03-April-2017, 17:34:46
Witam wszystkich. Ostatnio grając na WvsP2 zobaczyłem coś moim zdaniem bez sensu wiec tak. System lvl jest wszystkim znany 100 graczy zabitych i lvl up. Ale proponuję jakiś inny podział expa
Mój pomysł wygląda następująco:
Wojownik:
1 exp za potwora zwykłego. (tak jak jest teraz)
2 exp za potwora z upgradem.
5 exp za bosa.
Potwór
5 exp za zabicie wojownika zwykłego.
10 exp za zabicie specjalnej klasy.
Co wy na to: Mam nadzieje że spodoba wam się pomysł.
PS: Wiem wiem że mogą być problemy z za szybkim lecelowaniem ,czy z napisaniem odpowiednich skryptów. Ale mam nadzieje że pomyślicie nad tym trochę więcej a nie od razu powiecie stanowcze NIE ;( .
Mój pomysł wygląda następująco:
Wojownik:
1 exp za potwora zwykłego. (tak jak jest teraz)
2 exp za potwora z upgradem.
5 exp za bosa.
Potwór
5 exp za zabicie wojownika zwykłego.
10 exp za zabicie specjalnej klasy.
Co wy na to: Mam nadzieje że spodoba wam się pomysł.
PS: Wiem wiem że mogą być problemy z za szybkim lecelowaniem ,czy z napisaniem odpowiednich skryptów. Ale mam nadzieje że pomyślicie nad tym trochę więcej a nie od razu powiecie stanowcze NIE ;( .