Witam. Około godziny 18:05 zamówiłem vipa na serwerze BESTRPG.PL i go nie dostałem. Posiada on rezerwacje slota, a gdy próbuję wbić na serwer, wyświetla mi się taki komunikat:
http://prntscr.com/hkvr3h. Mój nick w grze to xMAJKELx. Dokładnie napisałem go, przy kupowaniu vipa. Na 100% napisałem go prawidłowo. Ratujcie mnie...
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi należy napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM
W treści Maila musi znajdować się:
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:
KONIECZNIE PODAJ INFORMACJĘ ŻE CHODZI O BRAK OTRZYMANEJ USŁUGI
Weryfikacja twojego konta potrwa do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin
Jeśli zamawiałeś za pomocą psc/przelew to też napisz!
Tylko że mi chodziło o nowy serwer Banana... Bestrpg.pl
Nie ma znaczenia, reklamację rozpatruje ta sama osoba

Kontakt mailowy taki sam.