MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Ochrona początkowa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
(18-April-2017 09:45:30)Mecus93 napisał(a): [ -> ]Na nie. Chyba raczej widzisz, gdy jakiś dany gracz expi na jakimś teamie?

Właśnie! Exp na 1 drużynie! to też jakoś powinno być naprawione bo to jest mega wkurzające jak taki kox w diax secie przyjdzie i se pozabija graczy i se nabije $ i topke...
Jestem na tak.
Często jak wchodzę do jakiegoś teamu to spotyka mnie jakiś wróg i roguje się w plecy... A co do tego expienia, żeby mieć te koks ity to trzeba kogoś zabić lub zrobić samemu , albo kupić Vipa.
A i tak jak jakieś skórzaki skupią się na jednym gościu w secie, to go raczej zabiją.
Jestem na TAK,
Mam takiego pomysła Wink

Ochrona początkowa trwa np 5 sekund (to przykład)

I teraz chyba 2 drogi:
> gracz dostaje ity po ochronie początkowej ( ten mieczyk itp)
> gracz nie może bić( lewy przycisk nieaktywny w czasie ochrony lub komunikat " Jesteś pod działaniem tarczy pokoju, nie możesz atakować) lub coś podobnego

Żeby nie było, gdy gracz wejdzie na poziom gdzie jest jego kamień od razu traci ochronę, ( chodzi mi o to, żeby gracz mogli zareagować jeśli jakiś przeciwnik jest u góry, a w ten sposób straci ochronę i będzie mógł bronić swój kamień)

Może nie są to szałowe pomysły, ale coś przerobić, kolejne pomysły i coś ciekawego wyjdzie Wink
Też jestem na tak
Jestem Na Nie
Czyli tak większość osób jest na [size=xx-large] TAK

A wrócąc do tego expienia na drużynie to apsolutnie nie mam pomysłu jak to zrobic
Zerknijcie co napisałem, może to akurat się uda/spodoba Wink
@reff

Wiem, że wątek nie mój ale chcę żeby się wypowiedziano a w miarę możliwości co sądzi Admin Wink
Ja w zasadzie na tak ale pod warunkiem komendy m.in. /miecz /vortex itp.
Farmienie na graczach słabszych to już jest tradycja na WD, przez co tam nie wchodzę. Po prostu przychodzi taki do bazy w pełnym secie i zabija ile chce. Różdżka błogosławieństwa + róg + vortex = praktycznie gracz jest nie do zabicia, jak chce to szybko ucieknie.

Jedynym sposobem byłaby wydzielona przestrzeń dla graczy którzy dopiero co się pojawili, jednakże wprowadzić takie zmiany raczej nie byłoby łatwo.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie