MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Zwiększenie trucizny
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
To napis ze Złe Siły Zakazonej strefy zabraly ci twoje efekty Magiczne juz pokaze gracza gdzie jest strefa i by sie do niej nie zblizac {zaaktualizowalem poprzedni post}
Chodzi o to, że na większości map m.in na WvsP1 nie jest na strefa oznaczona więc przez co gracze mogą na nią przypadkowo trafić.
czytjnij se posta mojego pierwszego edytowanego

Wiadomosc mogla by oznaczac graczą by dalej nie szli poprostu

gdyby ktos wszedl na strefe zatrucia i wrocil sie na strefe czyszczenia efektow to poprostu by mu sie trucizna usuwala wiec to by ratowalo tych ktorzy wchodza przypadkowo na strefe..
Hm pomysł mi się podoba jednakże bez wzmocnienia strefy zatrucia raczej się nie obejdzie(chodzi o dodanie dodatkowego poziomu trucizny nie licząc odjęcia efektów elixiru itp.), ponieważ gracze, którzy są tam kampić nie będę na to zwracać uwagi, co jedyne te rzeczy były by przydatne dla niedoświadczonych graczy.
To mozna by ewentualnie zwiekszyc te trucizne na dobrą sprawę bo w sumie itak wyjdze na jedno skoro nie bedzie juz uzywania zadnych wspomagaczy na strefie typu eliksir itd
wiec potwory bede mialy przewage nad wojakami na strefie.

I nie wiem moze na WVSP I mozna by wprowadzic to ale na mapach z WVSP I jest duzo miejsca na strefie gdzie latwo vip i gody dedaja bossy moze by wprowadzic tam oprocz trucizny to spowolnienie ? by jednak zniechecic gody i vipy do wbijania na strefe jak sa bossy. Bossy sa szybkie a god lub vip nawet z rogiem jak uzyje to itak miałby spowolnienie wiec wychodzi ze nie zwieksza swojej szybkosci a ze boss ma przewage w szybkosci moze w sumie latwiej atakowac goda i vipa przez co ma przewage jednak jakas minimalna
Zwiększenie zatrucia,śmiertelności itd
Moim zdaniem zwiększenie trucizny i tak to mało da z tego powodu że są sposoby by to obejść wymienione elixiry i Smaczne Banany działają na krótką metę ale gdy dodamy do tego Druida i jego złote jabłko to jak nam dobrze znana efekt odporności niemal zniweluje Truciznę 2 na jakiś czas a z połączeniu z elixirem staję się bardzo wytrzymały.

Zamiast zwiększenia śmiertelności na strefie skupmy się bardziej na zmniejszeniu potencjału wojownika na strefie które mu to bardzo utrudni i drastycznie zmniejszy potencjału gracza.Idea

Proponuje dodanie efektów :
Spowolnienie 3 co zmniejszy jego mobilność i stanie się łatwym celem a spowolnienie 3 spowolni wojownika o 60%
Osłabienie 3 zmniejszy zadawane obrażenia na strefie do 60% co u tzw. camperów stanie się nieopłacalne ze względu na duże utrudnienie w zabiciu bosa czy potwora
Ślepota 1 a ślepota to dodatkowa zachęta do wejścia na strefę AngelBig Grin

Lecz jak się zwiększy moc strefy można się spodziewać wyrastających przy strefach tzw. chińskiego muru wypełnionymi łucznikami ostrzeliwujący potwory na start ale cóż coś za coś.Tongue
(24-March-2018 11:36:09)derekxD napisał(a): [ -> ]Zwiększenie zatrucia,śmiertelności itd
Moim zdaniem zwiększenie trucizny i tak to mało da z tego powodu że są sposoby by to obejść wymienione elixiry i Smaczne Banany działają na krótką metę ale gdy dodamy do tego Druida i jego złote jabłko to jak nam dobrze znana efekt odporności niemal zniweluje Truciznę 2 na jakiś czas a z połączeniu z elixirem staję się bardzo wytrzymały.

