11-April-2015, 18:34:03
Witam!
Jak każdy z nas wie tryb Wojownicy dusz jest trybem bardzo długiej i czasem monotonnej rozgrywki w porównaniu do WvsP.
Dlatego pomyślałem aby w 5 turze wprowadzić ograniczenie czasowe do 30-60 Minut a to dlatego że dość często rozgrywka potrafi się ciągnąc z 2-4 godziny przez taktyki gry które są kiepskie bo stanie przy kamieniu i zabijanie graczy z przeciwnych teamów którzy cały czas nadbiegają z myślą o zwycięstwie a giną bo nie mają lepszego EQ a wspomniana drużyna nie śmie atakować wtedy gra jest długa i czasem demotywująca. Przez to jest także bardzo duża nie cierpliwość w lobby.
Może po upływie 30-60 Minut teleportowało by na wysokość gdzie spadnięcie groziłoby śmiercią na miejscu. Na tej wysokości bodajże 50-100 kratek wszyscy by się klepali a zabity gracz nie mógł by się odrodzić.
Team który by przetrwał zniszczył by kamienie i wygrał grę.
Jak każdy z nas wie tryb Wojownicy dusz jest trybem bardzo długiej i czasem monotonnej rozgrywki w porównaniu do WvsP.
Dlatego pomyślałem aby w 5 turze wprowadzić ograniczenie czasowe do 30-60 Minut a to dlatego że dość często rozgrywka potrafi się ciągnąc z 2-4 godziny przez taktyki gry które są kiepskie bo stanie przy kamieniu i zabijanie graczy z przeciwnych teamów którzy cały czas nadbiegają z myślą o zwycięstwie a giną bo nie mają lepszego EQ a wspomniana drużyna nie śmie atakować wtedy gra jest długa i czasem demotywująca. Przez to jest także bardzo duża nie cierpliwość w lobby.
Może po upływie 30-60 Minut teleportowało by na wysokość gdzie spadnięcie groziłoby śmiercią na miejscu. Na tej wysokości bodajże 50-100 kratek wszyscy by się klepali a zabity gracz nie mógł by się odrodzić.
Team który by przetrwał zniszczył by kamienie i wygrał grę.