MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Wasze propozycje Broni Specjalnych WOJOWNICY DUSZ NEW EDITION!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Heja,

możecie zaproponować swoje propozycje boskich/specjalnych broni które miałyby powstać na nowej REEDYCJI trybu wojowników dusz.


Mogą być podobne do poprzednich z jakimiś zmianami? mogą być całkowicie nowe - zapraszam do rzucania pomysłami.
Szczerze to poprzednie boskie byly w miare dobrze wywazone. Dodawanie nowej broni w momencie kiedy nawet nie wiadomo jakie nowe klasy beda, nie jest najlepszym pomyslem, bo niewiadomo czy nie bedzie juz podobnej klasy, czy tez bedzie ona zbyt slaba na takowe klasy. Tak samo dodawanie kolejnej broni moze sprawic, ze gracze p2w beda miec jeszcze latwiej.

Ewentualnie mozna by sprobowac zrobic przedmiot mieszajacy przeciwnikowi kolejnosc przedmiotow w pasku podrecznym

Dodatkowo przydalo by sie zablokowac rzucanie klatwy na osobe ze swojego teamu. Juz znalazly sie cwaniaczki co biegaly za zelaznymi setami, a w momencie kiedy ktos zaatakowal gracza z zelaznym setem, rzucaly mu klatwe, przez co czesto gracz z setem ginal. Wtedy delikwent zdobywal seta dobijajac zabojce gracza na ktorego rzucil klatwe.
Oczywiscie ciezko to tlumaczyc, takze moglem niezle namieszac w mojej wypowiedzi.

Edytuje zeby nie dodawac postu:
(13-June-2018 15:52:55)Admin napisał(a): [ -> ]Zresztą kiepsko pochodzisz do tematu i zamiast zaproponować coś niepotrzebnie offtopujesz.
To byla propozycja...
(13-June-2018 11:00:22)szumielxd napisał(a): [ -> ]Ewentualnie mozna by sprobowac zrobic przedmiot mieszajacy przeciwnikowi kolejnosc przedmiotow w pasku podrecznym

(13-June-2018 15:52:55)Admin napisał(a): [ -> ]Blokowanie klątwy na swoich to kiepski pomysł, w wirze walki na pałe każdy by rzucał klątwę będąc pewny że trafi przeciwnika, a tak trzeba wymierzyć, pomyśleć.
Blokowanie dzialania klatwy na swoich, a nie zeby magicznie przez nich przenikalo. Trafic w swojego mozna, ale nie dostanie on efektow.
Pomysł pomysłem, ocenia i tak mi pozostaje więc to o czym piszesz już nie jest zmartwieniem graczy.
Gracz który zapłaci zawsze ma nieco łatwiej i tak jest niemal w każdej grze online, chodzi o to aby nie tworzyć rzeczy na tyle OP aby posiadanie ich nie przeważyło jednoznacznie o zwycięstwie/przegranej. Zresztą kiepsko pochodzisz do tematu i zamiast zaproponować coś niepotrzebnie offtopujesz.

Wnioskuję też że nie zapoznałeś się z żadnymi poprzednimi wątkami gdyż stare boskie bronie na tą chwile nie istnieją i są przygotowane od zera, oczywiście mogą pojawić się podobne jeśli takie będzie życzenie graczy, jednak warto dodać kilka nowych elementów/różnic, które kiedyś były niemożliwe - np. buffy drużynowe działające tylko na sojuszników lub na odwrot - efekty obszarowe działające tylko na wrogów.
Blokowanie klątwy na swoich to kiepski pomysł, w wirze walki na pałe każdy by rzucał klątwę będąc pewny że trafi przeciwnika, a tak trzeba wymierzyć, pomyśleć.
Galaktyczny Miecz Pryzmatu:
- Sharpness 4
- Knockback 1
- Fire Aspect 1
- Unbreaking 3
- (tu mozna dodac tradycyjnie wydajnosc ktora byla w Mieczu Dusz ale i tak jedno wielkie G dawala lub Silk Touch ktory bylby bardziej efektywny)
Dlaczego Sharp 4 ? - przypominam iz bedzie to miecz za realne pieniądze wiec nie powinien byc to jakis szajs, wiec Why Not ?
Luk ze Smoczej Kosci
- Power 4
- Infinity 1
- Punch ? -przydatny enchant jak ktorys cwaniaczek lubi wspinaczke gorską. Enchant ten zalezy od decyzji administracji
Boski Rog Wojenny
- te samo zastosowanie co u Boskiego Rogu Mocy te same efekty. Jednakze skusilbym sie aby dodac do niego Jump Boost 2 i usunac Regeneracje ale no coz..
Co do Vortexa i Inferno nazw bym nie zmienial jak i ich moce, uważam ze sa dobrze wyważone i pomocne w walce jednakze moc dlugosci wyskoku Vortexa ustawilbym taki jak na WvsP. Jak szalec to szalec a co..

