Grałem ostatnio na mineserwerze i wpadłem na pomysł. Przeciętnie taki "kox" w diax secie i itemami za sms zabija ok. 50-150 potworów na mecz. A taki boss zabija tylko ok. 5-20 wojowników. Prosiłbym o zbalansowanie liczby expa tak żeby potwory dostawały więcej expa ze względu na to że wojownika trudniej zabić i wojownicy się nie respawnują tak jak potwory. Wychodzi na to że wojownicy dostają nawet 5x więcej expa niż gracze grający potworami :_ .
Ps: Z tymi postami o smokach najwyraźniej miałem buga ponieważ nie widziałem tych postów. Zobaczyłem je dopiero w panelu użytkownika.
Wszystko jest wyważone dobrze. Spójrz na to z innej strony - wojownik ma trudniej, więc jakaś nagrosa musi być. A to, że jest się potworem bo się umarło, to wina tylko i wyłącznie gracza - albo może zginąć, albo dołączyc do gry po starcie.
wszystko jest wyważone dobrze !!!
granie potworami to przyjemność




No tylko prawie bez expa :_
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Wszystko jest wyważone dobrze. Spójrz na to z innej strony - wojownik ma trudniej, więc jakaś nagrosa musi być. A to, że jest się potworem bo się umarło, to wina tylko i wyłącznie gracza - albo może zginąć, albo dołączyc do gry po starcie.
Ale mi nie chodzi o to. Patrz co mecz jest tak że potwory się pchają na diaxsowego wojownika. On zabija po 100 potworów a taki boss max zabije 15 wojowników. Rezultat: Wysiłek ten sam, Wojownik lvlup 100xp, Boss 15 exp ... I nie mów mi że wojownik ma trudniej bo teraz co drugi ma wszystkie itemy sms...
No i wwalcie mi 100- reputacji za to że myślę że praca potworów jest iście syzyfowa a praca wojowników to błahostka.
Cytat:Przeciętnie taki "kox" w diax secie i itemami za sms zabija ok. 50-150 potworów na mecz. A taki boss zabija tylko ok. 5-20 wojowników
Wychodzi na to że wojownicy dostają nawet 5x więcej expa niż gracze grający potworami
Największa głupota o jakiej do tej pory słyszałem... Co z tego, że wojownik wybije
150 potworów w 1 rundę skoro tak naprawdę pewna część z tego
nie zostanie mu naliczona bo żeby tylu wybić to by potrzebował armagedona albo inferno, które
nie naliczają expa za zabicie...
Prawda jest taka, że balans jest tylko ty go nie widzisz. Boss który zabije te niby 20 wojowników to ma ich wszystkich naliczonych (no może poza magiem czy władcą, których mikstury nie zawsze muszą zaliczać expa)...
Jaki z tego wniosek? A no prosty - wojownik do wbicia lvla musi zabijać czysto z miecza lub vortexa a przeciętny boss za każdego killa dostaje zaliczkę. Z tego płynie kolejny wniosek - wojownik może być nie wiadomo jak silny i ile zabić by nie miał, z tego zawsze któreś będą z inferno albo z armagedona, a boss ma o tyle prościej, że dostaje zaliczkę expa za każdego.
Podsumowując - wojownicy choćby nie wiem jak wielki kill challenge sobie zrobili - i tak pewien procent ich zabójstw to dzieło inferno lub armagedona, które
nie naliczą expa. Co się tyczy potworów - można nimi grać
n razy i tak za zabójstwo będzie przyznany im exp.
(08-April-2017 18:41:24)kubaXD2345 napisał(a): [ -> ][quote='ironhide' pid='236443' dateline='1491656670']
Cytat:Przeciętnie taki "kox" w diax secie i itemami za sms zabija ok. 50-150 potworów na mecz. A taki boss zabija tylko ok. 5-20 wojowników
Wychodzi na to że wojownicy dostają nawet 5x więcej expa niż gracze grający potworami
Największa głupota o jakiej do tej pory słyszałem... Co z tego, że wojownik wybije 150 potworów w 1 rundę skoro tak naprawdę pewna część z tego nie zostanie mu naliczona bo żeby tylu wybić to by potrzebował armagedona albo inferno, które nie naliczają expa za zabicie...
Prawda jest taka, że balans jest tylko ty go nie widzisz. Boss który zabije te niby 20 wojowników to ma ich wszystkich naliczonych (no może poza magiem czy władcą, których mikstury nie zawsze muszą zaliczać expa)...
Jaki z tego wniosek? A no prosty - wojownik do wbicia lvla musi zabijać czysto z miecza lub vortexa a przeciętny boss za każdego killa dostaje zaliczkę. Z tego płynie kolejny wniosek - wojownik może być nie wiadomo jak silny i ile zabić by nie miał, z tego zawsze któreś będą z inferno albo z armagedona, a boss ma o tyle prościej, że dostaje zaliczkę expa za każdego.
Podsumowując - wojownicy choćby nie wiem jak wielki kill challenge sobie zrobili - i tak pewien procent ich zabójstw to dzieło inferno lub armagedona, które nie naliczą expa. Co się tyczy potworów - można nimi grać n razy i tak za zabójstwo będzie przyznany im exp.
No muszę ci przyznać rację po części. Jakby nie patrzeć jedyny boss który ma 100% szans na expa to potwór walczący wręcz. Poza tym grałem kiedyś już wszechmogącym i armagedon się zaliczał. A już nie wspomnę o trudności zabicia diax wojownika. A taki smok pada na hita z inferno :_
Ps i tak nie ma szans na to że taki wojak dostanie mniej expa od potwora. Według tego co napisałeś nadal było by to mniej więcej tak: wojak 50 exp potwór 15 exp :_. Myślenie nie boli

Wszyscy są do tego negatywnie nastawieni, bo po
1. Jak jest dobrze to po co zmieniać i ryzykować, że tryb na tym utraci
2. Byloby to nie fair w stosunku do graczy, którzy musieli zdobywać wszystkie uprawnienia w taki sposob jaki teraz jest na serwerze
3. Podobno kille się nie liczą z magii (inferno, vortex)
Wojownikom kille zaliczają się tylko z broni białej (miecz), a potworom z magii się zalicza, więc i tak mają ułatwienie.
(09-April-2017 15:23:49)Lojd_XD napisał(a): [ -> ]Wszyscy są do tego negatywnie nastawieni, bo po
1. Jak jest dobrze to po co zmieniać i ryzykować, że tryb na tym utraci
2. Byloby to nie fair w stosunku do graczy, którzy musieli zdobywać wszystkie uprawnienia w taki sposob jaki teraz jest na serwerze
3. Podobno kille się nie liczą z magii (inferno, vortex)
Wojownikom kille zaliczają się tylko z broni białej (miecz), a potworom z magii się zalicza, więc i tak mają ułatwienie.
1. Tryb zyska graczy grających potworami = fajniejsze mecze
3. Jak to możliwe że u wojowników nie a potworów tak?