MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Błędy w regulaminie i dyskusja na jego temat.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hej,
W tym wątku przedstawię błędy, które znalazłem w regulaminie. Zapraszam do przeczytania.


I. Składnia, ortografia, interpunkcja.
§1 Ogolne zasady napisał(a):3.Karami za łamanie, uchylanie się od regulaminu są następujące: kick , ban, utrata przywilejów lub praw na forum i serwerze.
Pogrubiłem odpowiednią część punktu. "Karami są następujące" jest zdaniem niepoprawnym gramatycznie. Powinno być kary są następujące lub karami są.


§4 Obowiązki - Rozgrywka na serwerze napisał(a):6.Zabrania się narażania serwera lub jego graczy na utratę zaufania poprzez propagowanie treści nie zgodnych z prawdą.
"Niezgodnych" powinno być napisane razem - "nie" z przymiotnikami pisze się razem.


§3 Zasady Ogólne - Regulamin serwera napisał(a):9.Serwer może zostać zrestartowany, wyłączony, zmieniony lub może wystartować nowa edycja - w dowolnym momencie w takich sytuacjach nie przysługują żadne rekompensaty dot. posiadanych przedmiotów czy rang. W przypadku nowych edycji w dalszym ciągu wszelkie zamówione rangi czasowe są nadal aktywne!
W punkcie tym występuję zła składnia, przez co zdanie jest niezrozumiałe. Poprawiona wersja tego punktu: "Serwer może zostać w dowolnym momencie zrestartowany, wyłączony, zmieniony lub może wystartować jego nowa edycja - w takich sytuacjach nie przysługują żadne rekompensaty dot. posiadanych przedmiotów czy rang. W przypadku nowych edycji w dalszym ciągu wszelkie zamówione rangi czasowe są nadal aktywne! "


§2 Regulamin forum (zasady tyczą się również serwera) napisał(a):5.Zakaz zamieszczania treści niezgodnych z obowiązującym prawem Polskim
Przymiotniki powstałe od nazw krajów piszemy z małej litery. Powinno być więc prawem polskim


§2 Regulamin forum (zasady tyczą się również serwera) napisał(a):7.Zakaz zamieszczania w nazwie użytkownika wulgarnych słów oraz, treści reklamujących inne serwery/strony.
Po wyrazie "oraz" występuje zbędny przecinek.


II. Brak lub za dużo słów.
§4 Obowiązki - Rozgrywka na serwerze napisał(a):1.Każdy kto widzi osobę łamiącą/nadużywającą regulamin ma obowiązek zgłoszenia moderatorowi lub administracji w trakcie gry.
W tym punkcie brakuje słowa "tego" bądź "jej" po wyrazie "zgłoszenia". W chwili obecnej punkt ten jest mało jasny dla niektórych użytkowników/jest niepełny.

§1 Ogolne zasady napisał(a):2.Rejestrując się na serwerze lub forum użytkownik użytkownik akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
Powtórzenie wyrazu "użytkownik".


§3 Zasady Ogólne - Regulamin serwera napisał(a):12.Zakazuje się wszelkich nieetycznych działań na szkodę innych gracz serwera.
Powinno być "graczy", a jest "gracz"


III. Inne.
§5 Zasady użytkowników z kontem VIP napisał(a):1. Konto ViP to konta Specjalne na naszym serwerze. Zakup konta może odbyć się poprzez wysłanie wiadomości sms opisanej w sklepie sms.
2. Przy kupnie konta ViP gracz otrzymuje dodatkowe przywileje i komendy, które ułatwią mu grę na serwerze. Listę przywilejów można sprawdzić na stronie z ofertą VIP.
3. VIP nie będzie działał na szkodę serwera oraz innych graczy.
4. Zakaz wykorzystywania ewentualnych błędów gry, jeśli takowe zostaną znalezione należy o tym niezwłocznie powiadomić administrację serwera.
5. Konto VIP/SVIP działa na okres 30 dni. Po tym czasie automatycznie są wyłączane.
W niektórych punktach jest napisane "ViP", a reszcie "VIP" - proponuję ujednolicić nazewnictwo do "VIP".
Dodatkowe błędy:
a) Punkt 1. - niepotrzebne powiększenie pierwszej litery w wyrazie "specjalne", zmiana informacji "Zakup konta może odbyć się poprzez wysłanie wiadomości sms opisanej w sklepie sms." na "Zakup konta może odbyć się poprzez wysłanie wiadomości SMS, użycie kodu PaySafeCard lub wykonanie przelewu. Wszelkie informacje na stronie sklepu"
b) Punkt 5. - zmiana treści punktu "Konto VIP/SVIP(...) po tym czasie automatycznie wyłączane" z na jest, jako iż na serwerze do zakupu jest jeszcze sporo innych rang (kox, gangster etc.) proponuję zamianę "konto VIP/SVIP" na "Ranga specjalna".

