O kurcze... Już to było. Na początku smok miał nieskończony zapas ognia ale to powodowało lagi a smok był zbyt OP. Poza tym zadaniem smoka jest między innymi odwracanie uwagi wojowników.
Smok ma też i inne zdolności. Dzieki jego wzrostowi wojownicy łatwo zapominają o bitwie i chcą zabić smoka (to jak zrobienie eventu o to kto zabije smoka dostaje jakiś item w to da się wciągnąć chyba ze 400 graczy). Gdy smok odwraca uwagę, wojownicy patrzą na smoka to potwory mogą to wykorzystać przemykając i bijąc wroga z zaskoczenia. Ogień smoka łatwo rozprasza wojowników gdyż jak to
ująłby SzybkiBanan:
Cytat:Zjednoczeni wojownicy są nie do pokonania, chyba że ktoś ma czity i ich rozbije aurami
Tryb ten opiera się na współpracy, więc jeśli wojownicy walczą jak 1 ogień ciężko ich pokonać, jeśli są rozdzieleni to potwory mają większe szanse na rozbicie wroga po kolei zaczynając od nieuzbrojonych, kończąc na emeraldowych.
Smok ma wprawdzie 2 zadania: siać dekoncentrację, rozpraszać wroga by potwory mogły zabić więcej osób. Od teraz smoka trzeba używać rozsądnie. Moim zdaniem należy najpierw podpalać wielkie grupy a potem mniejsze. Pozdrawiam ironhide

Szybki już kiedyś pisał, ze nie będzie żadnych zmian co do Smoka. Ironhide juz wystarczająco się rozpisał co do niego. Zamykam.