(05-April-2017 16:24:48)volbikser napisał(a): [ -> ]@up
Można by zrobić tak że „ogień"
Byłby tylko efektem o zasięgu może 4/5kratek maks
A co do obrażeń tak z 5hp graczon bez setu
I 2hp graczom z all taktycznym
W końcu była by broń na duże ilości mobów
Bo do bazuki ammo szkoda 
Co do efektu dobre by było gdyby ogień wyglądał by tak samo jak pociski z fire staf
(Chyba)
Jest to w dungeon modzie xD
wiec rób, pochwal się gdy skończysz.
JA WCIĄŻ ŻYJĘ.
flame:
Item_Information:
Item_Name: "&4&lMIOTACZ OGNIA"
Item_Type: 361
Item_Lore: "&6Miotacz Ognia, wystrzeliwuje plomien.|&eAmunicja : Paliwo"
Shooting:
Projectile_Amount: 1
Projectile_Type: arrow
Remove_Arrows_On_Impact: true
Delay_Between_Shots: 1
Projectile_Damage: 1
Projectile_Speed: 13
Bullet_Spread: 2
Recoil_Amount: 1
Remove_Bullet_Drop: true
Removal_Or_Drag_Delay: 10-true
Sounds_Shoot: GHAST_FIREBALL-1-1-0,FIZZ-1-1-0
Projectile_Incendiary:
Enable: true
Duration: 160
Sneak:
Enable: true
Bullet_Spread: 1.5
Reload:
Enable: true
Reload_Amount: 45
Take_Ammo_On_Reload: true
Take_Ammo_As_Magazine: true
Reload_Duration: 90
Sounds_Reloading: PISTON_EXTEND-1-0-5,SKELETON_WALK-1-0-25,CLICK-1-1-45,PISTON_RETRACT-1-1-55
Ammo:
Enable: true
Ammo_Item_ID: 1
Sounds_Shoot_With_No_Ammo: GHAST_FIREBALL-1-2-0
Scope:
Enable: true
Zoom_Amount: 3
Zoom_Bullet_Spread: 1
Sounds_Toggle_Zoom: ENDERDRAGON_WINGS-1-1-0
Potion_Effects:
Activation: hit
Potion_Effect_Victim: WITHER-100-2
Burstfire:
Enable: true
Delay_Between_Shots_In_Burst: 1
Shots_Per_Burst: 15
Particles:
Enable: true
Particle_Impact_Anything: flames-1,smoke,block_break-51
Particle_Player_Shoot: BLOCK_BREAK-51,flames-1,smoke
Abilities:
No_Vertical_Recoil: true
Extras:
Enable: true
Run_Command:
- '@execute <shooter> ~ ~ ~ execute @e[type=Arrow,r=10] ~ ~ ~ particle flame ~ ~ ~ 0 0 0 0.05 7 force'
- '@execute <shooter> ~ ~ ~ execute @e[type=Arrow,r=10] ~ ~ ~ particle largesmoke ~ ~ ~ 0 0 0 0.05 3 force'
- '@execute <shooter> ~ ~ ~ execute @e[type=Arrow,r=10] ~ ~ ~ particle lava ~ ~ ~ 0 0 0 0.05 3 force'
I żadne miasto nie będzie się palić...
1 benzyna wystarczy na załadowanie 45 naboi czyli trzech "wystrzałów"
Nie wiem jakie jest ID benzyny więc dałem stone jako ammo
Zadaje 0,5 hp od hita, ogień na 8 sekund i withera ale nie jestem pewien czy wither coś daje
Wykorzystuje konsolę do namierzania pocisków i odtwarzania w ich pozycji particli
Kompatybilne i testowane na 1.8
Jako ID broni dałem nasiona dyni
Kucanie zawęża strumień ognia do 1.5, a prawy przycisk myszy (scope) zawęża do 1. Defaultowo bez kucania ani zooma celność = 2
Dla nieogarów im większa liczba tym wiekszy rozrzut na boki.
Strzał odpycha do tyłu, bugowanie - strzelanie pod siebie, "latanie" - zablokowane
Lewy przycisk myszy - strzał
Zasięg: około 10 metrów
Generalnie nie sprawdzam już forum, dinner podesłał mi wątek to napisałem od tak..
