03-July-2018, 14:04:00
Sup.
Tak zastanawiałem się, skoro istnieje taki problem, że klejnoty na zbroję nie działają kiedy zbroi się nie zdejmie i nie przełoży do ekwipunku, to czemu by nie napisać ostrzeżenia w opisie klejnotów typu "Turkus" (który powinien być lazurem tak btw), "Ametyst" oraz "Topaz", które wybrzmiewałoby mniej więcej tak:
"Aby wzmocnienie za pomocą klejnotu powiodło się, musisz zdjąć z siebie fragment zbroi, przenieść go do ekwipunku i tam włożyć do niego klejnot." ?
Dodatkowo, jeśli to możliwe, czy dobrym pomysłem byłoby zablokowanie procedury, przed którą ostrzegałby opis klejnotu z zostawieniem informacji na czacie, że należy zdjąć z siebie zbroję? Czekam na opinię, sir.
Tak zastanawiałem się, skoro istnieje taki problem, że klejnoty na zbroję nie działają kiedy zbroi się nie zdejmie i nie przełoży do ekwipunku, to czemu by nie napisać ostrzeżenia w opisie klejnotów typu "Turkus" (który powinien być lazurem tak btw), "Ametyst" oraz "Topaz", które wybrzmiewałoby mniej więcej tak:
"Aby wzmocnienie za pomocą klejnotu powiodło się, musisz zdjąć z siebie fragment zbroi, przenieść go do ekwipunku i tam włożyć do niego klejnot." ?
Dodatkowo, jeśli to możliwe, czy dobrym pomysłem byłoby zablokowanie procedury, przed którą ostrzegałby opis klejnotu z zostawieniem informacji na czacie, że należy zdjąć z siebie zbroję? Czekam na opinię, sir.