§1 Ogolne zasady napisał(a):1.Niniejszy regulamin określa podstawowe prawa panujące na forum oraz serwerze mineserwer.pl.
I już w pierwszym punkcie znajduję się nieścisłość. Z tego wynika iż regulamin na Minefox, Royalcraft czy Minecraftowo jest inny. Tutaj proponuję zmienić treść punktu z "(...)panujące na forum i serwerze mineserwer.pl" na "(...) panujące na forum i serwerowni mineserwer.pl". Jedno słowo, a tyle zmienia.


- Ujednolicenie zapisu "/". Raz jest zapisane "wyraz / wyraz", a raz "wyraz/wyraz. Przykład:
§4 Obowiązki - Rozgrywka na serwerze napisał(a):1.Każdy kto widzi osobę łamiącą/nadużywającą regulamin ma obowiązek zgłoszenia moderatorowi lub administracji w trakcie gry.
§3 Zasady Ogólne - Regulamin serwera napisał(a):6.Użytkownikowi zabrania się rejestracji / logowania na konta przez programy do zmiany adresu IP komputera, używania proxy a także innych rozwiązań technicznych pozwalających mu ukryć jego prawdziwe połączenie.

- W niektórych punktach na końcu zdania występuje kropka ("."), a w innych przecinek (","). Przykład:
Cytat:6.Użytkownikowi zabrania się rejestracji / logowania na konta przez programy do zmiany adresu IP komputera, używania proxy a także innych rozwiązań technicznych pozwalających mu ukryć jego prawdziwe połączenie.
7.Zakazane są: nękanie innych graczy oraz groźby nie związane z grą,
8.Zakaz nadużywania dużych liter (Caps Lock),



Są to wszystkie błędy jakie zaobserwowałem w regulaminie. Jeśli znajdę jakieś inne powiadomię o tym w tym wątku.
Zapoznam się z tym w wolnej chwili i naniose ewentualne poprawki.
Podbijam wątek.
Nie widzę sensu robienia nowego, więc zmieniam nazwę tego i równocześnie dodaje informacje w tej odpowiedzi. Sprawa dotyczy uzupełnienia regulaminu o pewne dość istotne informacje.

§4 Obowiązki - Rozgrywka na serwerze napisał(a):11.Użytkownikowi zabrania się reklamowania innych serwerów, kanałów YouTube oraz Twitch bez pozwolenia pod rygorem stałej blokady konta.
W tym punkcie brakuje informacji o zakazie reklamowania serwerów głosowych TeamSpeak, innych niż serwery zarabiam.com.

Proponuję więc zmienić treść tego punktu na coś w stylu: "11.Użytkownikowi zabrania się reklamowania serwerów Minecraft i TeamSpeak nienależących do (i tutaj do kogo, np. właściciel, nazwa serwerowni), kanałów YouTube oraz Twitch bez pozwolenia pod rygorem stałej blokady konta."

Dlaczego powinna zostać ta informacja dodana?
W całym regulaminie nie ma żadnej wzmianki o zakazie reklamowania serwerów TeamSpeak, więc teoretycznie nie powinno być za to blokady konta, a gracz, który w prośbie o unban powała się na ten argument powinien zostać odbanowany. Właśnie dlatego prosiłbym o poprawienie tego punktu.