Sory że wcięcia się usunęły, jak sobie naprawisz to spoko, jak nie to moge potem wrzucić na pastebina
(06-April-2017 18:22:20)Aberforth napisał(a): [ -> ]JA WCIĄŻ ŻYJĘ.
flame:
Item_Information:
Item_Name: "&4&lMIOTACZ OGNIA"
Item_Type: 361
Item_Lore: "&6Miotacz Ognia, wystrzeliwuje plomien.|&eAmunicja : Paliwo"
Shooting:
Projectile_Amount: 1
Projectile_Type: arrow
Remove_Arrows_On_Impact: true
Delay_Between_Shots: 1
Projectile_Damage: 1
Projectile_Speed: 13
Bullet_Spread: 2
Recoil_Amount: 1
Remove_Bullet_Drop: true
Removal_Or_Drag_Delay: 10-true
Sounds_Shoot: GHAST_FIREBALL-1-1-0,FIZZ-1-1-0
Projectile_Incendiary:
Enable: true
Duration: 160
Sneak:
Enable: true
Bullet_Spread: 1.5
Reload:
Enable: true
Reload_Amount: 45
Take_Ammo_On_Reload: true
Take_Ammo_As_Magazine: true
Reload_Duration: 90
Sounds_Reloading: PISTON_EXTEND-1-0-5,SKELETON_WALK-1-0-25,CLICK-1-1-45,PISTON_RETRACT-1-1-55
Ammo:
Enable: true
Ammo_Item_ID: 1
Sounds_Shoot_With_No_Ammo: GHAST_FIREBALL-1-2-0
Scope:
Enable: true
Zoom_Amount: 3
Zoom_Bullet_Spread: 1
Sounds_Toggle_Zoom: ENDERDRAGON_WINGS-1-1-0
Potion_Effects:
Activation: hit
Potion_Effect_Victim: WITHER-100-2
Burstfire:
Enable: true
Delay_Between_Shots_In_Burst: 1
Shots_Per_Burst: 15
Particles:
Enable: true
Particle_Impact_Anything: flames-1,smoke,block_break-51
Particle_Player_Shoot: BLOCK_BREAK-51,flames-1,smoke
Abilities:
No_Vertical_Recoil: true
Extras:
Enable: true
Run_Command:
- '@execute <shooter> ~ ~ ~ execute @e[type=Arrow,r=10] ~ ~ ~ particle flame ~ ~ ~ 0 0 0 0.05 7 force'
- '@execute <shooter> ~ ~ ~ execute @e[type=Arrow,r=10] ~ ~ ~ particle largesmoke ~ ~ ~ 0 0 0 0.05 3 force'
- '@execute <shooter> ~ ~ ~ execute @e[type=Arrow,r=10] ~ ~ ~ particle lava ~ ~ ~ 0 0 0 0.05 3 force'
I żadne miasto nie będzie się palić...
1 benzyna wystarczy na załadowanie 45 naboi czyli trzech "wystrzałów"
Nie wiem jakie jest ID benzyny więc dałem stone jako ammo
Zadaje 0,5 hp od hita, ogień na 8 sekund i withera ale nie jestem pewien czy wither coś daje
Wykorzystuje konsolę do namierzania pocisków i odtwarzania w ich pozycji particli
Kompatybilne i testowane na 1.8
Jako ID broni dałem nasiona dyni
Kucanie zawęża strumień ognia do 1.5, a prawy przycisk myszy (scope) zawęża do 1. Defaultowo bez kucania ani zooma celność = 2
Dla nieogarów im większa liczba tym wiekszy rozrzut na boki.
Strzał odpycha do tyłu, bugowanie - strzelanie pod siebie, "latanie" - zablokowane
Lewy przycisk myszy - strzał
Zasięg: około 10 metrów
Generalnie nie sprawdzam już forum, dinner podesłał mi wątek to napisałem od tak..
Sory że wcięcia się usunęły, jak sobie naprawisz to spoko, jak nie to moge potem wrzucić na pastebina
lipa 0,5 hp na hita to żaden dmg... obrażenia od ognia również, gdyż te same generuje shotgun... w efekcie bezużyteczna broń którą nie zabijesz żadnego gościa w pełnym uzbrojeniu.
