MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: "WIELKI" UPDATE WvsP 1 - Realizacja oczekiwań.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witajcie,
dziś 4 godzinki poświeciłem na aktualizacje WVSP 1 zgodnie z Waszymi pomysłami i sugestiami, podsumowanymi głównie w wątku: http://mineserwer.pl/Temat-Propozycja-Wi...vsP1-WvsP2

[Obrazek: WOJOWNICY_VS_POTWORY.png]

Lista zmian:
-Naprawienie przedmiotów do ulepszania klas w lobby
-Zmiana działania tornada na bardziej efektywne (o 30% mocniejsze) + zmiana jego zachowania
-Umiejętność WYSOKI PODSKOK (SLIMEBALL) została ulepszona zamiast co 20 sek można ją używać co 15 sek dla wszystkich profesji które ją posiadają.
-Inferno zostało osłabione z 15 sekund na 20 sek.
-Trująca Laska już nie zatruwa tylko dodaje obrażenia typu wither
-Skasowano wszystkim potworom siłę w pierwszych 10 sekundach po wybraniu klasy (kiedyś było to potrzebne by wojownicy nie kampiły pod respowiskiem potworów i potwory miały nad nimi przewagę), aktualnie umożliwiało nadużycia przez szybkie wybranie klasy teleportacje do wojowników przez portal.
-Zablokowanie możliwości dodawania efektu w beaconach.
-Zmiany w czasach wybóru wszystkich klas wojowników. Co 40 min każda klasa prócz Boga którego można wybrać co 90 min.
-Zwiększenie dmg różdzki energii o 50% (teraz jest o połowe słabsza od inferno) i zwiększenie czasu do użycia było 10 sekund a teraz jest 15 sekund (co i tak jest czasem krótszym niż w przypadku inferno).

*Zmiany w klasie Enderman
-dodanie - Magiczna Laska [Odrzut 2],
-dodanie - full seta skórzanego [Prot 1]
-dodanie - 64 Zamrażających grali
-skasowanie umiejętności tworzenia portali (przy kolejnym updacie z upgradem klas będzie można go odblkować)


*Update wszystkich klas bosów potworów:

Dodanie im całkowitej odporności na updatek

*Upgrade wszystkich klas wojowników:
Każda ma dodatkowe ochrony przed pewnymi statusami
Budowniczy (brak dmg od upadku)
Alchemik (brak obrażen od ognia)
Kowal (brak dmg od upadku)
Krawiec (brak głodu)
Obrońca (brak dmg od upadku, explozji oraz tonięcia)
Warlock (brak dmg od ognia)
Drwal (brak dmg od upadku)
Paladyn (brak dmg od ognia)
Chemik (brak dmg od explozji)
Bog (brak dmg od explozji oraz ognia)

*Klasa Chemika oraz Drwala otrzymali:
Set chainowy (prot 3) - wyświetla się jako diax set


*Klasa Warlocka oraz Paladyna otrzymali:
Set chainowy (prot 4) - wyświetla się jako diax set


*Dodano nową klasę dla potworów TYTAN:

https://imgur.com/a/BVIXc
-Posiada nową umiejętność explozji o sile zmutowanej krowy jednak ona go nie zabija
-wysoki podskok
-10 mikstur obrazen 2
- dodatkowe statusy:
Absorbcja[+50 serc], spowolnienie [IV], Wyczerpanie [I] nasycenie [II], Widzenie w ciemności [II]. Odporność [IV]
Klasa będzie dostępna do wykupienia po wprowadzeniu upgradu klas, ten natomiast pojawi się gdy zakończą się pracę nad jeszcze jedną dodatkową klasą która jest przewidziana.


