Proponuje ,by za zabicie jednego gracza dostawało się tyle expa ile dostaje się za Wykopanie 1 bloku złota.Gra stała by się ciekawsza i można było ,by uzyskać ciekawe enchanty.Z miecza dusz gracz w eq vip idzie na 2/3 hity.By uzyskać 30 lvl trzeba się troche namęczyć

i zanim zenchantujesz całe eq minie z 40 min.Doatawanie expa za zabitych graczy znacznie to by przyśpieszyło.
Czy ja wiem
neutral jak dla mnie.
Faktycznie fajnie że szybciej ale to wtedy już nie to samo co kopanie żeby zaenchantować itemy niektórzy pewnie wiedzą o co mi chodzi

Mi się ten pomysł osobiście nie podoba aby dostawać xp za zabijanie graczy
Co to za problem aby zdobyć 30 lvl? Bieżesz czarownika i kilof w dłoń do kopalni i se nabijesz wysoki lvl ;p.
Mi tez nie przypada to do gustu ;/
Tak jak up
Mi się też to nie podoba.
Jestem takiego samego zdania jak @up2
Kup se klasę CZAROWNIK. Dzięki niej zdobędziesz 30lvl w kilka minut i jak coś kopiesz to masz szansę dostać butelkę expa.
Nie podoba mi się jak innym.
A jak byś dedł to nie ma expa ;3.
Mi tam się pomysł podoba.
@up "A jak byś dedł to nie ma expa ;3. "
Ale w każdym wypadku po śmierci traci się xp.
Zamykam, pomysl nie przejdzie.