10-May-2017, 20:39:01
10-May-2017, 20:39:44
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi należy napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM
W treści Maila musi znajdować się:
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:
Weryfikacja twojego konta potrwa do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin
Jeżeli masz jakieś pytania możesz je pisać pod tym tematem.
W treści Maila musi znajdować się:
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:
Weryfikacja twojego konta potrwa do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin
Jeżeli masz jakieś pytania możesz je pisać pod tym tematem.
10-May-2017, 20:41:40
A jeśli zrobiłem przelew?
10-May-2017, 20:42:38
PSC? To taka sama procedura. Tylko zamieniasz np.: "Data wysyłania sms:" na "Data wysyłania PSC:"
11-May-2017, 13:51:44
Wyraźnie napisał że przelew, nie psc...
Być może Twój bank nie zlecił jeszcze dyspozycji, jeżeli nadal to nie przeszło, kontaktuj się z Cashbill. W mailu potwierdzającym rozpoczęcie płatności masz unikalny link. Klikasz w niego i dalej wybierasz opcję z reklamacją. Listę niezbędnych pól będziesz miał na ekranie.
Być może Twój bank nie zlecił jeszcze dyspozycji, jeżeli nadal to nie przeszło, kontaktuj się z Cashbill. W mailu potwierdzającym rozpoczęcie płatności masz unikalny link. Klikasz w niego i dalej wybierasz opcję z reklamacją. Listę niezbędnych pól będziesz miał na ekranie.