MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] [propozycja] balans strzelca
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam.
Każdy przyzna, że na chwilę obecną profesja strzelec jest najbardziej beznadziejna szczególnie na niskich poziomach z kilku powodów:

1) Największym potencjałem strzelca jest atak dystansowy, jednak nie jest możliwe
jego wykorzystanie z prostego powodu "BRAK STRZAŁ". Zauważyłem, że na niskich poziomach mob Strzelec Amazoni ma najlepszy loot, jest to mniej więcej za każde 5 zabójstw tego moba dostajemy 3 strzały, Jakieś pół godziny i mamy jakiś stack strzał. Już mijając ten loot poprawił bym ceny u tego przyjaciela >>>http://scr.hu/7g1w/x6dh8 Nasz sprzedawca strzał ma troszeczkę duże ceny. 48 grzybków za 15 strzał, 32 złota goblina też 15 strzał, 20 skóry wilka, i tak dalej... Ceny mogły by być w porządku jak, by za te 48 grzybków mogliśmy dostać 64 strzały tak samo z resztą itemków z expowisk, zmieniając tylko oferowane przez niego strzały. Dzięki temu strzelec mógłby bez problemu zdobyć strzały do expienia lub na wyprawę na jakiegoś potężnego przeciwnika.

2) Drugą rzeczą są zadawane obrażenia używając łuku, które wydają mi się troszkę za słabe. Na 20lvl expowisku mój łuk(power 60) zadawał mniejsze obrażenia niż miecz "ostrze mrozu" mając 60 zręczności(miecz-140dmg, łuk 125dmg (testowane na krwawym zombie). Proponowałbym zwiększenie dmg łuków, ale nie wiem czy tak przypadkiem powinno być jak jest, bo to dopiero początek mojej przygody strzelcem, ale czuje lekkie obrzydzenie co do tego, ponieważ obawiam się, że strzelec nawet na 70lvl używając łuku będzie zadawał podobne obrażenia jak używając miecza.

3) Trzecią rzeczą jest statystyka wydanego punktu zręczności. Jeden punkt daje nam: +1% obrażeń z łuku, +1 wartości obrażeń krytycznych oraz +0,33% szansy na zmniejszenie otrzymywanych obrażeń przeciwnika. Ta podkreślona wartość czyni strzelca bycia tankowatym czyli bycia czołgiem który wytrzyma natarcie przez przeciwnika. Wydaję mi się, że ta wartość pasuję bardziej do paladyna lub wojownika. Zamiast czynić strzelca bycia tankiem podwyższmy obrażenia z łuku do +2% za każdy wydany punt zręczności lub dodajmy możliwość zadawania obrażeń krytycznych poprzez strzelanie z łuku. Wydaję mi się, że ta druga propozycja z zamianą wartości jest lepsza. Uczyni to ze strzelca zabójce, którego właśnie w ten sposób widzą inni twórcy innych gier RPG. Ten trzeci argument może wiązać się z drugim, ale nie koniecznie.

Dziękuje za przeczytanie. Będę naprawdę szczęśliwy jeżeli, nastąpi zmiana w profesji strzelca. Jestem pewny, że jak ta zmiana nastąpi, więcej ludzi zacznie grać strzelcem i będzie się przy tym dobrze bawić w tym oczywiście też ja WinkWinkWink
1) Wporządku zgadzam się na twoją propozycje, ilość strzał w sklepie została podwyższona do 64 a ceny jeszcze troche obnizyłem.

Dodatkowo pragnę Cie poinformować że na expowisku numer 55 - będzie wypadać znacznie więcej strzał - więc wysokopoziomowi gracze nie będą mieć z tym problemu.

Wprowadziłem też bonus dla Strzelców od teraz mają 15% szans na wystrzelenie 2 strzał podczas celnego ataku - ten drugi atak nie zada obrażeń bo najpewniej zada max 0,5hp ale bedzie w stanie odrzucic dodatkowo potwora.

2) Logiczne że z łuku bijesz mniej i zawsze będziesz bić mniej, to sprawa oczywista i sądzę że nawet tłumaczyć tego nie trzeba, bijąc z łuku na odległość jest bardzo łatwo walczyć z bosami, trzymając je na dystans i uciekając. Żadnego zwiekszania dmg na pewno nie będzie.

3) To nie jest parametr dla "strzelca" tylko każdej profesji, ktokolwiek będzie inwestował zręczność będzie miał taką umiejętność paladynem, wojownikiem czy magiem możesz osiągnąć ten sam efekt.
Przekierowanie