22-November-2017, 16:35:08
Chciałbym poinformować o Bugowaniu się talizmanów na rpg 2.0
Oto Przykład normalnego niezbugowanego niezbugowany
A to jest Zbugowany talizman
Zbugowany
Różnica pomiędzy nimi jest taka że zbugowany talizman umieszczony w odpowiednim slocie nie dodaje statystyk a normalny działajacy talizman dodaje statystyki
Jak uzyskać Zbugowany talizman:
na początku należy miec zwykły działajacy talizman uzyskany ze skrzynki
krok 1 wystaw talizman na /oferty
krok 2 po kilku dniach (zapewne po pierwszym restarcie od wystawienia) talizman gotowy mamy teraz zbugowany talizman nienadający się do użytku
Post Scriptum: róznica w wygladzie opisu 2 talizmanow to te strzałki w kolorze fioletowym przy działającym przedmiocie widzimy takie strzałki a przy zbugowanym ich nie ma, podejrzewam że to nie tylko problem z talizmanami ale z większością przedmiotów które mogą zostać zbugowane w ten właśnie sposób Pozdrawiam
Oto Przykład normalnego niezbugowanego niezbugowany
A to jest Zbugowany talizman
Zbugowany
Różnica pomiędzy nimi jest taka że zbugowany talizman umieszczony w odpowiednim slocie nie dodaje statystyk a normalny działajacy talizman dodaje statystyki
Jak uzyskać Zbugowany talizman:
na początku należy miec zwykły działajacy talizman uzyskany ze skrzynki
krok 1 wystaw talizman na /oferty
krok 2 po kilku dniach (zapewne po pierwszym restarcie od wystawienia) talizman gotowy mamy teraz zbugowany talizman nienadający się do użytku
Post Scriptum: róznica w wygladzie opisu 2 talizmanow to te strzałki w kolorze fioletowym przy działającym przedmiocie widzimy takie strzałki a przy zbugowanym ich nie ma, podejrzewam że to nie tylko problem z talizmanami ale z większością przedmiotów które mogą zostać zbugowane w ten właśnie sposób Pozdrawiam