*Zmiana w przedmiotach:

Durandal już nie będzie spamić przy próbie jego używania


*Upgrady przedmiotów:

Ostrze Sprawiedliwości (boga) ostrosc i niezniszczalnosc zwiekszony do 5
Ostrze Sprawiedliwości (paladyna) ostrosc i niezniszczalnosc zwiekszony do 4
Durandal - ostrosc zwiekszona do 4
Trujaca laska - ostrosc zwiekszona do 3


Gdy ekipa naradzi się w zakresie dodatkowej klasy będę powoli pisał pod nie upgrady które pozwolą pozyskać potworom dodatkowe umiejętności, które również możecie zaproponować w osobnym wątku tutaj: http://mineserwer.pl/Temat-Propozycje-Up...-na-WVSP-1

Enjoy CoolCoolCool
Długo oczekiwany update wyszedł Smile. Nic tylko wbić na WvsP i zagrać rundki Big Grin.
Szkoda że dopiero teraz mnie oświeciło, ale dorzucam swoją mała cegiełkę, za którą w sumie poniekąd bym się opowiadał:

Pająk - przeróbka lub usunięcie konfuzji i zastąpienie jej trującą laską. Jakby komuś było potrzebne tłumaczenie - konfuzja działa w obie strony, więc nawet swoich można nią zarazić, choćby nawet przez byle przypadek.

Jak pomysł do kija to można olać ten post, zostawiam to do werdyktu.
Szczęka mi opadła, myślałem że to będzie długi proces a ty to w 4 godziny robisz lol
(06-March-2018 00:38:44)DiamondOre23 napisał(a): [ -> ]Szczęka mi opadła, myślałem że to będzie długi proces a ty to w 4 godziny robisz lol

problemem jest wygospodarowanie 4 godzin przy ilości projektów jakie mam na głowie Smile ale cieszę się że gładko poszło jeszcze drugie 4 godziny na upgrady klas, i wyważenie aktualnych zmian i będzie gotowe Smile póki co czekam na Wasze sugestie w osobnym temacie podlinkowanym w głównym poście.
A propos zniesienia siły II na starcie - byłbym za tym, aby ją raczej zostawić..
Po pierwsze - teraz, po zmianach, portal będzie spotykany o wiele rzadziej... osłabienie jednostek walczących z siłą startową ułatwi jeszcze bardziej jego wyłączanie..
Po drugie - z siły II na starcie połączonej z portalem; korzysta mały odsetek graczy, najbardziej doświadczonych, większość zwyczajnie o niej nie wie lub nie umie jej wykorzystać... Jest to raczej szansa dla słabszych graczy bez bossów, na zabijanie zagapionych, wyższych lvli..
Po trzecie - 10 sek nie jest zbyt dużą wartością, wliczając w ten czas założenie zbroi, teleportację do portalu i okres ochronny po niej; zostaje jedynie kilka sekund na atak wojownika, który zbytnio się zagalopował w celu nabijania fragów.. Siłę mają pojedyncze potwory, jedynie na małym obszarze dookoła portalu, wystarczy się nie zbliżać, bądź wyłączyć..
Bez siły II wojownicy będą zwyczajnie kampić cały czas pod portalem, licząc na łatwe fragi.. Dodatkowo - portal od teraz będzie płatny, umniejszanie jego znaczenia raczej nie byłoby zbyt dobrym pomysłem.. ;s
Co nie zmienia faktu że i tak jej nie będzie, z powodu które już omówiłem w pierwszym poście (już dawno powinna zostać wyeliminowana - niedopatrzenie).
Argument "może zostać bo mało osób o niej wie" jest niepoważny Smile A na z w kwestii kampania to ona niczego nie zmienia, bo praktycznie nigdy podczas zwyczjanego biegu nie będziesz przekraczać strefy zatrucia w tym czasie, w przypadku portali tworzy to natomiast możliwość zabijania słabszych wojowników na kilka uderzeń.

Dodatkowo wystarczy umieścić portal w bazie wojowników teleportować się lepszą klasą zadający obszarowy dmg i zrobić kabum elimunując masowo wojowników - i fakt większość nie wiedziała że można tak zrobić, dlatego niektórzy się dziwili niejednokrotnie - jak on mnie zabił tak szybko? Pewnie sam to wykorzystywałeś i to główny powód dla którego jesteś za przywróceniem tego - gdyż żaden z twoich argumentów nie ma specjalnego sensu przy sytuacjach krytycznych dla samych wojowników jakie stwarza.
W konicu bedzie na co hajs wydać, ale i tak trawa bedzie miał lepiej odemnie bo ma więcej kasy Big Grin
Przekierowanie