27-December-2016, 14:48:48
Witam serdecznie. Chciałbym przedstawić moje pomysły na aktualizacje odnośnie trybu GTA:
Po pierwsze,
dodanie do różnych miejsc NPC'tów np. w restauracji, barze, którzy sprzedają m.in. pieczonego kurczaka albo piwo, kawę o kilka dolarów taniej niż w sklepie.
Po drugie,
na spawnie dodanie NPC'ta o nazwie np. Kolekcjoner odznak, który skupowałby odznaki, które dropią z mobów na questach. Za odznakę snajpera nagrodą byłby 1 stak naboi do snajperki, za CIA z tego względu, że jest trudniej je zdobyć ( dropią w pałacu Baracka Obamy ) dostawałoby się 100 $ za sztukę itd.
Po trzecie,
dodanie statystyk takich jak: mięśnie, wytrzymałość, respekt.
Mięśnie- rozwijałoby się je podczas bicia graczy albo mobów w walce bronią białą, im większy poziom mięśni tym silniejszy efekt, czyli większe obrażenia procentowe zadawane bronią. ( np pałka policyjna 7,75 obrażeń z maksymalnym poziomem mięśni czyli 20%, atakuje więcej = 7,75 + 1,55 = 9,3 )
Wytrzymałość- nie mam aktualnie pomysłu jak może się rozwijać, ale zwiększenie powodowałoby, że pasek głodu spada wolniej.
Respekt- zwiększa się podczas zabijania innych graczy, efektem byłby coraz bardziej czerwony nick, podczas śmierci kolor lekko słabnie ( zabicie 5 graczy kolor nicku zabarwia się mocniej na czerwono, śmierć kolor słabnie na kolor biały ).
Mam nadzieję, że moje pomysły pomogą w nowych aktualizacjach oraz, że spodobały się. Proszę o opinię na temat propozycji.
Pozdrawiam Marcin5moc.
Po pierwsze,
dodanie do różnych miejsc NPC'tów np. w restauracji, barze, którzy sprzedają m.in. pieczonego kurczaka albo piwo, kawę o kilka dolarów taniej niż w sklepie.
Po drugie,
na spawnie dodanie NPC'ta o nazwie np. Kolekcjoner odznak, który skupowałby odznaki, które dropią z mobów na questach. Za odznakę snajpera nagrodą byłby 1 stak naboi do snajperki, za CIA z tego względu, że jest trudniej je zdobyć ( dropią w pałacu Baracka Obamy ) dostawałoby się 100 $ za sztukę itd.
Po trzecie,
dodanie statystyk takich jak: mięśnie, wytrzymałość, respekt.
Mięśnie- rozwijałoby się je podczas bicia graczy albo mobów w walce bronią białą, im większy poziom mięśni tym silniejszy efekt, czyli większe obrażenia procentowe zadawane bronią. ( np pałka policyjna 7,75 obrażeń z maksymalnym poziomem mięśni czyli 20%, atakuje więcej = 7,75 + 1,55 = 9,3 )
Wytrzymałość- nie mam aktualnie pomysłu jak może się rozwijać, ale zwiększenie powodowałoby, że pasek głodu spada wolniej.
Respekt- zwiększa się podczas zabijania innych graczy, efektem byłby coraz bardziej czerwony nick, podczas śmierci kolor lekko słabnie ( zabicie 5 graczy kolor nicku zabarwia się mocniej na czerwono, śmierć kolor słabnie na kolor biały ).
Mam nadzieję, że moje pomysły pomogą w nowych aktualizacjach oraz, że spodobały się. Proszę o opinię na temat propozycji.
Pozdrawiam Marcin5moc.