walki z Azazelem istnieje możliwość przedostania się na to drzewo, przez co armia oraz boss nie mogą zadać obrażeń graczowi. Sprawia to, iż gracz ma czas na zregenerowanie hp i proste zabicie bossa.
Proszę o naprawę wymienionych bugów (ewentualnie podanie wyjaśnienia w postaci komentarza, jeśli nie są one uznawane za błędy)
Dziękuje i pozdrawiam