Zegar Czasu - proponowania przeze mnie bron. Bylby to zwyczajny zegarek (unbreaking 3) o magicznej mocy spowalniania graczy w zasiegu 10 kartek od miejsca uzycia (bylaby to fala particlesow). Czas trwania spowolnienia trwalaby 3-4 sekundy nakladajac efekt Spowolnienia 2 na graczy. Taka typu bron moglaby zastapic Rozdzke Klatwy, a nawet stac sie bardziej efektowana iz moglaby nalozyc spowolnienie na paru graczy a nie na jednego.
Czy jest za op? Tego nie wiem, trzeba by bylo to przetestowac. Zegarka mozna by bylo uzyc raz na 2-3 minuty.

Dusza Feniksa - to jednorazowa bron ktora moznaby uzyc tylko raz (Plomienny Proszek unbreaking 3) - dzialalaby podobnie jak kox jabłko. Sluzylaby do regeneracji indywidualnej. Po uzyciu nakladalaby natychmiastowo efekt instant health , regeneracji na 30 sekund oraz efekt fire resistance na minute. Bron jednorazowa i mozna uzyc tylko raz podczas gry. Mysle ze moglaby byc bardzo ciekawa odmiana Rozdki Blogoslawienstwa, ktora nie konieczne musi zastepowac gdyz Blogo moze leczyc osoby w danym zasiegu. Czy jest Op ? tak, ale mysle ze nawet taka byc powinna, daje szanse natychmiastowego leczenia co powoduje usniecie wszystkich poprzednich nalozonych efektow (dlatego tez trzebaby bylo uzywac to mądrze np: w wypadku ataku na druzyne, a mamy malo zycia najpierw uzywamy duszy a potem na rogu zwiewamy). Dodatkowo jak ktos zabije gracza ktory posiada Dusze Feniksa a ten zabijajcy juz ja uzyl to wtedy Dusza Feniksa jest dla niego bezwartosciowa gdyz nie moze jej uzyc do konca gry.

Odemnie tyle. Propozycje dziwne, moze zbyt op ale chcialem z dobrej intencji naklonic do jakis glebszych propozycji. Jesli nie moja, to mam nadzieje ze propozycja innej rozsadnej osoby zostanie zakceptowana.
- Podmuch cos takiego jak na RPG, tylko zeby byl zwiekszony czas do ponownego uzycia
-Amulet leczniczy tez z RPG
- Młot Thora, ktory uwalnia blyskawice
- Maczuga Heraklesa, oslepia przeciwnikow
- Poison staff, wszyscy w promieniu 8 kratek zostaja zatruci
- Harfa Tortur, gdy sie na niej gra przeciwnikow tak bola uszy, ze wszyscy w promieniu 10 kratek nie moga sie ruszac na 3-4s
- Talizman szczescia, gdy sie go uzyje jest sie odpornym na bronie dystansowe przez 10s, lub obrazenia sa poprostu mniejsze
- Magiczne jojo dzieki ktoremu mozemy zmienic sie na pare sekund w dowolny blok, chociaz w sumie to bardziej do jakiejs klasy/ lub bedzie dzialac jak kiedys wedka u scouta tylko, ze pamietam, ze byl z tym problem i nw czy udalo sie go naprawic
- Różdzka teleportacji, dzieki niej mozna teleportowac sie do najblizszego gracza z najblizszej druzyny, ale zeby mozna go bylo atakowac dopiero po 5-6s po teleportacji
Vortex rog i inferno sa spoko
Nw czy to dobre ale moze tez wporwadzic pierscienie np. piersien glodu, dzieki ktoremu nie tracimy glodu, lub pierscien hermesa ktory daje szybkosc II lub pierscien regeneracji, ktory regenerowal by serduszka
Wiem, ze jestem kiepski w wymyslaniu, ale staralem sie pomoc i moze cos przypadnie wam do gustu Wink
Ostrze wiecznego mrozu :
- umiejętność pozwalała by w zasięgu 5x5 "zamrozić" wroga, np dostając duże spowolnienie na kilka sekund. Jako efekt wizualny z ziemi w jakimś obrębie mogły by wystawać bloki lodu
ułożone w stożek który znika po chwili.
@ravcore

podoba mi sie nazwa "zegara czasu" pomysl w sumie tez calkiem spoko, a nawet nieco bym go ulepszył - prawym by włączał spowolnienie a lewym włączałby przyśpieszenie własnych członków drużyny w promieniu 10 kratek (cooldown dla obu skilli byłby jeden i trezba byłoby zdecydować który lepiej użyć).

dusza fenixa - za slabe na boski przedmiot (platny), ale mozna byloby wprowdzic jakies darmowe i ogólnodostępne ala explozje lecznicze, czyli takie masowe leczenie coś ala zwój i każdy Z DRUŻYNY w promieniu XX otrzymałby leczenie, można by też było zrobić tak że zwój zadziała na KAŻDEGO w drużynie a nie w promieniu.

@lojd
wprowadzenie amuletu leczenia jako przedmiot NIE PŁATNY tylko do zdobycia w grze lub zakupu za $ z gry bylby calkiem spoko pomyslem- tylko ustawic rzadsze leczenie np co 15 sek, pół hp.

rozdzka teleportacji odpada bo bedzie klasa endermana co ma teleportacje.

