19-May-2018, 14:19:31
Witajcie ponownie!
W dniu dzisiejszym wprowadzony został update na trybie KitPvP na Mineserwerze. Zaktualizowaliśmy 12 klas oraz zestawy gracza i vip'a dostosowując je tak, aby były jak najbardziej zbalansowane względem ostatnich zmian. Jak można się domyślić po tytule - główne zmiany otrzymała klasa Thor. Poniżej szczegółowy opis zmian z tej aktualizacji.
Darmowe zestawy:
Vip:
+ Zmniejszono siłę miecza z ostrości 5 do ostrości 3
+ Zmniejszono siłę łuku z mocy 5 do mocy 3
Startowy:
+ od tej pory posiada cały żelazny set
Klasy:
◈ Revenant (wcześniej Przywoływacz):
+ dodano do gry
Revenant to nowa klasa zastępująca przywoływacza. Posiada możliwość wystrzeliwania salwy 20 pocisków co 60 sekund. Ponadto sam atak podstawowy jest atakiem dystansowym.
◈ Magik:
+ wydłużono czas oczekiwania na umiejętność do 1 minuty
◈ Alpinista:
+ od teraz łuku można używać co 2 minuty
◈ Kobra:
+ zwiekszono szansę na zatrucie z 5% do 10%
◈ Kaktus:
+ wyłączono klasę
Klasa nie pasowała do obecnego balansu trybu. W przyszłości być może zostanie zmieniona i ulepszona
◈ Spiderman:
+ wyłączono klasę
Ta klasa z kolei mogła psuć mechanizmy. W przyszłości być może zostanie zmieniona i ulepszona
◈ Zombie:
+ od teraz posiada dodatkowo 1 pasek zdrowia
◈ Kangur:
+ wydłużono czas oczekiwania na skok z 5 sekund do 10 sekund
◈ Ender:
+ zmniejszono siłę broni z ostrość 5 do 3
+ zwiększono czas oczekiwania na ponowne otrzymanie perły z 20 sekund do 90 sekund (minuta i 30 sekund)
+ naprawiono błędy z perłą kresu
◈ Niszczyciel:
+ zmniejszono siłę Włóczni Berserkera z ostrość 6 do ostrość 3
+ zmniejszono siłę Ognistej Włóczni z ostrości 15 do ostrości 12
+ wyeliminowano błędy związane z ekwipunkiem szału
+ zwiększono wymagania kumulacji pkt wściekłości z 50 do 150 uderzeń
+ zmniejszono czas trwania szału z 30 sekund do 15 sekund
+ osłabiono siłę skoku z Ognistej Włóczni
+ osłabiono zasięg atakowania obszarowym atakiem Ognistej Włóczni
+ zmniejszono odporność ekwipunku szału z odporności 3 do odporności 2
◈ Khaimera:
+ zmniejszono koszt z 4000 do 3700 monet
+ od teraz uderzenia siekierą dają 50% szans na leczenie zamiast 100%
+ wydłużono czas oczekiwania na skok z 2 sekund do 15 sekund
+ zmniejszono maksymalny dystans od gracza do użycia skoku z 12 kratek do 8 kratek
+ wyeliminowano błędy związane z obrażeniami od skoku
+ zmniejszono siłę broni z ostrości 5 do ostrości 3
+ zmniejszono odporność ekwipunku z odporności 5 do odporności 2
◈ Thor:
+ usunięto stare bronie klasy
+ dodano nową broń - Młot Gromu
Thor wcześniej był klasą która kompletnie nie miała większego sensu. Wystarczyło podejść, walnąć siekierą i poleciały błyskawice, które nawet mogły thora zranić. W dzisiejszej aktualizacji ta kwestia została zmieniona.Od tej pory uderzenia młotem dają szansę na pojawienie się piorunów (thor jest na nie odporny). Każde uderzenie zapewnia 1 kumulację ładowania broni. Zebranie 100 kumulacji ładuje jego broń zwiększając swą moc. Poniżej rozpiska zdolności obu młotów.
Młot Gromu:
+ 20% szans na uderzenie piorunem
+ prawym na wskazany blok - przywołuje błyskawice, które trafiają pobliskich graczy. Każde trafienie zapewnia +1 do kumulacji ładowania
+ używanie prawego przycisku możliwe jest co 20 sekund
Naładowany Młot Gromu:
+ 100% szans na pioruny (nie ładują pkt kumulacji)
+ prawym przyciskiem - wywołuje masowy atak obszarowy w zasięgu 20 kratek wokół postaci. Obrażenia rosną gdy cel jest bliżej thora
+ prawy przycisk co 20 sekund
+ czas trwania naładowania: 20 sekund
W razie jakichkolwiek wątpliwości, pytań lub problemów - zgłaszajcie śmiało w tym wątku. W najbliższych trzech miesiącach skupienie poleci na nieaktywne od tej pory klasy aby (być może) je zastąpić lub odświeżyć by dawały większą satysfakcję z ich posiadania.
W dniu dzisiejszym wprowadzony został update na trybie KitPvP na Mineserwerze. Zaktualizowaliśmy 12 klas oraz zestawy gracza i vip'a dostosowując je tak, aby były jak najbardziej zbalansowane względem ostatnich zmian. Jak można się domyślić po tytule - główne zmiany otrzymała klasa Thor. Poniżej szczegółowy opis zmian z tej aktualizacji.
Darmowe zestawy:
Vip:
+ Zmniejszono siłę miecza z ostrości 5 do ostrości 3
+ Zmniejszono siłę łuku z mocy 5 do mocy 3
Startowy:
+ od tej pory posiada cały żelazny set
Klasy:
◈ Revenant (wcześniej Przywoływacz):
+ dodano do gry
Revenant to nowa klasa zastępująca przywoływacza. Posiada możliwość wystrzeliwania salwy 20 pocisków co 60 sekund. Ponadto sam atak podstawowy jest atakiem dystansowym.
◈ Magik:
+ wydłużono czas oczekiwania na umiejętność do 1 minuty
◈ Alpinista:
+ od teraz łuku można używać co 2 minuty
◈ Kobra:
+ zwiekszono szansę na zatrucie z 5% do 10%
◈ Kaktus:
+ wyłączono klasę
Klasa nie pasowała do obecnego balansu trybu. W przyszłości być może zostanie zmieniona i ulepszona
◈ Spiderman:
+ wyłączono klasę
Ta klasa z kolei mogła psuć mechanizmy. W przyszłości być może zostanie zmieniona i ulepszona
◈ Zombie:
+ od teraz posiada dodatkowo 1 pasek zdrowia
◈ Kangur:
+ wydłużono czas oczekiwania na skok z 5 sekund do 10 sekund
◈ Ender:
+ zmniejszono siłę broni z ostrość 5 do 3
+ zwiększono czas oczekiwania na ponowne otrzymanie perły z 20 sekund do 90 sekund (minuta i 30 sekund)
+ naprawiono błędy z perłą kresu
◈ Niszczyciel:
+ zmniejszono siłę Włóczni Berserkera z ostrość 6 do ostrość 3
+ zmniejszono siłę Ognistej Włóczni z ostrości 15 do ostrości 12
+ wyeliminowano błędy związane z ekwipunkiem szału
+ zwiększono wymagania kumulacji pkt wściekłości z 50 do 150 uderzeń
+ zmniejszono czas trwania szału z 30 sekund do 15 sekund
+ osłabiono siłę skoku z Ognistej Włóczni
+ osłabiono zasięg atakowania obszarowym atakiem Ognistej Włóczni
+ zmniejszono odporność ekwipunku szału z odporności 3 do odporności 2
◈ Khaimera:
+ zmniejszono koszt z 4000 do 3700 monet
+ od teraz uderzenia siekierą dają 50% szans na leczenie zamiast 100%
+ wydłużono czas oczekiwania na skok z 2 sekund do 15 sekund
+ zmniejszono maksymalny dystans od gracza do użycia skoku z 12 kratek do 8 kratek
+ wyeliminowano błędy związane z obrażeniami od skoku
+ zmniejszono siłę broni z ostrości 5 do ostrości 3
+ zmniejszono odporność ekwipunku z odporności 5 do odporności 2
◈ Thor:
+ usunięto stare bronie klasy
+ dodano nową broń - Młot Gromu
Thor wcześniej był klasą która kompletnie nie miała większego sensu. Wystarczyło podejść, walnąć siekierą i poleciały błyskawice, które nawet mogły thora zranić. W dzisiejszej aktualizacji ta kwestia została zmieniona.Od tej pory uderzenia młotem dają szansę na pojawienie się piorunów (thor jest na nie odporny). Każde uderzenie zapewnia 1 kumulację ładowania broni. Zebranie 100 kumulacji ładuje jego broń zwiększając swą moc. Poniżej rozpiska zdolności obu młotów.
Młot Gromu:
+ 20% szans na uderzenie piorunem
+ prawym na wskazany blok - przywołuje błyskawice, które trafiają pobliskich graczy. Każde trafienie zapewnia +1 do kumulacji ładowania
+ używanie prawego przycisku możliwe jest co 20 sekund
Naładowany Młot Gromu:
+ 100% szans na pioruny (nie ładują pkt kumulacji)
+ prawym przyciskiem - wywołuje masowy atak obszarowy w zasięgu 20 kratek wokół postaci. Obrażenia rosną gdy cel jest bliżej thora
+ prawy przycisk co 20 sekund
+ czas trwania naładowania: 20 sekund
W razie jakichkolwiek wątpliwości, pytań lub problemów - zgłaszajcie śmiało w tym wątku. W najbliższych trzech miesiącach skupienie poleci na nieaktywne od tej pory klasy aby (być może) je zastąpić lub odświeżyć by dawały większą satysfakcję z ich posiadania.