12-March-2017, 00:27:26
A witam!
Ten wątek jest odpowiedzią do wszystkich wątków o tematyce upgrade dla wojowników.
O co mi dokładnie chodzi? Jeden z wątków podawał przykłady urozmaicenia WvsP2 o nowe, upgrady wojowników. To dodam także swoje trzy grosze.Upgrage dla wojowników nie muszą być wcale podobne do tych, co już posiadają(wszechmogący posiada odp. Na ogień itd.), ale mogą to być zwykłe potki na siłę, szybkość 1 na zawsze, jump boost na zawsze i pochodne/podobne. Odpowiedzią na wątek dla skilli wojowników było to, że wojownicy, jak wcześniej wspomniałem, posiadają swoje odporności.Ale czy bossy też tego nie posiadają? Sprawdźmy:
Piekielny Arcymag- Skacze z 20 kratek i nie trace obrażeń...ło ło ło! Powiecie: heh, to ma każdy boss. Otóż zaliczałbym to też do skilli.
Moje pomysły na skille:
1.Budowniczy- 10 mikstury wzmacniającej mury przy wejściu na arenę.
2.Alchemik- Możliwość wytworzenia mikstury regeneracji(mały procent, ale jednak)
3.Kowal- Przy #Wytworzeniu# miecza dostajemy miecz sharp. 5 a nie 4.
4. Obrońca- Miecz! Katana(żelazny miecz, sharpness 3)
5. Strzelec- tutaj nwm xD
6.Chemik-wincej mikstur, stackowanych po np. 30
Innych klas darmowych nie pamiętam.
7. Barbarzyńca- 2 potki siły 2 rzucane
8. Druid-Możliwość stworzenia 5 owiec, które atakowałyby inne potworki
9.Templariusz- ulepszenie miecza(chyba z 4/4 na 5/5)
10.Kapłan- możliwość przywołania bomb(2)
11.Wszechmogący-mikstury: 2xSpeed 1, 2x Siła 1
Koszty Upgrade!
3000k od budowniczego
Chciałbym aby została dodana pułpapka(Bomba):
Kiedy potwór znajdowałby się 3 kratki od bomby, automatycznie wybuchałaby ona. Nie reagowałaby na wojowników. Koszt: 10000$ za 5 bomb co 1600 sekund.
Czekam na hejty(jak zawsze o orto itd.
oraz na komentarze pozytywne!
Żółwik dla was^^
Ten wątek jest odpowiedzią do wszystkich wątków o tematyce upgrade dla wojowników.
O co mi dokładnie chodzi? Jeden z wątków podawał przykłady urozmaicenia WvsP2 o nowe, upgrady wojowników. To dodam także swoje trzy grosze.Upgrage dla wojowników nie muszą być wcale podobne do tych, co już posiadają(wszechmogący posiada odp. Na ogień itd.), ale mogą to być zwykłe potki na siłę, szybkość 1 na zawsze, jump boost na zawsze i pochodne/podobne. Odpowiedzią na wątek dla skilli wojowników było to, że wojownicy, jak wcześniej wspomniałem, posiadają swoje odporności.Ale czy bossy też tego nie posiadają? Sprawdźmy:
Piekielny Arcymag- Skacze z 20 kratek i nie trace obrażeń...ło ło ło! Powiecie: heh, to ma każdy boss. Otóż zaliczałbym to też do skilli.
Moje pomysły na skille:
1.Budowniczy- 10 mikstury wzmacniającej mury przy wejściu na arenę.
2.Alchemik- Możliwość wytworzenia mikstury regeneracji(mały procent, ale jednak)
3.Kowal- Przy #Wytworzeniu# miecza dostajemy miecz sharp. 5 a nie 4.
4. Obrońca- Miecz! Katana(żelazny miecz, sharpness 3)
5. Strzelec- tutaj nwm xD
6.Chemik-wincej mikstur, stackowanych po np. 30
Innych klas darmowych nie pamiętam.
7. Barbarzyńca- 2 potki siły 2 rzucane
8. Druid-Możliwość stworzenia 5 owiec, które atakowałyby inne potworki
9.Templariusz- ulepszenie miecza(chyba z 4/4 na 5/5)
10.Kapłan- możliwość przywołania bomb(2)
11.Wszechmogący-mikstury: 2xSpeed 1, 2x Siła 1
Koszty Upgrade!
3000k od budowniczego
Chciałbym aby została dodana pułpapka(Bomba):
Kiedy potwór znajdowałby się 3 kratki od bomby, automatycznie wybuchałaby ona. Nie reagowałaby na wojowników. Koszt: 10000$ za 5 bomb co 1600 sekund.
Czekam na hejty(jak zawsze o orto itd.

Żółwik dla was^^