Propozycje rang:
-Mistrz
-Władca
-Cesarz
-Imperator
-Champion / Czempion
-Zawodowiec
-Tytan
-Zmora
-Pogromca
-Wojownik
-Weteran
-Początujący
-Nowicjusz
-Amator
-Uczeń
-Żółtodziób
Propozycje klas:
Nazwa klasy: Switcher
Ikona klasy: Szary barwnik
Bron specjalna: Zmiana eq wraz z liczbą zabitych podczas rundy
Opis broni specjalnej: Na początku - Kolcza zbroja ochrona II i kamienny miecz ostrość III efekt szybkość I Po osiągnięciu 6 zabić - Złota zbroja ochrona II i niezniszczalność III, złoty miecz ostrość II niezniszczalność III szybkość I Po osiągnięciu 15 zabić - Żelazna zbroja ochrona I, żelazny miecz ostrość I efekt szybkość I Po osiągnięciu 30 zabić - Diamentowa zbroja i diamentowy miecz, efekty osłabienie I
Bron podstawowa: Zmienna
Ekwipunek: Zmienny
Reszta ekwipunku: 18 zupek, reszta nic
Nazwa klasy: Uciekinier
Ikona klasy: Pióro
Bron specjalna: Ucieczka w sytuacji zagrożenia
Opis broni specjalnej: W eq będzie znajdować się Pióro, które w sytuacji zagrożenia (zależne od woli gracza) wystrzeli go na np 10 kratek to góry i oślepi na 3 sekundy przeciwników w promieniu 5 kratek. Można użyć co 35 sekund
Bron podstawowa: Żelazna siekiera ostrość I
Ekwipunek: Żółty, skórzany hełm ochrona II, niezniszczalność I; Żelazny napierśnik ciernie I, ochrona I; Żółte nogawice ochrona II, niezniszczalność I; Żelazne buty ciernie I, ochrona I
Reszta ekwipunku: Zupki, 1 miotana potka regeneracji lub speeda
Nazwa klasy: Zaklinacz psów
Ikona klasy: Jajko spawnujące wilka
Bron specjalna: Przywołanie czworonożnych obrońców. Przedmiot - jajko spawnujące wilka
Opis broni specjalnej: Obok nas pojawiają się 3 psy atakujące tego kogo my zaczniemy bić, lub tego co zaatakuje nas. Można mieć maksymalnie 3 psy
Bron podstawowa: Diamentowa łopata ostrość II aspekt ognia I
Ekwipunek: Diamentowy hełm, reszta żelazna ciernie I, niezniszczalność II
Reszta ekwipunku: Potki leczenia (można leczyć psy)
Nazwa klasy: Ghast
Ikona klasy: Łza ghasta
Bron specjalna: Krótki lot i strzelanie. Przedmiot - łza ghasta
Opis broni specjalnej: Klikając na łzę ghasta w eq dostajemy 6 sekund latania i możliwość wystrzelenia w przeciwnika 3 fireball-i zabierających 2 serca. Można użyć co 40 sekund
Bron podstawowa: Biała wełna ostrość I i efekt siły II lub I
Ekwipunek: Żelazny hełm i żelazne buty ochrona II, biały, skórzany napierśnik niezniszczalność IV, ochrona II
Reszta ekwipunku: Zupki
Nazwa klasy: Joker
Ikona klasy: Karta
Bron specjalna: Zmylenie
Opis broni specjalnej: Po kliknięciu na TNT nazwane "BANG" dostajemy niewidzialność i regeneracje na 5 sekund. Dodatkowo w tym miejscu odpala się TNT odbierające 3 - 4 serca w promieniu 5 kratek. Można użyć co 50 sekund
Bron podstawowa: Kamienny miecz ostrość V i łuk moc II z pięcioma strzałami
Ekwipunek: Zielony, skórzany hełm ochrona IV, niezniszczalność III; Fioletowy, skórzany napierśnik te same enchanty; Fioletowe nogawice te same enchanty; Żółte buty enchanty również pozostają te same
Reszta ekwipunku: Zupki i 2 potki krzywdy
Nazwa klasy: Wampir
Ikona klasy: Czerwony barwnik lub redstone
Bron specjalna: Wyssanie krwi
Opis broni specjalnej: Podczas walki gracz ma 5% szans na wyssanie wszystkich serc wroga i dodanie ich do swoich. Podobnie jak na WD
Bron podstawowa: Żelazny kilof
Ekwipunek: Buty i napierśnik żelazne, hełm i nogawice kolcze
Reszta ekwipunku: Zupki i 4 potki krzywdy
Nazwa klasy: Enderman
Ikona klasy: Ender perła
Bron specjalna: Szybki teleport
Opis broni specjalnej: Klikając na kompas przeniesie nas tam gdzie mieliśmy wskaźnik. Można użyć co 4 sekundy
Bron podstawowa:
Ekwipunek: Fioletowy, skórzany hełm i napierśnik niezniszczalność III ochrona II; Złote nogawice i buty niezniszczalność III i ochrona I
Reszta ekwipunku: Zupki
Nazwa klasy: Husarz
Ikona klasy: Sianko
Bron specjalna: Szał na wieszchowcu
Opis broni specjalnej: Klikając na siano pod nami respi się koń w żelaznej zbroi na 10 sekund. Można użyć co 60 sekund
Bron podstawowa: Łopata ostrość IV
Ekwipunek: Cała żelazna zbroja
Reszta ekwipunku: Zupki i 1 potka leczenia (klasa wyjątkowo dobra i droga)
Nazwa klasy: Władca lochu
Ikona klasy: Kraty
Bron specjalna: Uwięzienie i ranienie
Opis broni specjalnej: Klikając na kratę losowy gracz w promieniu 3 kratek zostaje zatrzymany (nie może chodzić, tym bardziej biegać) i jest ciągnięty jedną kratkę do ziemi. Chodzi o coś typu, że z podłoża wychodzą łapiące go łańcuchy i ściągają pod ziemię raniąc go tym przez 6 - 7 sekund. Można używać co 45 sekund
Bron podstawowa: Diamentowa łopata
Ekwipunek: Kolcze buty i kolczy hełm, żelazny napierśnik i żelazne nogawice.
Reszta ekwipunku: Zupki
Nazwa klasy: Nerkomant
Ikona klasy: Głowa zombie
Bron specjalna: Sojusznicze potwory
Opis broni specjalnej: Obok nas z podziemi wychodzi szkielet, zombie i 2 małe zombie, które nas bronią. Dla efektu można dodać pioruny ^^
Bron podstawowa: Pałka blaze-a ostrość IV
Ekwipunek: Zielone, skórzane buty i hełm, reszta złota niezniszczalność II
Reszta ekwipunku: Zupki
Jak coś jeszcze wymyślę to dopiszę
