03-July-2018, 14:24:11
I jeszcze jeden, i jeszcze raz... Sup.
Na ostatnim streamie z RPG widzę napotkałeś się na problem z którym borykało się już kilku graczy, a mianowicie utknąłeś w ścianie z kamiennymi cegłami na oboczu mapy. Ja mam na to sugestię rozwiązania - co powiesz na to, aby DOKŁADNIE w obrębie ściany po wejściu w nią teleportowało gracza na środek areny? Coś podobnego jak na ./warp team się znajduje kiedy gracz nie ma przy sobie gemu. Jednak jest jedna rzecz której nie wiem - "Zyjące dusze" teleportują gracza w różne zakamarki mapy, nie jestem pewny, czy teleport ów moba w ścianę nie nadpisywałby teleportu na środek mapy. Ale to jest jedyny w miarę rozsądny (mam taką nadzieję) pomysł jaki przychodzi mi do głowy. Jeśli okazałoby się to nadpisywać to na to też jest rozwiązanie - można by zrobić zamiast jednej grubej ściany dwie - jedną od środka cienką na jedną kratkę grubości, a drugą prowadzącą na zewnątrz grubszą. To dawałoby graczom możliwość swobodnego chodzenia i ułatwiłoby teleportację z powrotem do środka oraz jednocześnie nie pozwalałoby na jakąkolwiek formę wydostania się z areny.
Na ostatnim streamie z RPG widzę napotkałeś się na problem z którym borykało się już kilku graczy, a mianowicie utknąłeś w ścianie z kamiennymi cegłami na oboczu mapy. Ja mam na to sugestię rozwiązania - co powiesz na to, aby DOKŁADNIE w obrębie ściany po wejściu w nią teleportowało gracza na środek areny? Coś podobnego jak na ./warp team się znajduje kiedy gracz nie ma przy sobie gemu. Jednak jest jedna rzecz której nie wiem - "Zyjące dusze" teleportują gracza w różne zakamarki mapy, nie jestem pewny, czy teleport ów moba w ścianę nie nadpisywałby teleportu na środek mapy. Ale to jest jedyny w miarę rozsądny (mam taką nadzieję) pomysł jaki przychodzi mi do głowy. Jeśli okazałoby się to nadpisywać to na to też jest rozwiązanie - można by zrobić zamiast jednej grubej ściany dwie - jedną od środka cienką na jedną kratkę grubości, a drugą prowadzącą na zewnątrz grubszą. To dawałoby graczom możliwość swobodnego chodzenia i ułatwiłoby teleportację z powrotem do środka oraz jednocześnie nie pozwalałoby na jakąkolwiek formę wydostania się z areny.