MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Pytania odnośnie run
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Znowu ja.
Mam kilka pytań w kwestii tych magowych run:
#1 Czy fakt że ognisty krąg oraz trująca chmura zabijają maksymalnie tylko 5 mobów na raz to metoda osłabienia runy, żeby nie była zbyt silna? Czy max 5 mobów to jednak nie za duże osłabienie jak na runę obszarową? Nie powinno być ilości pokroju... 10-20?

#2 Smutną rzeczą jest to, że żadna runa za wyjątkiem ognistej kuli nie działa przeciw graczom na strefie PvP. Tak ma pozostać?

#3 Ogólnie odnotowałem również kolosalną różnicę jeśli chodzi o obrażenia z runy kuli ognia vs obrażenia z pozostałych run. Obrażenia kuli ognia są znacznie słabsze mimo że te atakują tylko 1 cel. Nie powinno być odwrotnie? Czy to nie kula ognia powinna zadawać najwięcej obrażeń spośród wszystkich run ze względu na to, że pozostałe są obszarowe? Wywołuje to u magów jeden problem - nie umieją efektywnie wykończyć pojedynczego celu (pokroju Omega, 3K przy 300 inteligencji z runy wartej 25 many co 3 sekundy to trochę mało, 5K za 30 many z runy ognistej wiązki się bardziej opłaca w kwestii kosztu many ale można jej używać raz na 5 sekund. I mamy z tego ciąg przyczynowo-skutkowy. DPS [Damage Per Second] obu run jest prawie taki sam, średnio 1K/sekundę. To powoduje, że Runy maga są efektywne przeciwko grupom, natomiast Mag nie potrafi szybko przeciwdziałać pojedynczym jednostkom z dużą ilością HP bo wszystkie jego runy wolno biją). Więc po tym bełkocie wywodzi się ostateczne pytanie: Czy mag może otrzymać buff kuli ognia ale również i nerf run obszarowych aby sama profesja mogła być efektywna zarówno przeciw grupom mobów jak i pojedynczemu mobowi? Nie narzekałbym gdyby wszystkich run dało się naprzemiennie używać bez konieczności czekania, ale można używać ich tylko pojedyczno, co masowo osłabia funkcjonalność maga w walce z pojedynczym celem. Bardzo proszę o zbalansowanie tego. Zalecany przeze mnie przykład:
Stan obecny:
-runa kuli ognia (150-400);
-pozostałe runy (250-600).
Stan po:
-runa kuli ognia (300-800) - 200% aktualnego stanu;
-pozostałe runy (150-400) - ok. 60% aktualnego stanu.
A dlaczego tak dużo to z prostego powodu - obszarówki mogą trafić ogromy mobów, sam używasz runy trzęsienia ziemi więc wiesz o tym dobrze. Kula ognia potrzebuje takiego wzmocnienia żeby równać się obszarowym runom i w zasadzie być... użyteczna. Bo jak na razie to w porównaniu do run obszarowych jest dosyć kiepskim wyborem. Rozpisałem się o wiele bardziej niż chciałem, ale na prawdę jest to coś kluczowego dla zbalansowania Maga jako profesji. Liczę że zostanie to nieco wyrafinowane.
Przeanalizuje pod koniec tygodnia iz robie upgrade, powinno bic wszystkich w obszarze, jesli bije mniej to moze antycheat blokuje - zweryfikuje sie.
I fakt kula powinna byc mocniejsza, jesli tak nie jest to poprawie.
Nie wiem, czy przyda Ci się to info, ale obecny stan jest taki:
#1 Kula ognia zadaje obecnie dwie trzecie obrażeń jakiejkolwiek runy obszarowej;
#2 Ognisty krąg zabija maksymalnie 5 mobów za jednym użyciem, reszta jedynie ulega podpaleniu. To samo z trującą chmurą (tylko bez podpalenia). Odnotowałem to kiedy zebrałem wokół siebie z 20 demonów a i tak zabijało ich po 5. Na krówkach z 30HP było to samo. Ognista wiązka zabijała wszystkich w swojej linii ataku.

@Edit

Jeszcze jedna wzmianka. Zobaczyłem na "/warp pvp", że pozostałe runy działają na graczach. nie ma tego na "/warp warzone". Nie wiem jak to jest na turniejach PvP. Możesz również zaflagować warzone dla pozostałych run maga żeby na tych regionach działały?
Update wprowadzony.


Już wszystkie runy obszarowe zadają obrażenia wszystkim potworom w danym promieniu.
Mowa tu głównie o trującej chmurze i ognistym kręgu oraz trzesieniu ziemi od wojownika.

Dodatkowo poprawiony fireball by nie odpychał.


Dodatkowo fireball z fireballi został zwiększony o 40% natomiast została ograniczony zasięg który wcześniej nie mial limitu, aktualnie można zaatakować moby w promieniu 23 kartek od gracza.


Poprawiłem też działanie run na warzone.
Brzmi jak kawał dobrej roboty. Chętnie bym sprawdził rezultaty, ale tego nie zrobię z wiadomych przyczyn (pozdrawiam wtajemniczonych). Ale na RPG 3.0 natrafi się taka okazja z pewnością Wink Temat jest moim zdaniem do zamknięcia, przynajmniej na ten czas. W razie dalszych napotykanych problemów napiszę po prostu nowy :>
@up

level i wszystko poza itami dalej masz na koncie, a runy łatwo odzyskać Tongue gracz bez bana jak żołnierz bez karabina xD zamiast paczki fajek unban i na zdrowie ci to wyjdzie Big Grin
Wiadomość wygenerowana automatycznie !

[Obrazek: image.php?di=PT0G]

Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją MineSerwer.pl
Pozdrawiamy!

Przekierowanie