12-March-2018, 17:25:28
Witajcie,
Mając na uwadze wątek:
http://mineserwer.pl/Temat-Sklep-SkyBloc...#pid318028
oraz dyskusje poruszane na kanałach TS. I wiele waszych sugestii dot. zmian na trybie związanych z dostępnymi itemami. Zaczęliśmy powoli wprowadzać małe modyfikacje dot. ekonomii trybu.
Analizując logi transakcji zauważyłem, ze powoli zaczęło brakować równowagi między poziomem poszczególnych itemów. Jak dobrze wiecie tryb został tak ustawiony (zamysł) aby nie było sensu budować wielkich automatów tylko wspierać pomysłowość i działania samego gracza które przekładają się na zarobek.
Dobrze jest to opisane tutaj (warto przeczytać):
http://mineserwer.pl/Temat-Jak-niewiele-...#pid201082
Planowane są większe zmiany i dodanie nowych funkcji, questów, opcji, wszystko mamy rozpisane w dokumentacji projektowej.
Natomiast dzisiaj zacznę od małej modyfikacji zasad działania sklepów na wyspach:
1) Tak jak na innych trybach (np. RL) jeśli sklep jest nieaktywny (tzn wyczerpią się itemy) zostanie zamknięty. Tabliczka wkładana jest do skrzyni (nie tracicie itemów na zrobienie skrzyni). Zatem trzeba dbać aby itemów nie zabrakło. Ma to wyeliminować 90% nieaktywnych sklepów na trybie, ok 2100! - tak, tak dużo jest nieaktywnych sklepów niestety - tworzycie je i zostają bez opieki, po czasie wszystko jest puste,
2) Zablokowanie ustawiania niebotycznie wysokich sum sprzedaży dla itemów, tego i tak nikt by nie kupił, bo nie ma nawet jednego gracza na trybie, który ma taką sumę pieniędzy,
3) Zablokowanie sprzedaży i kupowania żelaza (iron ingot) oraz poppy (eliminacja sklepów typu FREE - regulamin nie pomógł) na sklepie tabliczkowym na wyspach. Oczywiście można nadal sprzedawać żelazo na /warp sklep tak jak do tej pory.
W planie zmiany dotyczące ofert:
4) Oferty nie wykupione do 5 dni wracają do wystawiającego,
5) Blokada na ofertach nierealnych sum za itemy ( np. 1 cobblestone za 1mln$),
Będę aktualizował wątek w miarę dodawania zmian.
Pozdrawiam
Spinning
Mając na uwadze wątek:
http://mineserwer.pl/Temat-Sklep-SkyBloc...#pid318028
oraz dyskusje poruszane na kanałach TS. I wiele waszych sugestii dot. zmian na trybie związanych z dostępnymi itemami. Zaczęliśmy powoli wprowadzać małe modyfikacje dot. ekonomii trybu.
Analizując logi transakcji zauważyłem, ze powoli zaczęło brakować równowagi między poziomem poszczególnych itemów. Jak dobrze wiecie tryb został tak ustawiony (zamysł) aby nie było sensu budować wielkich automatów tylko wspierać pomysłowość i działania samego gracza które przekładają się na zarobek.
Dobrze jest to opisane tutaj (warto przeczytać):
http://mineserwer.pl/Temat-Jak-niewiele-...#pid201082
Planowane są większe zmiany i dodanie nowych funkcji, questów, opcji, wszystko mamy rozpisane w dokumentacji projektowej.
Natomiast dzisiaj zacznę od małej modyfikacji zasad działania sklepów na wyspach:
1) Tak jak na innych trybach (np. RL) jeśli sklep jest nieaktywny (tzn wyczerpią się itemy) zostanie zamknięty. Tabliczka wkładana jest do skrzyni (nie tracicie itemów na zrobienie skrzyni). Zatem trzeba dbać aby itemów nie zabrakło. Ma to wyeliminować 90% nieaktywnych sklepów na trybie, ok 2100! - tak, tak dużo jest nieaktywnych sklepów niestety - tworzycie je i zostają bez opieki, po czasie wszystko jest puste,
2) Zablokowanie ustawiania niebotycznie wysokich sum sprzedaży dla itemów, tego i tak nikt by nie kupił, bo nie ma nawet jednego gracza na trybie, który ma taką sumę pieniędzy,
3) Zablokowanie sprzedaży i kupowania żelaza (iron ingot) oraz poppy (eliminacja sklepów typu FREE - regulamin nie pomógł) na sklepie tabliczkowym na wyspach. Oczywiście można nadal sprzedawać żelazo na /warp sklep tak jak do tej pory.
W planie zmiany dotyczące ofert:
4) Oferty nie wykupione do 5 dni wracają do wystawiającego,
5) Blokada na ofertach nierealnych sum za itemy ( np. 1 cobblestone za 1mln$),
Będę aktualizował wątek w miarę dodawania zmian.
Pozdrawiam
Spinning