09-May-2018, 18:13:57
Heja,
dziś po 7 godzinach intensywnej pracy (serio mieliśmy już dość), udało się wykonać i ukończyć update serwera umożliwiający wprowadzenie bajerów które planowałem głównie pod rpg 1.12 a które silnik nam uniemożliwiał mowa tu między innymi o klejnotach o których już był film jak i innych funkcjonalnościach. Jak wiecie w ostatnich dniach poprawiłą się również stabilność i przejściowe problemy z lagami i mass kickami, które były widoczne w ostatnim tygodniu.
Na dniach wprowadzę klejnoty publicznie, teraz możecie już zaobserwować nowy system skupu (zliczanie produktów i ich wycena przed sprzedażą + automatyczne sortowanie).
W związku z updatem mogły się pojawić jakieś drobne problemy które przez kolejne 2 godziny dziś eliminowałem - jeśli znajdziecie coś co nie działa właściwie proszę zgłosić to w tym wątku. Poprawionych zostało również wiele podstawowych funkcji takich jak wymagana mana do używania czarów, czy ulepszenie uników w pvp (nie powinno być już efektu regeneracji podczas uniku).
dziś po 7 godzinach intensywnej pracy (serio mieliśmy już dość), udało się wykonać i ukończyć update serwera umożliwiający wprowadzenie bajerów które planowałem głównie pod rpg 1.12 a które silnik nam uniemożliwiał mowa tu między innymi o klejnotach o których już był film jak i innych funkcjonalnościach. Jak wiecie w ostatnich dniach poprawiłą się również stabilność i przejściowe problemy z lagami i mass kickami, które były widoczne w ostatnim tygodniu.
Na dniach wprowadzę klejnoty publicznie, teraz możecie już zaobserwować nowy system skupu (zliczanie produktów i ich wycena przed sprzedażą + automatyczne sortowanie).

W związku z updatem mogły się pojawić jakieś drobne problemy które przez kolejne 2 godziny dziś eliminowałem - jeśli znajdziecie coś co nie działa właściwie proszę zgłosić to w tym wątku. Poprawionych zostało również wiele podstawowych funkcji takich jak wymagana mana do używania czarów, czy ulepszenie uników w pvp (nie powinno być już efektu regeneracji podczas uniku).