MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Problem z Azazelem oraz nagrodą
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam.
Jak sam wyżej wymieniony temat mówi, istnieją pewne problemy z pokonaniem Azazela oraz nagrodą, którą otrzymujemy za jego wyeliminowanie:
1) Gdy na mapie znajduje się za dużo przywołanych mobów, to znikają one razem z bossem, przez co trzeba od nowa zacząć z nim walkę. Jeśli jest taka możliwość, to prosiłbym o naprawienie tego problemu, aby znikały tylko moby (czyli tak samo jak jest z pozostałymi bossami na dt w przypadku zrespienia się zbyt dużej ilości mobów po zadanych obrażeniach bossowi - piętro trzecie oraz czwarte)
2) Po pokonaniu Azazela teleportuje gracza do nagrody, który zadał ostatni dmg bossowi. W dniu dzisiejszym, jeden z graczy, który starał się pokonać Azazela został przeniesiony do pokoju z nagrodą, gdzie powinien otrzymać rzadki klejnot. Zamiast rzadkiego klejnotu otrzymał zwykły klejnot - proszę również to wziąć pod uwagę i ewentualnie naprawić.
Dowody:
[Obrazek: image.php?di=XSWF]
[Obrazek: image.php?di=LGZG]
3) Kolejny problem będzie dotyczył samej walki z Azazelem, a dokładniej z mapą, na której się ona toczy.
Co mam na myśli pisząc, iż błąd w szóstym piętrze leży zarówno po stronie samego bossa jak i mapy?
  • A) Pierwszy błąd odnosi się częściowo do tego, który opisałem na samym początku. Boss Azazel posiada 35.000 hp. Gdy będziemy go bili, to zrespi na nas swoją armię. Błąd polega na tym, iż jeśli zrespi się zbyt dużo mobów, to znikają zarówno one jak i sam boss. Dla przykładu --> Gracz A rozpoczął walkę z Azazelem. Azazel zrespił swoją armię. Gracz bez przerwy bije Azazela, przez co ilość Armii wzrasta. Duża ilość armii oraz wcześniej obity boss znikają. Gracz od nowa zaczyna swoją walkę z Azazelem.
    B) [Obrazek: image.php?di=97GF]
    Drugi błąd dotyczy drzewa, które znajduje się na każdym piętrze Demon Tower. Podczas walki z Azazelem istnieje możliwość przedostania się na to drzewo, przez co armia oraz boss nie mogą zadać obrażeń graczowi. Sprawia to, iż gracz ma czas na zregenerowanie hp i proste zabicie bossa.
Dołączam również nagranie, które przedstawia sam przebieg walki z Azazelem oraz wyżej wymienione bugi:



Proszę o naprawę wymienionych bugów (ewentualnie podanie wyjaśnienia w postaci komentarza, jeśli nie są one uznawane za błędy)
Dziękuje i pozdrawiam Smile
1) tak jest to do zrobienia, tylko wtedy bedzie jeszxcze trudniej Smile bo to kasowanie mobow w celach optymalizacji jest takim dodatkowym ulatwieniem, a znikaja tylko wtedy gdy poprzednie nie sa zabijane.

2) skrzynka jeszzcze nie zostala upgradowana jutro to zrobie (mozecie podbic temat abym pamietal Smile )
Wspominałem o tym despawnowaniu się Azazela przy nadmiernej ilości mobów na jednym ze streamów. Dorzucę coś od siebie tutaj, a mianowicie: Każdy król ma ograniczoną ilość mobów (on respi je w zależności do tego ile ma HP i robi to tylko jeden raz, nawet jeśli się leczy to nie respi drugi raz w tym samym przedziale HP), więc usunięcie w tamtych rejonach optymizacji lagów na pewno usłuży bardziej graczom niż jej obecność. Serio, wolę mieć konieczność wybicia w pień kilkaset zombiaków RAZ niż próbować szczęścia kilkadziesiąt razy zabijając ich setki, a czasem tysiące. Banan, sam na streamie powiedziałeś, że to się robi nudne kiedy cały czas się na to patrzy. Z walką jest nie inaczej, także proszę, oszczędź graczom Syzyfowych prac.
@up
nudne jest jak sie patrzy, jak sie walczy to nudy nie ma


@mrmagma

wprowadzilem skrzynie rzadka zamiast skrzyni zwyklej na azazelu

i skrzynie epicka na parkurze vip zamiast skrzyni rzadkiej - aby wciaz mieli dodatkowa korzysc.


resp mobów poprawiłem.
Wiadomość wygenerowana automatycznie !

[Obrazek: image.php?di=PT0G]

Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją MineSerwer.pl
Pozdrawiamy!

Przekierowanie