05-March-2017, 12:19:27
Siema!
Pomyślałem, że skoro na wojownicy vs potwory się to sprawdziło to czemu na WD miałoby tak nie być. Urozmaiciłoby to grę na WD oraz umożliwiło wydawanie kasy na coś konkretnego, bo większość osób ma juz pełno klas i wydaje $ tylko na /przedmioty.
Przejdę do rzeczy, pomyślałem, aby wprowadzić jakiś upgrade dla klas wojowników, Przykładowe Upgrade:
Berserker: Max.14hp
Pirotechnik: Odporność na ogień
Ninja: speed I
SkrytoBojca: zwiększony skok
Czarownik: 30 butelek exp
Duch: 2 enderperły
Protektor: Pajęczyna
Strażnik: złote eq na start
Paladyn: spawn konia
Skorpion: Zdolność oddychania pod wodą
Strzelec: Zwiększona odporność na pociski
Drwal: Zwiększona odporność
Górnik: Pośpiech
Vampir: Widzenie w ciemności
Budowniczy: Odporność na wybuchy
Alchemik: mikstura krzywdy x2
Dracula: Kamienny miecz z efektem obumierania
Nie wiem czy zostanie to wprowadzone jednak fajnie by było dodać jakieś nowości na ten tryb
Oczywiście, niektóre upgrade mogą być źle wyważone, ale o tym decyduje banan.
Pomyślałem, że skoro na wojownicy vs potwory się to sprawdziło to czemu na WD miałoby tak nie być. Urozmaiciłoby to grę na WD oraz umożliwiło wydawanie kasy na coś konkretnego, bo większość osób ma juz pełno klas i wydaje $ tylko na /przedmioty.
Przejdę do rzeczy, pomyślałem, aby wprowadzić jakiś upgrade dla klas wojowników, Przykładowe Upgrade:
Berserker: Max.14hp
Pirotechnik: Odporność na ogień
Ninja: speed I
SkrytoBojca: zwiększony skok
Czarownik: 30 butelek exp
Duch: 2 enderperły
Protektor: Pajęczyna
Strażnik: złote eq na start
Paladyn: spawn konia
Skorpion: Zdolność oddychania pod wodą
Strzelec: Zwiększona odporność na pociski
Drwal: Zwiększona odporność
Górnik: Pośpiech
Vampir: Widzenie w ciemności
Budowniczy: Odporność na wybuchy
Alchemik: mikstura krzywdy x2
Dracula: Kamienny miecz z efektem obumierania
Nie wiem czy zostanie to wprowadzone jednak fajnie by było dodać jakieś nowości na ten tryb
Oczywiście, niektóre upgrade mogą być źle wyważone, ale o tym decyduje banan.