MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: ANKIETA: Młot Thora
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam administracje i graczy.
Chciałbym żeby Młot działał na 20 kratek ale wszystko by było tak samo.
Niech każdy wypowie się na ten temat.
Dlaczego młot ma mieć dalszy dystans??? Prosty powód...
Praktycznie czasami młot nie zabija na szale bitewnym potwory więc żeby coś zabił niech działa dalej i to jakoś wspomoże wojownikowi który ma młot bo przyjdzie zombie i nie ma już wojownika. Zgaduje że administracja by nie chciała żeby młot działał na 20 kratek ale nie tylko admini mają grać tylko też gracze/vipowie.
Moim zdaniem młot powinien być wzmocniony.
Nie dodałeś ankiety, ale jestem za
Jeszcze czego.. może do tego secik prot X? Przydałby się, bo przyjdzie zombie i nie ma juz wojownika :c
Młot jest już Ultra-Op.. czego jeszcze chcesz.. typie..
Jestem na nie.
Młot działa poprawnie, a jak ktoś nie umie z niego kożystać to jego problem.
Jestem za, ale nie żeby działał z 20 kratek tylko z 15 i miał słabszy dmg czyli lekko słabszy od tego, który jest aktualnie.
Na 17 kratek max żeby działał bo tera ledwo można potwora trafić.... Ja młotem wale a on nic nie obrywa to samo z bossami. Dlatego wole żeby coś zabijał bo potwora trafie i nic....

Jeszcze czego.. może do tego secik prot X? Przydałby się, bo przyjdzie zombie i nie ma juz wojownika :c
Młot jest już Ultra-Op.. czego jeszcze chcesz.. typie..
- Set prot X ciekawe też masz fantazje Big Grin... Młotem nie zawsze się trafia mimo że dobrze celuje więc lepiej będzie żeby coś dalej trafił Tongue

Jestem na nie.
Młot działa poprawnie, a jak ktoś nie umie z niego kożystać to jego problem.
- Crafting najpierw pomyśl o co nam chodzi... Młot tak poprawnie już działa... I młot działa na taki dystans i tranością dysponuje którą trzeba aż 5000 lat się uczyć Big Grin jest mob koło mnie to czasami nie mogę go trafić mimo że powinienem
"bo ja nie umiem, wiec nikt nie umie, wiec trzeba to zmienić, bo ja chce być pro, i chce zabijać wszystko i chce być najlepszy w 3 dni" - definicja tego wąku.. Młot już potrafi czynić dosłownie nieśmiertelnym.. jeśli UMIE się nim grać -poświęci się trochę czasu na grę -,-
Ale oczywiście.. dla niektórych możliwość bycia nieśmiertelnym to nadal za mało..

[Obrazek: image.php?dm=7VSZ]
[Quality meme]
"Banan zrup to, zrup tamto"
"Admin daj opa"
"Dlaczego to wszystko jest tak wymagające???"

[Obrazek: tyle-kielbachy-chcialoby-sie-co-pl-ffffff]

I cały wątek wyjaśniony w 3 definicjach i 1 obrazku, pomijam już to co dał mój poprzednik, gdzie wynotował wam też całą myśl typowego gracza który chce mieć podane wszystko na tacy.

Cytat:Zgaduje że administracja by nie chciała żeby młot działał na 20 kratek ale nie tylko admini mają grać tylko też gracze/vipowie.

[Obrazek: gniot.png] a do niedawna obiło mi się o uszy że na tym trybie wgl moderacji nie ma ^^

Cytat:Praktycznie czasami młot nie zabija na szale bitewnym potwory

Czasami a w większości przypadków to duża różnica. Jak ktoś umie tak trafić w zorganizowaną grupę potworów i dobrze użyje młota to nie będzie miał problemu z wykonaniem multi-killa. Poza tym nigdzie nie jest powiedziane że młot zawsze musi zabić kilku naraz błyskawicami, gdzie szał bitewny dodatkowo trwa może pół sekundy no góra ta jedna sekunda, potem trza na nowo siekać...

Najlepiej to chyba wgl dać taką propozycję "niech potwory mają GM'a a wojownicy GM'a + WorldEdit'a". No bo po co będziemy się martwić wymaganiami? niech mają...

Kończąc swój post, odwołuję się do mojego poprzednika --> młotem da się ubijać, jeśli umie się go używać i ma się to wyćwiczone... Nawet ja po dziś dzień nie kozaczę z tą bronią i jakoś nie zdarzyło mi się nigdy na to narzekać.
ironhide i cie tu oświecę, bo NIE MA i wracając do tematu młota jest to broń za 30k $ z czego powinna być dobra, a że ona się często buguje to trzeba czekać kolejne 1h 30min co nie jest super ;3 i bez ostrych krytyk nie mogło się obejść, bo z tego słyniesz jak kiedyś na wvsp1 latałeś sobie jako mag to jakoś nikt cie za to nie krytykuje...
"Banan zrup to, zrup tamto"
"Admin daj opa"
"Dlaczego to wszystko jest tak wymagające???
- Nie wymagam tego...

I cały wątek wyjaśniony w 3 definicjach i 1 obrazku, pomijam już to co dał mój poprzednik, gdzie wynotował wam też całą myśl typowego gracza który chce mieć podane wszystko na tacy.

Cytat:
Zgaduje że administracja by nie chciała żeby młot działał na 20 kratek ale nie tylko admini mają grać tylko też gracze/vipowie.

[Obrazek: gniot.png] a do niedawna obiło mi się o uszy że na tym trybie wgl moderacji nie ma ^^

Cytat:
Praktycznie czasami młot nie zabija na szale bitewnym potwory

Czasami a w większości przypadków to duża różnica. Jak ktoś umie tak trafić w zorganizowaną grupę potworów i dobrze użyje młota to nie będzie miał problemu z wykonaniem multi-killa. Poza tym nigdzie nie jest powiedziane że młot zawsze musi zabić kilku naraz błyskawicami, gdzie szał bitewny dodatkowo trwa może pół sekundy no góra ta jedna sekunda, potem trza na nowo siekać...

Najlepiej to chyba wgl dać taką propozycję "niech potwory mają GM'a a wojownicy GM'a + WorldEdit'a". No bo po co będziemy się martwić wymaganiami? niech mają...

Kończąc swój post, odwołuję się do mojego poprzednika --> młotem da się ubijać, jeśli umie się go używać i ma się to wyćwiczone... Nawet ja po dziś dzień nie kozaczę z tą bronią i jakoś nie zdarzyło mi się nigdy na to narzekać.
- Ten wątek nie jest wyjaśniony bo większość chce tą zmianę bo nie da się czasami trafić a to jest za 30k broń....

ironhide i cie tu oświecę, bo NIE MA i wracając do tematu młota jest to broń za 30k $ z czego powinna być dobra, a że ona się często buguje to trzeba czekać kolejne 1h 30min co nie jest super ;3 i bez ostrych krytyk nie mogło się obejść, bo z tego słyniesz jak kiedyś na wvsp1 latałeś sobie jako mag to jakoś nikt cie za to nie krytykuje...

- Masz racje McTrawa broń droga i ironhide nie gra chyba często młotem Tongue ale do rzeczy młotem czasami nie trafisz zbuguje ci się a nawet jak przez q rzucisz to nie powróci
Stron: 1 2
Przekierowanie