MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Klasa <Notch>
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Yo, pomyslalem, ze jak jest klasa "herobrine" to musi być tez notch...
Klasa miałaby emerald set, młot thora,potki na sile,leczenie,wysoki podskok i podobnie jak god armagedon oraz skina notch'a.Moim zdaniem to będzie dobre dla tych co nie mają co zrobic z kasą na WvsP;D
Skoro podobnie jak armagedon to po co ? Jest Bóg i wystarczy.
Bóg jest przeciwieństwem Herobrina.
jak dlamnie ten pomysl jest fajny Wink
Klasa zdecydowanie zbyt OP . Trochę tego za dużo , Młot Thora , emeraldowy set , podskok , armagedon ... ta postać była by bardzo trudna do zabicia , praktycznie nieśmiertelna . Jestem na NIE
Ja wiem, ale może przyda się nowa klasa(ci z wojownikow co maja klasy grają tylko bogiem,drwalem rzadko Chemikiem, a potwory Smok, Witcher, Blaze, Herobrine)

^
Można odebrać jej pare bajerow i bedzie ok
Tak ale ''armii'' czyli zombie itd. jest więcej. Klasa zbyt op jak powiedział zorro, poza tym młot thora kosztuje ile 30k ? To ile klasa by musiała kosztować... 100 000 chyba xd
60kxDDDD
Na nie! Powody u zoorroxd
Na nie tak samo jak UP
Jeszcze czego?! Młot Thora to dodatek specjalny a nie przedmiot dla profesji! Armagedon i tak nie zalicza killi, więc co by mu on dał?! Emerald set pewnie na ochronę 5 się spodziewam. Podskok nie no chyba za dużo ludzi chce by miano do tego dostęp, a Vortex to co?! Nie po to robiono vortexa za SMS, żeby potem chciano jego wersję za dolary! Od siebie dodam że żadna z klas na W vs P nie jest tak twarda! Żeby nie było zdziwienia, herobrine nie ma seta, lecz mimo to jest silną klasą, gdyż ma to co najlepsze od każdej z klas. Gdy użyjemy ataków dystansowych możemy łatwo z daleka wykończyć pewną słabszą grupkę. Następnie używając mikstur krzywdy możemy zabić emeraldowych osobników. Jednakowo Bóg ma armagedon i gdy Herobrine znajdzie się w pobliżu grupki swoich a niedaleko jest Bóg to kwestia rozumu i zdolności, bo prawda taka że zanim herobrine zdąży pomyśleć Bóg może od razu walnąć armagedonem w 1 z potworów obok niego a wtedy dzięki szałowi Armagedonu Herobrine zginie na hita. Co do Boga on też nie jest aż tak mocny. Gracze przywykli go używać w taki sposób, że po uwolnieniu potworów jest spokojnie, lecz gdy pojawi się już 1 boss lub więcej potworów gracze (gody) zażywają eliksiru by nie zginąć szczególnie od maga i tu ich błąd. Mag nawala potami lecz emeraldowy set na takiej ochronie jaką ma Bóg pozwoli na to by potki go mniej krzywdziły więc to tylko marnowanie eliksiru dla zabić. Gdy walka toczy się po 1 bossach a moc eliksiru godowi spadnie, gracze jedzą smacznego banana bo wiedzą że będzie więcej bossów i potworów. W końcu moment gdy bogowie są zdani tylko na siebie i nie ma żadnego wojownika dla pomocy, wtedy masa potworów albo rzuca się na bogó albo robi im tricki, że 1 atakują świątynię, 2 raz odciągają goda i tak po kolei przez co bogowie są zdezorientowani i giną. Przeważnie ci co są bogami myślą o sobie jak o Adminach (no wiecie że są zbyt op) i tu ich główny błąd bo powinni chronić drużynę a nie myśleć tylko o zabijaniu wroga. Według mnie tryb jest solidnie przepracowany, przewidziano w nim każdy najdrobniejszy szczegół więc taka klasa tylko by zepsuła równowagę. Jestem na wyraźne N.I.E
Stron: 1 2
Przekierowanie