Zamiast zwiększenia śmiertelności na strefie skupmy się bardziej na zmniejszeniu potencjału wojownika na strefie które mu to bardzo utrudni i drastycznie zmniejszy potencjału gracza.Idea

Proponuje dodanie efektów :
Spowolnienie 3 co zmniejszy jego mobilność i stanie się łatwym celem a spowolnienie 3 spowolni wojownika o 60%
Osłabienie 3 zmniejszy zadawane obrażenia na strefie do 60% co u tzw. camperów stanie się nieopłacalne ze względu na duże utrudnienie w zabiciu bosa czy potwora
Ślepota 1 a ślepota to dodatkowa zachęta do wejścia na strefę AngelBig Grin

Lecz jak się zwiększy moc strefy można się spodziewać wyrastających przy strefach tzw. chińskiego muru wypełnionymi łucznikami ostrzeliwujący potwory na start ale cóż coś za coś.Tongue

Może dobre rozwiązanie ale Ja bym wolał by zabieralo efekty bananow elixirow itd przed wejsciem na strefe co by autamatycznie zniwelowalo ponad 50% osob wchodzacych na strefe . Dodanie zwiekszonej trucizny i spowolnienia było by w tym przypadku dobrym pomysłem bo przez spowolnienie nawet jak uzyjesz rogu to by on nie zwiekszyl zbyt twojej szybkosci {gdyby np bylo spowolnienie II-III?}
Cytat:Może dobre rozwiązanie ale Ja bym wolał by zabieralo efekty bananow elixirow itd przed wejsciem na strefe co by autamatycznie zniwelowalo ponad 50% osob wchodzacych na strefe . Dodanie zwiekszonej trucizny i spowolnienia było by w tym przypadku dobrym pomysłem bo przez spowolnienie nawet jak uzyjesz rogu to by on nie zwiekszyl zbyt twojej szybkosci {gdyby np bylo spowolnienie II-III?}

Szczerze zablokowanie Elixirów czy tym podobne na strefie nic by to nie dało ze względu że zawsze można to zrobić przed strefą. Sad
Ale zawsze może się pojawić możliwość dodania blokady vortexa i rogu na strefie co bardzo uprzykszyło życie camperą.
A s efektami wymienionymi wyżej bym nie chciał naparzać się na strefie: ślepota ograniczona widoczność do 2-3 kratek
Osłabienie 3 co zmniejszy o 60% zadawane obrażenia Np Smoczy Oddech 11.25 to wyjdzie w zaokrągleniu prawie 6 obrażeń to czy jest sens zanim zombie położę to mnie trucizna 2 prawie zje ?
@up Mondralo Przeczytaj sobie moje poprzednie posty w tym temacie to zrozumiesz ze wprowadzona zostala by strefa znikania efektow. byla by przed strefa zatrucia i by usuwala all efekty przed wejsciem na strefe zapraszam cie do poczytania?

Efekty ktore podales sa przesadzone wejdzie ktos przypadkowo i go oslepia otruwa itd i co wtedy? bez sensu takie nawalenie efektow na strefie

A i chyba na Strefie nie da sie uzywac bananow i elixirow juz od dawna {tak jest na wvsp 1 nie sprawdzalem na wvsp 2 bo nie mam tam zadnej klasy z bananem / elixirem}
Cytat:Moze by zapobiedz sytuacji typu pijesz elixir i wbiegasz na strefe to blisko wejscia na strefe czysci ci all efekty
Z takiej tzw. oczyszczenie przed strefą chyba nie będzie to za dobrym pomysłem ze względu że elixi czy też banan można użyć na strefie bez żadnych przeszkód. A wracając do tej lini oczyszczenia to można łatwo wykorzystać na nie korzyść wroga czy wyłączając negatywne efekty zatrucia od innych potworów czy ślepoty żucanej od smoka to czy jest sens jak i tak ta linia może nie pomóc.

Cytat:Efekty ktore podales sa przesadzone wejdzie ktos przypadkowo i go oslepia otruwa itd i co wtedy? bez sensu takie nawalenie efektow na strefie
Tak rozumiem każdy na inne zdanie i każdy ma inny pogląd .Rolleyes
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie