To teraz naczelny noob się wypowie... Jeśli chodzi o miejsce (lub przedmiot), w którym można by było regenerować manę, to zdecydowanie byłbym na nie, pomimo tego, że gram na WvsP2. Taki smok cały czas mógłby regenerować swoją energię i ziejąc ogniem spowodował by duże lagi, i po dłuższej chwili każdy mógłby latać bez seta.
Skoro Autor tego wątku napisał by Można było Regenerować Mane <To w sumie jest Głupim Pomysłem} lub Zwiekszyc jej ilosc To może przy update w Upgrade'ach zrobić że po ugradowaniu smoka smok ma odrobine więcej many?
tylko ze ja już dużo gram smokiem i widze jak ta mana się szybko wyczerpuje i jak mało jest frajdy z grania nim
@up
Nikt Ci nie każe grać smokiem, jeśli tak Ci się nie podoba, to nim nie graj. Smok nie jest prostą klasą... By zrobić z niego pożytek wymagane są pewne umiejętności gdzie tobie, bez urazy, trochę ich brakuje patrząc na twoje statystyki...
http://minecraftowo.pl/mineserwer/
Tyle ode mnie.
No to pora na paplaninę ajronową (bez pipcornu)...
Czy ktokolwiek wam kiedykolwiek mówił że biorąc smoka czy jakąkolwiek inną profesję uda wam się coś zabić (1000%)??? -----> NIE! Istnieją na tym trybie profesje których celem nie jest bezpośrednie ubijanie a taktyczne zagranie czy wspieranie innych i smok do tego rzędu właśnie się zalicza.
Tylko teraz pewnie padnie pytanie "no fajnie ajron, tylko po co nam to mówisz? wiemy to już od dawna" ---> a no mówię to po to by neosy naczelne sobie zdały sprawę z tego że każda profesja ma swój unikalny styl gry i nie można liczyć wiecznie na to że wpadniemy sobie w rage bo coś tam się stało, weźmiemy bossa jakiego popadnie i się pozbędziemy emocji bo zabijemy każdego...
Naprawdę jak ktoś nie umie grać takimi postaciami jak smok, to niech se nimi tak pogra i przegra lub wygra z 500 razy i może mu rozum do głowy wpadnie, że musiał grać źle i nie opanował tej profesji jak należy... Masowy czas praktyki profesjami czyni doświadczonym! Użalanie się po kilku minutach/godzinach gry, że coś jest do kija - nic nikomu nie da! Najpierw trzeba opanować i poznać techniki, potem dopiero wypada cokolwiek wnosić do samego stylu gry profesji.
A teraz na serio #ajronfakju ----> pora na profesjonalne wytłumaczenie.
Smok odnosi swój sukces gdy skutecznie odwraca uwagę dużej grupy przeciwników i uszkadza im uzbrojenie poprzez rozstawianie ognia. Gra smokiem nie przyniesie nikomu większego zysku zabójstw (maksymalnie 2-4% szans na zabójstwo 1 osoby per rundę) ale pozwoli na nieco szybsze eliminowanie przeciwnika przez drużynę bądź zmuszenie wojowników do odwrotu i uzupełnienia sił. Osoby grające taktycznie na tej profesji nie zużywają całego ognia od razu bądź tylko na jedną osobę, tylko starają się rozstawiać ogień na kimkolwiek na swojej drodze. Im więcej podpaleń tym rośnie prawdopodobieństwo zabicia większości wojowników i osłabienia ich pancerzy.
Krótko podsumowując...
Zalecane akcje smoka:
- odwracanie uwagi
- podpalanie masowej liczby osób
- stosowanie burzy i/lub tornada (zależy kto co posiada)
Niewskazane akcje smoka:
- zużywanie większości ognia na jedną osobę
- blokowanie niszczenia świątyni
- podpalanie własnych sojuszników (marnowanie ognia i działanie na szkodę drużyny)
Ajron popieram to co napisałeś bo ktoś wyda kase na hajs na w vs p 1 i kupi se smoka i bedzie pisać że chce zwrot kasy za smoka bo to kijowa klasa ja np. nie gram dużo smokiem bo wole se np. witherem pograć pozdro dla nie ogarów. A i po co wydawać kase odrazu na w vs p 1 jak jest się nowym graczem najpierw polubcie ten tryb i nauczcie sie na nim grać.
Smok jest bardzo dobry ze wzgledu na to, ze jak jakis gracz zbuduje sobie podniebną baze, bardzo wysoko to praktycznie tylko smok moze go zabic, bo herobrine nie przeteleportuje się na taki dystans. Pozatym, jak mowil McTrawaPl, komus w smoczym secie czyli ZLOTYM zryje set w kilka sekund. Dobry argument to tez to, ze jak gracz ma malo zycia i zwieje vortexem, to w 2 sekundy do niego dolecisz. Nie ma sensu oslabiac, jest dobry taki jaki jest. Mysle, ze do zamkniecia.