Na pewnym odcinku banan poruszył pewną myśl o dodaniu normalnych mobów pojawiających się np. w lasach. Ale wydaje mi się że to był dobry pomysł ale jakby dodać np. w czasie do zwycięstwa 2 fale mobów jak pozostanie 600s i 200s moby które wychodzą z respa mobów i idą w kierunku świątyni i jak zauważą wojownika idą z nim walczyć.
Podajcie swoją opinię na tan temat.
Z tymi mobami to dobry pomysł, ale lepiej by było gdyby się po prostu respiły w lesie. Co do tych fal nie jestem przekonany, bo moby naprawdę potrzebują sztucznej inteligencji, aby dojść do świątyni, ponieważ zawsze będzie inna droga. Chociaż jakby się dało to zrobić, to jestem na tak.
Na mf i tak respią się w lesie ,kopalni... Nie wiem jak na innych serwerach bo na innych nie gram ale myślę że jest podobnie. Pomysł jako taki spoko ale chyba trzeba napisać plugin dotyczący mobów kroczących do świątyni a chyba to jest dużo roboty nwm nie znam się na pluginach. Pomysł spoko ale jeśli nie będzie problemów to jak najchętniej jestem zza. Niektórzy mogą powiedzieć że pomysł jest zły bo ten tryb jest tak dobrze dopracowany że nie trzeba już go dopracowywać lecz ja jestem innego zdania że akurat ten pomysł jest dobry tylko trzeba nad nim pomyśleć i będzie dobrze. Fajny pomysł ale jestem nastawiony do tego pomysłu neutralnie.
A nie lepiej zrobić co np: 60 sek parę mobów gdy będzie 0 potworów (graczy) bo nie raz jest masówka a jak by jeszcze te fale były to był by hard..
Ale o to w tym pomyśle ma chodzić. Bo przy takich falach nie będzie można się skitrać tylko wyjść przed szereg i walczyć.
Najlepiej (nwm czy się da) zrobić blokadę budowania klocków do nwm 100 kratek do góry żeby nie mogli robić tak dużych wierz i nie kampić się tam. To jest wkurzające.
To też by było w porządku albo też by można było dodać do trybu nowe jednostki latające na koniach które by miały luk,strzały i miecz
To jest moja chora fantazja.