21-April-2018, 14:25:22
22-April-2018, 14:05:38
@refresh
23-April-2018, 15:26:02
@refresh
24-April-2018, 15:28:31
@refresh
25-April-2018, 15:24:21
@refresh
26-April-2018, 15:36:14
@refresh
27-April-2018, 17:22:19
@refresh
28-April-2018, 19:14:17
@refresh
28-April-2018, 19:59:48
Każdy kto zagrał choć 3 rundy na owym trybie wie dobrze jak ciężko jest z osobą która nieustannie i monotonnie używa berła czy też inferna...
Najgorzej w tej sytuacji ma potwór który pada na hita.
Gracz nie ma tak wcale lepiej. Przecież na trybie roi się od graczy którzy za wszelką cenę chcą zdobyć killa. Nieważne czy zaliczy im zabójstwo czy też nie... Po prostu - zabijają ile wlezie.
Rozumiem, by z broni korzystać w przypadkach skrajnych - Boss w świątyni/atakuje cie/twoich kolegów - ale czy jest sens używać berła na każdym dowolnym mobie?
Przecież zabić go jest prosto + zaliczy killa. W przypadku berła już tak nie jest.
Opinia graczy na serwerowni (MF - nwm jak jest na innych serwerach) również nie jest za kolorowa.
Skarżą się że owa broń jest zbyt OP, że z niej korzystają tylko dzieci...
Zresztą, moja opinia jest podobna, ale nie w przypadku ostatniego "argumentu"
Znerfienie broni moim zdaniem tylko pogorszy sytuację.
Moim zdaniem broń powinna zostać usunięta jak najszybciej, bądź trochę przekształcić jej działanie.
Co mam na myśli?
Taka operacja mogła by być kosztowna jeśli chodzi o czas i wysiłek, lecz moim zdaniem to by się sprawdziło i było by to lepszym rozwiązaniem niż na siłę skracanie ładowania się berła/inferno.
Przed updatem broni:
- Czekamy 50 sekund na odnowienie się itemu
Po updatem:
- po zabiciu 25-50 (lub inna liczba) potworów otrzymujemy możliwość skorzystania z naszej broni (w tym przypadku jest to inferno bądź berło)
Głownie chodzi mi o to by w pasku lvl'a pojawiała się liczba zabitych potworów. (jest to wersja 1.7 - inaczej się tego nie zrobi)
Jeśli przebijemy określoną liczbę zabitych potworów/pasek "MANY" nam się zapełni - możemy skorzystać z berła/inferna.
Nie jestem jakimś doktorem od w v p. Po prostu. Chciałem też jakaś cegiełkę dodać :>
Plus dla was że wam się chciało i mieliście czas i ochotę.
Najgorzej w tej sytuacji ma potwór który pada na hita.
Gracz nie ma tak wcale lepiej. Przecież na trybie roi się od graczy którzy za wszelką cenę chcą zdobyć killa. Nieważne czy zaliczy im zabójstwo czy też nie... Po prostu - zabijają ile wlezie.
Rozumiem, by z broni korzystać w przypadkach skrajnych - Boss w świątyni/atakuje cie/twoich kolegów - ale czy jest sens używać berła na każdym dowolnym mobie?
Przecież zabić go jest prosto + zaliczy killa. W przypadku berła już tak nie jest.
Opinia graczy na serwerowni (MF - nwm jak jest na innych serwerach) również nie jest za kolorowa.
Skarżą się że owa broń jest zbyt OP, że z niej korzystają tylko dzieci...
Zresztą, moja opinia jest podobna, ale nie w przypadku ostatniego "argumentu"
Znerfienie broni moim zdaniem tylko pogorszy sytuację.
Moim zdaniem broń powinna zostać usunięta jak najszybciej, bądź trochę przekształcić jej działanie.
Co mam na myśli?
Taka operacja mogła by być kosztowna jeśli chodzi o czas i wysiłek, lecz moim zdaniem to by się sprawdziło i było by to lepszym rozwiązaniem niż na siłę skracanie ładowania się berła/inferno.
Moja propozycja jest taka by do trybu została dodana MANA.
Zamiast czekać 50 sekund na odnowienie się itemu można było by właśnie to wprowadzić.
Zamiast czekać 50 sekund na odnowienie się itemu można było by właśnie to wprowadzić.
Przed updatem broni:
- Czekamy 50 sekund na odnowienie się itemu
Po updatem:
- po zabiciu 25-50 (lub inna liczba) potworów otrzymujemy możliwość skorzystania z naszej broni (w tym przypadku jest to inferno bądź berło)
Głownie chodzi mi o to by w pasku lvl'a pojawiała się liczba zabitych potworów. (jest to wersja 1.7 - inaczej się tego nie zrobi)
Jeśli przebijemy określoną liczbę zabitych potworów/pasek "MANY" nam się zapełni - możemy skorzystać z berła/inferna.
Nie jestem jakimś doktorem od w v p. Po prostu. Chciałem też jakaś cegiełkę dodać :>
Plus dla was że wam się chciało i mieliście czas i ochotę.
29-April-2018, 18:25:40
@refresh