MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [KitPvP] restart topki, statystyk
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Cały wątek odnosi się do serwera: MineSerwer.pl


================================================

Witam, proponuję zrobienie restartu trybu kit pvp, wyczyszczenia statystyk, rang, klas, topki itd, z kilku powodów:

1. Topka trybu wygląda w ten sposób : http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=G4I9

Z całej topki gra jeszcze 3 graczy + ona wgl się nie zmienia. Jeśli wgl była restartowana to tak dawno że mało kto to pamięta.

2. Bardzo wielu graczy ma już wszystko, przez co nie mają już tu co robić zbytnio

3. Przydałoby się temu trybowi takie małe odświeżenie, gracze mieliby co robić, walka o topke, o klasy, rangi itd

Chciałbym również zaproponować kilka rzeczy, które moim zdaniem przydałyby się trybowi, a mianowicie:


1. Podmienienie diamentowej klaty na żelazną w kicie czołga, zabijanie ich jest jednak praktycznie niewykonalne, szczególnie gdy są w grupie albo jedzą ciągle zupki. Po zmienieniu klaty klasa dalej będzie swoje warta, a walka z posiadaczem tego zestawu będzie odrobinę bardziej wyrównana.

2. Usunięcie komendy /kit vip, i dorzucenie osobnego zestawu do skrzynki z kitami z tym zestawem tylko dla vipów, dzięki temu nie będą mogli brać dodatkowego zestawu. Vip i tak ma dużo, x2 expa i złota oraz zestaw, nie potrzebuje do niego drugiego zestawu, bo gdy bierze kit vip z np kangurem, jest praktycznie nie do zabicia, przez co inni gracze cierpią.

3. Dodanie kitów z mcsurvi, gracze mieliby większą różnorodność w zestawach, oraz dłużej mieliby o co grać.

================================================
Wszystko co tu napisałem obgadałem i pytałem stałych graczy trybu. W zasadzie dla każdego z nich był to dobry pomysł.
Dobrze, teraz Moja kolej na napisanie co można zmienić jeszcze aby stało się lepsze:

1. Kangur, a raczej jego rakieta: Jak wszyscy wiemy możemy nią "Skakać" a raczej "Uciekać" i Moją propozycją jest to aby wprowadzić limit czasowy (Brzmi dziwnie, wiem), ale już lepsze jest to aby wprowadzić możliwość użycia rakiety kangura co 5 sekund niż ciągle...

2. Pająk: Klasa bezużyteczna, nie wiem czy to jest jakiś błąd, że "Pajęczyna" nie działa. Proponuję aby usunąć całkowicie zestaw (Nie widzę sensu aby klasa miała jakiekolwiek inne zastosowanie),

3. Pyro, Kaktus: Najsłabsze klasy jakie można dostać/kupić. Proponuję aby usunąć tą skórę, bądź 1 część z niej i wstawić np. Kolczugę.

4. Thor: Thor posiada siekierę która ma być niby "Mocarna" a tak nie jest. Moja sugestia: Ulepszyć tą "Mocarną siekierę", a jeżeli to nie będzie możliwe klasę usunąć, bo po Pająku jest to druga od najbardziej nieopłacalnych klas do zakupu w sklepie.

5. Kobra: Teoretycznie klasa sama w sobie nie ma żadnych zastrzeżeń, ale proponuję zwiększyć możliwość zatrucia.

Teraz pora na klasę 1vs1: Jak wiemy jest nią Kobra, która jak już mówiłem potrafi otruć przeciwnika co może przeważyć o tym kto wygra "Solo". Proponuję aby wprowadzić unikatowy set, który będzie tylko i wyłącznie na 1vs1. Set będzie się składać z:
-Miecz diaxowy, bez enchantu.
-Całe żelazne eq
-26 zup
Dziękuje i pozdrawiam Tongue
Moim zdaniem nie ma sensu oslabiac zbroji Tanka, gdyż na tym polega Tankowanie (duża obrona, małe obrazenia).
Proponuję więc usunąć z tej klasy miecz żelazny, a w zamian dac drewniany.
Co do kangura, myślę że nie klasa posiadająca ataki dystansowe może go pokonać przy odrobinie skilla. Sama skakalam takim kangurem i jest to świetna zabawa uciekać w kółko przed graczami. Wylosowanie go na samym początku jest na prawdę mało prawdopodobne, wiec odblokowanego go mają głównie gracze grający trochę więcej.
@up: No, chyba nie doczytałaś dokładnie ;x Pozwolę sobie zacytować albo jedzą ciągle zupki Owszem, wprowadzenie drewniaka dało by dużo, dzięki niemu czołg nie mógł by nikogo zabić praktycznie, ale i tak czołgi będą nie do zabicia przez zupki i za mocny set.

Co do kangura... Jest w tym co napisałaś jedna wielka wada. To jest pvp, nie zabawa. Wiem, też czasami sobie lubię poskakać klasą, ale no bez przesady... Pozwoliłem sobie nagrać wideo co taki kangur potrafi:
https://youtu.be/GxqXuA7NmfI

Jak widzimy, nie da się grać. Pomyślcie jak jeszcze vip ma /kit vip, maszyna nie do zabicia.

A co do Mojego pierwszego postu. Zapomniałem napisać aby podmienić miecz pyro na diaxowy, taki jaki mamy np. u kaktusa (Enchant zostawić).
Całkiem spoko pomysły, jednak tanka bym zostawił takiego, jaki jest. Gdyby trzebaby było jego jednak znerfować, zrobiłbym go jeszcze wolniejszy. Kobra moim zdaniem powinna zatruwać częściej a te kangury to już w ogóle masakra. Proponuję dodać coltdown do skoków kangura na ok. 5-10 sekund. Jeszcze VIP - wydaje mi się, że jest w porządku, jednakże wydaje mi się, że ma troszkę za mocny set. Generalnie pomysły spoko, jestem na tak Wink
@edit Jestem już coraz częściej i zdecydowanie jestem na tak z kangurami, cały czas uciekają ale najgorsi są vipowie - oni są praktycznie niezniszczalni w tych swoich setach...
Caynaz gdyby pyro'wi dać Miecz diamentowy byłby zbyt op. Proponowałbym do miecza w klasie pyro dodać enchant: Sharpness II bądź Sharpness I wtedy były taki akurat. Smile
@Refresh
Moja opinia jest taka:wzmocnić klasę pyro oraz kaktus ponieważ to słbe klasy a klase pająk usunąć.Bez.sensu wprowadzać cooldown kangurowi ponie waż to jego taktyka.
@Refresh
Super pomysł, jak najbardziej jestem za! Smile
Stron: 1 2
Przekierowanie