Kolejna sprawa to sama nazwa działu. Proponuję zmienić kolor działu na czerwony, aby wyróżniał się i nowy użytkownik forum wiedział, że w tym dziale znajduje się coś bardzo, ale to bardzo ważnego. Wiecie, czerwony przyciąga uwagę.
Kolejna sprawa to sprawdzanie gracza przez skype/TeamViewer. Jak wiecie często moderacja sprawdza osoby podejrzane o posiadanie nielegalnych wspomagaczy, ale w regulaminie nie ma żadnej wzmianki o tym, że gracz podejrzewany musi podać wtedy skype czy udostępnić ekran sprawdzającemu! Proponuję więc lekko zmienić treści niektórych punktów:
§4 Obowiązki - Rozgrywka na serwerze napisał(a):10.Administracja ma prawo kontrolowania gry na serwerze, a w szczególności pilnowania przestrzegania wszelkich punktów regulaminu.
Ten punkt zmienić na "10.Administracja ma prawo kontrolowania gry na serwerze, a w szczególności pilnowania przestrzegania wszelkich punktów regulaminu. W przypadku podejrzewania wspomagaczy administracja ma prawo sprawdzić użytkownika przez program Skype/TeamSpeak bądź TeamViewer. Użytkownik powinien współpracować z administracją, w przeciwnym wypadku powinien liczyć się z możliwością stałej blokady konta."
Proponuję dodać też jeden nowy punkt.
§3 Zasady Ogólne - Regulamin serwera[/quote napisał(a):13. Administracja ma prawo do sprawdzenia podejrzewanego o wspomagacze użytkownika za pomocą programów Skype/TeamSpeak bądź TeamViewer
(01-September-2017 09:11:41)Anty napisał(a): [ -> ]Kolejna sprawa to sprawdzanie gracza przez skype/TeamViewer. Jak wiecie często moderacja sprawdza osoby podejrzane o posiadanie nielegalnych wspomagaczy, ale w regulaminie nie ma żadnej wzmianki o tym, że gracz podejrzewany musi podać wtedy skype czy udostępnić ekran sprawdzającemu! Proponuję więc lekko zmienić treści niektórych punktów:
§4 Obowiązki - Rozgrywka na serwerze napisał(a):10.Administracja ma prawo kontrolowania gry na serwerze, a w szczególności pilnowania przestrzegania wszelkich punktów regulaminu.
Ten punkt zmienić na "10.Administracja ma prawo kontrolowania gry na serwerze, a w szczególności pilnowania przestrzegania wszelkich punktów regulaminu. W przypadku podejrzewania wspomagaczy administracja ma prawo sprawdzić użytkownika przez program Skype/TeamSpeak bądź TeamViewer. Użytkownik powinien współpracować z administracją, w przeciwnym wypadku powinien liczyć się z możliwością stałej blokady konta."
Proponuję dodać też jeden nowy punkt.
§3 Zasady Ogólne - Regulamin serwera[/quote napisał(a):13. Administracja ma prawo do sprawdzenia podejrzewanego o wspomagacze użytkownika za pomocą programów Skype/TeamSpeak bądź TeamViewer

Nie ma bo nic nie musi, to jego wybor, zapis jest poprawny i nie wymaga zmian.
Częściowo zaktualizowane.
(31-August-2017 18:09:42)Anty napisał(a): [ -> ]Kolejna sprawa to sama nazwa działu. Proponuję zmienić kolor działu na czerwony, aby wyróżniał się i nowy użytkownik forum wiedział, że w tym dziale znajduje się coś bardzo, ale to bardzo ważnego. Wiecie, czerwony przyciąga uwagę.
Nie ma takiej potrzeby. Specjalnie dodałem regulamin w osobnym dziale. Jak ktoś nie będzie chciał poszukać to i tak nie znajdzie - przykład - temat z hasłem i unbanem jest na górnej belce (DESIGN) a i tak ludzie pytają/nie stosują się do wzoru.
Chyba wszystko to, co miało być zrobione jest gotowe.
Wszystko zgłoszone zostało naprawione, więcej nieścisłości nie zauważyłem. Sprawa koloru działu też wyjaśniona. Dziękuję za zainteresowanie wątkiem i poprawę błędów Wink
Do zamknięcia temat.
PS. Na forum McSurvi również proszę o poprawę wspomnianych błędów.
Wiadomość wygenerowana automatycznie !

[Obrazek: image.php?di=PT0G]

Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją MineSerwer.pl
Pozdrawiamy!

Przekierowanie