15-May-2015, 21:51:40
![[Obrazek: z.gif]](http://text.glitter-graphics.net/crl/z.gif)
![[Obrazek: o.gif]](http://text.glitter-graphics.net/crl/o.gif)
![[Obrazek: b.gif]](http://text.glitter-graphics.net/crl/b.gif)
![[Obrazek: a.gif]](http://text.glitter-graphics.net/crl/a.gif)
![[Obrazek: c.gif]](http://text.glitter-graphics.net/crl/c.gif)
![[Obrazek: z.gif]](http://text.glitter-graphics.net/crl/z.gif)
![[Obrazek: empty.gif]](http://dl3.glitter-graphics.net/empty.gif)
![[Obrazek: t.gif]](http://text.glitter-graphics.net/crl/t.gif)
![[Obrazek: o.gif]](http://text.glitter-graphics.net/crl/o.gif)
![[Obrazek: empty.gif]](http://dl3.glitter-graphics.net/empty.gif)
Hej !
Chciałbym wam serdecznie zaprezentować nowy mechanizm wykorzystujący pamięć RAM , mechanizm nie jest skomplikowany i bardzo łatwy w budowie .
1.Pamięć ram x10.
Jak wiadomo będziemy potrzebowali pamięci ale takiej trochę bardziej zaawansowanej . Możemy ją bardzo łatwo zrobić tak:
Kładziemy przekaźnik , przed przekaźnikiem blok czerwoną lampę i redston .Potem znowu przekaźnik , nad przekaźnikiem blok i przed przekaźnikiem znowu blok z czerwoną lampą i redstonem , powtarzamy to 10 razy z odstępem jeden m2. Robimy szynę jak na zdjęciu i kładziemy w miejscach przerw między komórkami pamięci przekaźniki a w miejscach komórek kładziemy redston i na bloku pochodnie . I to łączymy z negacją i z nowym przyciskiem , ponieważ będzie to resetem . (http://scr.hu/6ugf/xibkx)
2.Połączenie odpowiednich mechanizmów ze sobą .
Otóż te połączenie to jest częsty błąd ponieważ one powinno działać na zasadzie :
ten otwiera , ten blokuje . Np. mamy 10komórek pamięci i musimy zrobić to tak (http://scr.hu/6ugf/upn5x). Można zrobić inne kody bo ten kod to :1 ,4,5 .
Żeby zrobić taki kod trzeba zrobić : blokadę , i minimum trzy przyciski do otwierania drzwi . Jak to zrobimy prowadzimy redston do drzwi (z przekaźnikiem).
I to na tyle w tym poradniku .