Mówiąc wprost upgrade dla wojowników ale nie tak op jak dla potworów. Co dana klasa ma mówie:
Podstawowe klasy:
Budowniczy umiejętność: Dodatkowe bloki
Alchemik umiejętność: Może 1 raz zrobić miksture która w promieniu 10 kratek giną moby. Nie zalicza killi!
Kowal umiejętność: Za każdy blok złota 2x więcej expa
Krawiec umiejętność: Szybkie bieganie
Obrońca umiejętność: 2x szybciej biega i kopie
Płatne Klasy
Drwal umiejętność: co 30s na 5s zwiększona siła
Chemik umiejętność: Kążda mikstura jego jest mocniejsza i dłużej trwa czas.
Paladyn umiejętność: Przywołanie 2 świętych strażników (Zombie w skórzanej zbroi)
Warlock umiejętność: Deszcz meteorytów
Bóg umiejętność: Różczka światła gdy jej się użyje to w promieniu 15 kratek udeża moby. do 8 kratek 5 serc od 9 do 15 kratek 2,5 serca. Nie zalicza killi!
Myślę że się podoba.
Mówiąc wprost upgrade dla wojowników ale nie tak op jak dla potworów. Co dana klasa ma mówie:
Podstawowe klasy:
Budowniczy umiejętność: Dodatkowe bloki
Alchemik umiejętność: Może 1 raz zrobić miksture która w promieniu 10 kratek giną moby. Nie zalicza killi!
Kowal umiejętność: Za każdy blok złota 2x więcej expa
Krawiec umiejętność: Szybkie bieganie
Obrońca umiejętność: 2x szybciej biega i kopie
Płatne Klasy
Drwal umiejętność: co 30s na 5s zwiększona siła
Chemik umiejętność: Kążda mikstura jego jest mocniejsza i dłużej trwa czas.
Paladyn umiejętność: Przywołanie 2 świętych strażników (Zombie w skórzanej zbroi)
Warlock umiejętność: Deszcz meteorytów
Bóg umiejętność: Różczka światła gdy jej się użyje to w promieniu 15 kratek udeża moby. do 8 kratek 5 serc od 9 do 15 kratek 2,5 serca. Nie zalicza killi!
Myślę że się podoba.
_______________________________
Po 1 - Wojownicy na W vs P I już są bardzo trudni do zabicia, a na trybie panuje przez to lekka duchota..
Ty sam poprzednimi wątkami udowodniłeś, że chciałbyś najlepiej zabijać wszystko na hita, mieć set prot X i kasować każdego w promieniu 20 kratek w sekunde przy najmniejszym możliwym wysiłku..
Po 2 - banan mówił, że wdlg niego tryb jest już idealny..
Po 3 - najpierw napisz plugin, potem proponuj..
Po raz kolejny..
![[Obrazek: image.php?dm=7VSZ]](http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?dm=7VSZ)
[Quality meme V2]
Chyba w zupełności wyjaśnione w powyższym poście. Poza tym jak ktoś nie umie grać dana klasa to i upgrade z patykiem który rozwala wszystko na mapie sobie nie poradzi
(01-November-2017 00:50:41)olek1603 napisał(a): [ -> ]Mówiąc wprost upgrade dla wojowników ale nie tak op jak dla potworów. Co dana klasa ma mówie:
Podstawowe klasy:
Budowniczy umiejętność: Dodatkowe bloki
Alchemik umiejętność: Może 1 raz zrobić miksture która w promieniu 10 kratek giną moby. Nie zalicza killi!
Kowal umiejętność: Za każdy blok złota 2x więcej expa
Krawiec umiejętność: Szybkie bieganie
Obrońca umiejętność: 2x szybciej biega i kopie
Płatne Klasy
Drwal umiejętność: co 30s na 5s zwiększona siła
Chemik umiejętność: Kążda mikstura jego jest mocniejsza i dłużej trwa czas.
Paladyn umiejętność: Przywołanie 2 świętych strażników (Zombie w skórzanej zbroi)
Warlock umiejętność: Deszcz meteorytów
Bóg umiejętność: Różczka światła gdy jej się użyje to w promieniu 15 kratek udeża moby. do 8 kratek 5 serc od 9 do 15 kratek 2,5 serca. Nie zalicza killi!
Myślę że się podoba.
_______________________________
Po 1 - Wojownicy na W vs P I już są bardzo trudni do zabicia, a na trybie panuje przez to lekka duchota..
Ty sam poprzednimi wątkami udowodniłeś, że chciałbyś najlepiej zabijać wszystko na hita, mieć set prot X i kasować każdego w promieniu 20 kratek w sekunde przy najmniejszym możliwym wysiłku..
Po 2 - banan mówił, że wdlg niego tryb jest już idealny..
Po 3 - najpierw napisz plugin, potem proponuj..
Po raz kolejny..
![[Obrazek: image.php?dm=7VSZ]](http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?dm=7VSZ)
[Quality meme V2]
2. nigdy nie twierdziłem że jest idealny

twierdziłem że jest dobrze wyważony, co pokazują statystyki wygranych potworów czy wojowników.
