MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Nie dostałem zamówionej usułgi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, jakieś 5h temu kupiłem 75k na trybie survival, jednak ich nie dostałem! Gdzie to mogę zgłossić ?
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi należy napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM

W treści Maila musi znajdować się:
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:

Weryfikacja twojego konta potrwa do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin
Jeżeli masz jakieś pytania możesz je pisać pod tym tematem.
A jeśli zrobiłem przelew?
PSC? To taka sama procedura. Tylko zamieniasz np.: "Data wysyłania sms:" na "Data wysyłania PSC:"
Wyraźnie napisał że przelew, nie psc...

Być może Twój bank nie zlecił jeszcze dyspozycji, jeżeli nadal to nie przeszło, kontaktuj się z Cashbill. W mailu potwierdzającym rozpoczęcie płatności masz unikalny link. Klikasz w niego i dalej wybierasz opcję z reklamacją. Listę niezbędnych pól będziesz miał na ekranie.
Przekierowanie