@bedi
spowolnienie w mieczu to tak srednio pasuje
To może i ja dodam swoje klocki. Zanim zacznę to od razu naznaczę fakt, że totalnie nie wiem, czy to co ja tu opatentuję nie jest już wdrążone bądź nie zgadza się z obecnym stanem balansu trybu, więc proszę o wyrozumiałość w tej sprawie. Rozpiska poniżej.

Gniew Monolitu:

- cooldown: 10 sekund
- umiejętność: tu rozważyłem dwa przypadki

*Zamach: zadaje obrażenia wrogom na niewielkim obszarze wokół posiadacza

*Trzęsienie ziemii: wystrzeliwuje wiązkę efektów na kilku blokach przed graczem, jeżeli w zasięgu umiejętności znajdzie się cel -> zostanie on zraniony i przyciągnięty do posiadacza broni

Włócznia Imperatora:

- cooldown: 20 sekund
- umiejętności: klikając prawym na wskazanym obszarze (w określonym zasięgu od posiadacza) wywołuje potężny wybuch który podrzuca trafione w jego zasięgu cele i zadaje im obrażenia

Wiatrowy Łańcuch:

- cooldown: 18 sekund
- umiejętność: klikając prawym na sojuszniku (w określonym zasięgu od posiadacza) zostajemy do niego przyciągnięci otrzymując tymczasowy wzrost prędkości ruchu na 3 sekundy

Oszukane Lekarstwo:

- cooldown: 30 sekund
- umiejętność: klikając prawym zamienia posiadane przez nas sztuki złota na brakującą ilość naszego zdrowia

Burzowa Iglica:

- cooldown: 30 sekund
- umiejętność: strzela piorunem w namierzony cel, jeśli wokół niego (w pewnym zasięgu) znajdują się dodatkowe cele -> wyzwala reakcję łańcuchową zadając obrażenia każdemu napotkanemu celowi

Oko Mutanta:

- cooldown: 25 sekund
- umiejętność: namierza sojusznika, jeśli ten ma powyżej 50% HP -> dodaje posiadaczowi i jemu zwiększoną szybkość, w przeciwnym wypadku zapewnia obojgu regenerację. Oba efekty trwają 5 sekund



Oczywiście to tylko propozycje, więc jak każde inne mogą być niekoniecznie dopracowane lub w ogóle nie pasować do obecnej mety. Mimo wszystko jak dla mnie liczą się chęci, niżeli to że cokolwiek zostanie wzięte Smile

Miłego rozpracowywania pomysłów Big Grin
@Admin to taki Zegar Czasu to byloby epicka sprawa

Cytat:prawym by włączał spowolnienie a lewym włączałby przyśpieszenie własnych członków drużyny w promieniu 10 kratek
To nawet mi sie podoba, powiedzialbym ze nawet by to bylo zajebiaszcze. Jak bedzie cos takiego to kupie od razu ;p

Miedzyczasie dodam inna propozycje:

- Supernowa (ewentualnie Betelgeza )
-NetherStar unbreaking 3
Moze nie nazwe ja boska bronia ale w natarciu jak i w ucieczce jest bardzo skuteczna. Co 2-3 minuty po kliknieciu oslepia i podpala przeciwnikow w promieniu 10 kratek
Jasnosc swiatla Supernowej powoduje ze przeciwnik jest oslepiony na 5 sekund i plonie przez 10 sekund co pozwala nam na szybka ucieczke gdy mamy malo zycia lub podczas ataku na dana druzyne przeciwna ktora doprowadzamy do szalenstwa (bo nie wiedza co sie dzieje).Dodatkowo dodaje nam efekt fire resistance na 10 sekund. Przedmiot przydatny a ocena op bym powiedzial 7/10.

Zwoj Odrodzenia
PAPIER - Unbreaking 3
Dzieki mocy Feniksa zwoj dodaje nam dodatkowe 2 serca. (podobnie kiedys cos bylo na survivau ?)(chyba)) Utracimy je standardowo po smierci. Zwoj wiadomo mozna uzyc raz gdyz potem sie niszczy. Nie ma limitu uzywania zwoju jednakze gdy posiadamy juz na sobie dodatkowe serca nie mozna uzyc zwoju.. jedynie dopiero kiedy zginiemy.

To moje propozycje.. nie wiem czy przebijaja poprzednie ale zawsze to jakis pomysl jest..
Ciekawym pomysłem byłoby dodanie konia Tongue. Konia którego będzie można użyć raz na jedną grę i tylko vip będzie mógł go użyć. Działać miałby na zasadzie że klikając prawym na np. żelazną zbroje tworzy się koń dzięki któremu będzie można szybko uciec z danego miejsca. Dodatkowo inne drużyny na hita mogą zrzucić z niego gracza i go zabić. Wydaje mi się że dość oryginalny i autorski pomysł Wink
Stron: 1 2
Przekierowanie