MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: (Tylko dla Admina) Sprawa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siemka jestem gamerbartox od 4 lat piszę pluginy i skrypty i jestem grafikiem. Po co ja to kurna piszę XD jestem zarąbistym technikiem byłem w jako Architekt na <...> , i na <...> GlobalModa ale następna kadencja po co mam pisać podanie na Policjanta jak ma dużo większe możliwości mój wiek to 19 lat . Ja kocham pisać pluginy i konfigurować skrypty, I rysować gdzie spędzam nad rysowaniem coś ładne ponad 4 dni i naprawdę mi to wychodzi chcecie jpg pisać na pw . Wiecie wszystko ogarne nie znajdziecie innego ogarniętego takiego jak Gamer Bartox założyłem kanał ale nic tam niemam tylko intro :https://www.youtube.com/watch?v=qUlnkJ--QAY no umię łdaniejsze robić rzeczy z grafik tylko malutko czasu szkoła przygotowania do matury itp.Wiecie jestescie adminami i chcecie żeby serwer był jak najlepszy a ja mogę to zmienić żeby te forum rozjaśnić i żeby było jak najmiej banów na serwerach żeby ludzie nie oszukiwali (ps) Pisze jak dziecko minecraft dlatego dajcie sobie sobie kurna czy cuś żeby milej się czytało } Wiadomo że będę zawsze onilne , Co pare minut sprawdzę co tam dzieje się na forum Big Grin POZDRO GAMER
Jakby Banan rozdawal rangi za napisanie tego typu watkow to bylbym wlascicielem. Jakos widac nie jestem, wiec korzystajac z mojego przykladu twoj watek trafi w miejsce zwane kosz.
Reklamy usuwam. To, że masz 19 lat i byłeś moderatorem na innych serwerach nie ma nic do rzeczy, specjalmie dla Ciebie nie będziemy rekrutacji otwierać, złóż podanie kiedy będzie

Wątek został przeniesiony do kosza.
Prawdopodobne przyczyny :

1. Temat jest niezgodny z regulaminem.
2. Podobny temat znajduje się już na forum.
3. Wątek nie jest już aktualny.
4. Autor prosił o jego przeniesienie.
5. Temat został wyczerpany bądź rozwiązany.
6. Nieodpowiedni tytuł tematu.

Pozdrawiamy