Ehhh... walnę tu swoje cegiełki (spokojnie, posąg właściciel i tak z nich nie powstanie xD), mimo że "mistrzowie" już mnie wyprzedzili.
KLASY DARMOWE:
1. Zombie:
Dla tego pana mam dwie wersje upgrade'ów:
a) Dodanie mu Laski Śmierci/Laski Zarazy (nadawałaby efekt withera na uderzony cel; enchanty: sharp 3, fire aspect 2) lub mikstur trucizny. Krótko mówiąc - nadać mu możliwość zarażania przeciwników
b) Tradycyjne zwiększenie szybkości ruchu (efekt speeda II)
2. PigZombie:
Dla niego proponuję doładowanie go pewnym szałem berserkera, czyli efekty: siła I, speed I.
3. Szkielet:
Łuk Demona - ulepszona wersja łuku szkieleta (enchanty: power 1, unbreaking 1) z efektem tworzenia sobie strzał (czyli podobnie jak w przypadku łuku przeznaczenia bądź elfickiego łuku). Jak to nie pasi to po prostu zwiększona odporność (efekt resistance I/II).
4. Creeper:
Zwiększona odporność lub dodanie mu silniejszej eksplozji (też by go zabijała, w końcu to klasa samobójcza)
5. Wilk:
Tu dylemat bo wilk jako taki ma wyczerpane trochę zasoby, nie to co na dwójce gdzie upgrade'm jest otrzymywanie wilków... Proponowałbym mu w jakiś sposób urozmaicić podskoki (jakiś rodzaj wysokiego podskoku lub efekt jump boost'a; pomysł zatrzaśnięty z mitologicznego Fenrira + jak ktoś grał kiedyś w SMITE'a to będzie kumał o co biega). Niech se wilki zapolują
6. Pająk:
Zwiększenie siły podskoku ewentualnie zwiększyć nieco arsenał potionów zatrucia (te poty wbrew pozorom wkurzają do całości, a jak ktoś się postara to jeszcze zginie po nich przez byle pomyłkę xD)
7. Larwa:
Dodanie książki osłabienia ścian jak u maga (umiejętność larwy jest wbrew pozorom dobra, ale ma mniejszy zasięg + spawni małe parufki)
No i odnośnie parufek larwy (offtopując) - dodać to nieszczęsne rozpoznawanie kogo ma bić (jeśli nie zostało jeszcze wdrążone) bo potem jeszcze się potwory dziwią że po rozwaleniu takiego osłabionego muru coś ich może obijać...
8. Śnieżny golem:
Skórzany secik jak na dwójce + wdrążenie mu umiejętności lodowego pocisku (taki jak u smoka na W vs P II, tylko nie kombinować mi tu z maną xD). Dzięki temu pociskowi bałwan będzie może bardziej zdatny jako pewnego rodzaju support.
9. Iron Golem:
Efekt absorbcji zapewniający dodatkowy pasek zdrowia + osłabienie spowolnienia chodzenia o 1 poziom.
10. Enderman:
Dwa czary: portal drużynowy i wymiar cienia. Ten drugi ma czynić endermana niewidzialnym na kilka sekund, co pozwoli mu być swego rodzaju sabotażystą.
BOSSY:
1. Krowa:
Dodanie możliwości przywołania 5 creeperów + eksplozji, która jej nie zabije (słabsza wersja eksplozji rzecz jasna).
2. Mag:
Dodanie kuli ognia. Z uwagi, że potki są i tak dość ograniczone, wobec tego przydałby mu się jakiś "niewyczerpywalny" czar.
3. Blaze:
Dodanie mu eksplozji (bez samobójstwa) + dodanie efektu jump boost'a I/II.
4. Wither:
Jak na W vs P II - dodanie mu wysokiego podskoku (jak dla mnie czyni to go bardziej widowiskowym i zwinnym)
5. Tytan:
Mówiłem o tym chłopakom, nie wiem kto tak zawalił sprawę - zamienić mu wysoki podskok jako przedmiot z upgrade'u. Jeśli już chcecie się trzymać obecnej wersji to upgrade zmniejszenia spowolnienia z IV na II.
6. Smok:
Dodatkowa mana + dodanie czaru opadających kul ognia (ten sam co na dwójce ma w normalnym zestawie).
7. Herobrine:
Dodanie setu prot II/III. Niech se chłopina zaszaleje i porobi demolkę
Tyle co mogłem od siebie dodać. Więcej nie dorzucam bo i tak nie ma po co
Na koniec jeszcze kwestia nieco dyskusyjna - upgrade strony z informacjami o W vs P w oparciu o to co jest do dzisiaj aktualne (głównie mowa o jedynce). Link jakby ktoś zapomniał:
http://minecraftowo.pl/
Jak kogoś ten post tylko wymęczył/podobijał czy nie wiem co jeszcze, to można pominąć. Dorzucam to tylko z uwagi na to, że ten tryb niegdyś należał do listy moich faworytów.