Witam
wysłałem 2 sms i nie dostałem dolarów, mimo że dostałem poywierdzenie na komórkę , że konto zostało doładowane dwókrotnie. do kogo z tym sie zwrócić?
Napisz do KalisaPro prywatną wiadomość albo na ts się z nim kontaktuj.
Jeśli nie dostałeś zakupionej usługi musisz wysłać e-mail na adres:
MINESERWER@ZARABIAM.COM
W treści E-maila musi się znajdować:
1) Twój Nick.
2) Nr Telefonu
3) Data Zakupienia Usługi.
4) Godzina Zakupienia Usługi.
5) Treść SMS.
6) Serwer.
7) Co kupiłeś.
Weryfikacja twojego problemu powinna potrwać do 24 godzin, a w weekendy do 48 godzin.
Pozdrawiamy, Administracja.
Jak ci @UP napisał, wyślij tego e-maila.
Ale aby na przyszłość zapobiec takim problemom to sprawdzaj zawsze czy dobrze wpisałeś nick. Jeżeli pomylisz się w nicku choć o 1 znak czy 1 literkę to pieniądze nie zostaną doładowane na twoje konto ;/
Na przyszłość zawsze sprawdzaj 3 razy.
Zamykam. Odpowiedź udzielona.