MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Projekty - Tryby - Plany Serwerowni 2018/2019
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
fajnie by było jakby zostały dodane bronie samoróbki do pvp co by wprowadziło graczy w klimat takie jak np naostrzony kawałek metalu czy tępy pilnik i jeszcze żeby nazwa więzienie była adykwatna do trybu
@Grzesiek88899
Kopi siłą rzeczy nie będziemy w stanie zrobić bo w końcu nikt autorskich pluginów nie udostępni i wszystko trezba pisać od zera, nie mniej to co da się odwzorować staramy się napisać od zera ze swoimi przeróbkami/udoskonaleniami, a jak już się wzorować/kopiować to na najlepszych Wink derp z hypixela tez tego nie kryje i bardzo dobrze na tym wychodzi Smile wvsp też było projektem ze wzorownictwa i w latach świetności cieszył się niezwykłą grywalnością Smile
Bardziej mi chodziło o ostatni start bed wars które jest istną kopią z tego serwera co wymieniłeś wyżej. Nawet lobby do startu gry było takie samo xD





Zapowiedź Video nowego JAILA - PRISONBREAK Smile
Dnia 24.06.2019 wyruszyły oficjalne prace nad nową edycją Easy Hardcore!

(55% COMPLETE)
Siema wszystkim Smile

Jaila mamy praktycznie ukończonego, tak więc dziś jutro mógłby startować.
Na wstępie umieszczę krótką deklaracje w zakresie samego trybu aby ktoś nie dopatrywał się czegoś co powinno być oczywiste dla każdego:
a) serwer nie jest autorskim pomysłem a jego koncepcja była wzorowana na najciekawszych zagranicznych jailach w tym jailbreakmc, analogicznie jak wszystkie tryby bedwarsów na polskich serwerach które wzorują się na hypixelu
b) większość map na serwerze pochodzi z neta

Wolę o tym wspomnieć na początku bo zawsze znajdą się jakieś dzieci neostrady co stwiedzą "skopiowane" i nic nie zrobione Smile
[Obrazek: comment_jQxAqvRo7kJWgmicK6aK2Mowq2sLG9vy,w400.jpg]

parę płatnych i darmowych pluginów, reszta to w pełni autorskie systemy i rozwiązania które wraz z Szumim pisaliśmy od niemal 2 miesięcy.
I wzorownictwa na zagranicznych serwerach tu absolutnie nie ukrywam bo takie było założenia pisania tego trybu, ale wolę o tym zaznaczyć przed startem.
Tak jak dla większości minigrowego community przykładem do wzorów jest hypixel gdzie również każdy stosuje mapy hypixela tak w tym przypadku postawiłliśmy na próbę odwzorowania genialnych zagranicznych jaili i myślę że się nam to udało.

Co się do nich zalicza?
-Autorskie System ulepszania kilofów
-Autorski Enchanty
-Autorski system upgradów Cel (powiększania ich oraz ich funkcjonalności)
-System przepalania enchantów
-System Depsz
-Autorski system skilli, levelowania, sklepów
-Ogromny system autorskich questów (ponad 150 questów w jailu - po wbiciu prestizu resetuja sie i robi sie je od nowa)
-System zarządzania celami
-Autorski Tab/Nicki nad głową wraz z placeholderami do featherbordera
-Autorski sklep oparty o mysql/portfel
-Autorski system świecenia graczy (glowing) zintegrowany z prefixami, suffixami #załatane bugi publicznych pluginów
-Integracja wszystkich Naszych pluginów z api pluginów jailowskich, aby wszystko ładnie się spasowało
i masa innych tego typu rozwiązań na którą poświęciliśmy ostatnie 2 miesiące.


Start na MINEFOX.PL odbędzie się... W tym tygodniu, czy będzie to dziś czy jutro cięzko określić. Heart


Jeśli chodzi o wvsp to chwile poczeka, bo znajac zycie jakies bledy wyjda przy jailu i priorytetem bedzie ich naprawa, nie mniej calkiem sporo tam rowniez mamy zrobione. Smile
Moze nagram cos za jakis czas Smile
Niedawno rozpoczęliśmy pracę nad nowym, "odmienionym" trybem typu Survival. Możecie się go spodziewać pod koniec wakacji.

(30% COMPLETE)

Niedawno wyruszyły prace nad nową edycją trybu

KITPVP!
(20% COMPLETE)

Dodatkowe informacje są takie, że nowe KITPVP & ULTRAPVP będą miały wspólną ekonomię
i wspólny system klanów, toteż możecie się spodziewać, że ULTRAPVP również będzie
miało swoją "reedycję" i wystartują w tym samym dniu, ale to za dłuższy czas gdyż pierw musimy skończyć KITPVP.


Nowa edycja jest zaplanowana na serwer mineserwer.pl
Heja wszystkim!

Zapowiadana przez Afkę odmiana survivala jest już blisko końca. Na ten moment stan tego trybu to jakieś... 80% complete.

Ten tryb będzie oficjalnie funkcjonować pod nazwą: Classic FreeBuild.

Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to w przeciągu 2 najbliższych tygodni na Mineserwerze nastąpi oficjalne otwarcie. O dokładnej dacie dowiecie się w watku informacyjnym, który powstanie przeze mnie lub pomocnika AfkaMod.

PS: mozliwe, że przed otwarciem pojawi się wersja testowa dla osób ze Strefy Administracyjnej na naszym TS'ie. Nie obiecuję tego na 100% ale zostawiam to jako poboczną informację dla zainteresowanych Smile


KITPVP!
(50% COMPLETE)
Zostało zrobione:


a) Całkowicie nowe klasy, które będą oparte o personifikacje np. klasa będzie mroźnym inna piekielnym itd. zastosowanie personifikacji opisze w pukncie c) (w 70% skończone, dodatkowo zostały wykorzystane stare klasy Ajrona z KITPVP 1.0 [za co możecie mu podziękować Smile) a wykorzystaliśmy umiejętności ajrona [oczywiście zostały przebudowane] z klas takich jak: Niszczyciel, Khaimera, Thor, Wukong, Widmo, Revenant [Spokojnie tylko salwa Big Grin), Pradawny Zen, Chronos, Ender) Jak i uspokajam, że każda klasa będzie zbalansowana jak i każda klasa będzie wstanie normalnie funkcjonować chociażby każda klasa będzie miała taką samą ilość umiejętności czyli od 3 do 4.

b) Ulepszenia klas - tak jest! będzie można ulepszać swoje klasy w taki sposób aby stać się silniejszym i aby móc dorównać lepszym graczom, oczywiście ulepszenia nie będą w taki sposób OP, że umiejętność która zadaje normalnie 5hp zadaje nagle 30hp, o to się proszę nie martwić Tongue Spoilery ukażą się później.

c) Całkowicie nowy system zadań, ten system zadań będzie podzielony dwie części
- zadania dzienne - każdy gracz będzie miał inne zadanie dzienne czyli zadania będą dopasowane do tego co dany gracz posiada, oczywiście nowy system zadań nie będzie się opierał tylko o zabijaniu, ale spokojnie są jeszcze...
- osiągnięcia, które akurat będą dla każdego takie same, ale jak wspomniałem wyżej nie będą polegały na samym zabijaniu, a raczej będą związane z całym trybem np. zupkami, umiejętnościami, sklepem itd...
- Personifikacje klas będą wykorzystane w zadaniach dziennych, osiągnięciach chociażby z tego powodu aby zadania nie dało się zrobić tylko i wyłącznie jedną klasą, którą na dodatek najlepiej się nam nią gra, przez co urozmaicenie będzie większe, ale będą inne smaczki.

d) Klany (skończone w 70%) wojny tak jak w zapowiedziach będą połączone z UltraPvP, ale spokojnie to nie tylko zmiana jaka w nich nastąpi otóż klany na kitpvp będą w stanie:
- Łączyć się z innymi klasami czyli np. jeśli w klanie jest 10 osób i 10 osób ma wybrane klasy to wówczas ilość personifikacji jest zliczana i jeśli jest np. 5 magów to magowie wówczas dostaną 1-5% premii do większych obrażeń, oczywiście takich kombinacji będzie znacznieeeee więcej
- Brać udział w wojnach klanowych! W skrócie wojny klanowe będą polegały na przejmowaniu twierdz, które są nie zajęte następnie, bronieniu ich i jednoczesnemu atakowaniu wrogich, wygra ten klan, który... i tu są dwie opcje wygra ten klan, który przejmie 4 twierdze wrogów lub wygra ten klan, który osiągnie odpowiednią liczbę pkt dzięki zdobytej twierdzy.
- Być w jednym teamie podczas trwania eventów "ULTRA FIGHTS" - o tym opowiem w następnych informacjach. O tym co będą miały klany na UltraPvP napiszę przy pracach tego trybu.


e) Mapy [4 z 6]

Lobby trybu by Koke i Trawa:

[Obrazek: 7sdBMnE.png]


Pustynia by Olek [Lauyer]:

[Obrazek: THGEZov.png]

[Obrazek: DnmBlV0.png]

[Obrazek: CJSBJ9Q.png]

[Obrazek: 7mK8QqH.png]

Mapy pod walki 1vs1 by Caynaz i jego ekipa (dziękujemy za pomoc):

[Obrazek: sDCAHka.png]

[Obrazek: dAtezs7.png]

[Obrazek: jlft1ol.png]

[Obrazek: 4RfAoDw.png]


Na chwilę obecną to tyle z informacji o naszych pracach nad tym trybem. Jak i ten post jest zapowiedzią do BETA-TESTÓW KITPVP 3.0, które będą dostępne dla każdego jak i również będziemy wdzięczni za zgłaszanie błędów podczas trwania BETA-TESTÓW. Natomiast dokładnej daty BETA-TESTÓW nie jestem w stanie podać można liczyć, że będą za około 2 tygodnie.

Pozdrawia Ekipa Immortals.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Przekierowanie