MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [KOMPUTER][Pytanie] Parametry/pomoc.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć,
Postanowiłem przerzucić się z laptopa na komputer stacjonarny. Postanowiłem jakiś znaleźć. Jako iż nie znam się zbytnio na parametrach, a nie chcę kupić jakiejś tandety, to postanowiłem się was poradzić. Oto parametry sprzętu jaki znalazłem (mam nadzieję, że wypisałem wszystkie potrzebne):

PARAMETRY/SPECYFIKACJE napisał(a):Rodzina procesorów Intel Celeron
Model procesora Intel Celeron N3050
Częstotliwość procesora (MHz) 1600
Turbo Boost do 2160 MHz
Ilość rdzeni 2
Zintegrowana karta dźwiękowa Tak
Pojemność pamięci 4 GB
Pojemność dysku twardego (GB) 500
Typ karty graficzne Zintegrowana
Rodzaj karty graficznej Intel HD Graphics
System operacyjny Microsoft Windows 10

Komputer ma służyć głownie do pracy w programach typu word/Excel/powerpaint/inne officy, nauki, przeglądania internetu, oglądania filmów, a od czasu do czasu zagrania w gierkę typu Heroes VII, CS 1.6, jakieś mniejsze/starsze tytuły.
Moje pytanie jest następujące: czy na takim komputerze to pójdzie?
Myślę że jak najbardziej będzie to śmigać. Na pewno z trudnością oglądania filmów czy też robienia jakichkolwiek prac związanych z programami typu Office nie będziesz mieć problemu. Przy innych grach np. Cs 1.6 myślę że też problemu nie będzie Smile aczkolwiek wszystko zależy od wymagań sprzętowych danej gry. Moim zdaniem do tego komputera dokupiłbym tylko troszkę pamięci RAM (do 8) by nie mieć problemu z innymi grami ale jak mówisz że nie będziesz grał w aż takie rozbudowane gry z dobrą grafiką to jak najbardziej polecam ci ten komputer kupić Smile.

Myślę że pomogłem <3
Kupujesz komputer? Na twoim miejscu po prostu bym kupił osobno wszystko. Ilość rdzeni ok, pamięć też nie mało, Win 10 nie powiem Ci, nie uzywalem nigdy - kwestia ogarnięcia jak z 8 pewnie.