Nawet zwykłego gangstera taką bronią musiałbyś uderzyć ze 100 razy...
Ale łap 10 MG za chęci, doceniam starania, jest to zdecydowanie więcej niż zrobił autor tematu.
Dmg można zwiększyć, nie bardzo chciałem to robić bo nie gram na brutalu, nie znam różnic między setami itp więc trudno byłoby mi ustalić dmg odpowiedni...
Edit
Do tego jeden wystrzał to 15 strzałów z czego każdy zadaje 0,5 hp, 0,5 hp x 15 = 7,5 hp
Trzeba jednak pamiętać, że nie każdy strzał wchodzi, bo pociski lecą co 1 tick a cooldown otrzymywania obrażeń przez graczy robi swoje
Pomysł sam w sobie jest fajny. Ale jeśli po dłuższym czasie większość koxów będzie miało coś takiego. A przez ogień mapa będzie wglądała jak po jakiejś erupcji. I jeszcze coś... gracze będą wyposażeni w miksturki odporności na ogień więc to jeden mały problem...
Nie raz widzę jak ktoś kogoś strzela z schoot guna a ten pije miksturkę i ogień mu nie straszny. Ale plus za chęci.
(07-April-2017 21:02:42)FeriDoritos napisał(a): [ -> ]Pomysł sam w sobie jest fajny. Ale jeśli po dłuższym czasie większość koxów będzie miało coś takiego. A przez ogień mapa będzie wglądała jak po jakiejś erupcji. I jeszcze coś... gracze będą wyposażeni w miksturki odporności na ogień więc to jeden mały problem...
Nie raz widzę jak ktoś kogoś strzela z schoot guna a ten pije miksturkę i ogień mu nie straszny. Ale plus za chęci.
"A przez ogień mapa będzie wyglądała jak po jakiejś erupcji"
Nie czytasz całego tematu czy nie rozumiesz polskiego

?
Odsyłam do mojego pierwszego posta
Pomysł fajny ale cena z kosmosu. Już RPG jest lepsze i jeszcze 10 sekund strzelania rozumiem minuta ale 10 s. Ale ogólnie jestem za.
(08-April-2017 13:40:45)Aberforth napisał(a): [ -> ] (07-April-2017 21:02:42)FeriDoritos napisał(a): [ -> ]Pomysł sam w sobie jest fajny. Ale jeśli po dłuższym czasie większość koxów będzie miało coś takiego. A przez ogień mapa będzie wglądała jak po jakiejś erupcji. I jeszcze coś... gracze będą wyposażeni w miksturki odporności na ogień więc to jeden mały problem...
Nie raz widzę jak ktoś kogoś strzela z schoot guna a ten pije miksturkę i ogień mu nie straszny. Ale plus za chęci.
"A przez ogień mapa będzie wyglądała jak po jakiejś erupcji"
Nie czytasz całego tematu czy nie rozumiesz polskiego
?
Odsyłam do mojego pierwszego posta
Oj przepraszam nie zauważyłem. Ale i tak zostaje jeszcze jeden mały problem. W grze można zdobyć miksturki odporności na ogień.
(07-April-2017 17:19:56)Aberforth napisał(a): [ -> ]Dmg można zwiększyć, nie bardzo chciałem to robić bo nie gram na brutalu, nie znam różnic między setami itp więc trudno byłoby mi ustalić dmg odpowiedni...
Edit
Do tego jeden wystrzał to 15 strzałów z czego każdy zadaje 0,5 hp, 0,5 hp x 15 = 7,5 hp
Trzeba jednak pamiętać, że nie każdy strzał wchodzi, bo pociski lecą co 1 tick a cooldown otrzymywania obrażeń przez graczy robi swoje
oczywiście że można co nie zmienia faktu że będzie on albo za silny albo za słaby, gdyż nie uwzględni tak samo graczy jak i jednostki w grze. Broń którą przedstawiłeś w praktyce nie zabiera nawet 5% hp życia po wystrzeleniu prosto w plecy... losowego potwora. Po podkreceniu bron calkowicie zbyt op w walce pomiedzy graczem a graczem.