Witam, zakupiłem świąteczny prezent, lecz nie dostałem miesięcznej rangi VIP.
Co mam zrobić? Pomocy!

[/align]
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi należy napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM
W treści Maila musi znajdować się:
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:
Weryfikacja twojego konta potrwa do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin
1. Wejdź na emaila, który podawałeś przy kupnie 2. Odszukaj wiadomość Płatność Cashbill czy jakoś tak 3. Kliknij w to i znajdz ID TRANSAKCJI[ciąg liczb] 4. Skopiuj i wyślij na emaila podanego wyżej.
ok sproboje
email duzymi literami?
Raczej to nie ma większego znaczenia, ale napisz dużymi.