21-December-2016, 19:08:26
Hej. Oto kolejny poradnik z serii: ,,Skript". Dzisiaj pokaże wam jak tworzyć lokacje oraz dodam parę przykładów. No to zaczynamy
:
Co to są te ,,Lokacje"?
Lokacje to inaczej punkt ustawiony za pomocą wszelakiego polecenia. Skript rozumie pojęcie ,,Lokacji" jako niewidzialny blok z nazwą.
Jak mogę ją stworzyć i zastosować?
Lokacje można stworzyć na ogromną ilość sposobów, ale zaprezentuje wam tą najprostrzą. By stworzyć lokacje trzeba wiedzieć w jakim stylu ją zrobimy. Dam kilka przykładów:
- Ustawianie w miejscu gracza
- Ustawianie pod/nad/koło bloku, który jest w ustalonej odległości od gracza.
Przykład + tutorial:
https://code.skript.pl/xtboAjt2/
Lokacje mogą mieć zastosowanie tak jak powyżej czyli do ustawiania spawnu, respu mobów itp.
Czy do lokacji moge dodać partlicesy?
Odpowiedz na to pytanie jest prosta, oczywiście że tak. Tutaj jest przykład (bez zbędnego tłumaczenia):
https://code.skript.pl/rat2ipmq/
W komentarzach możecie pisać propozycje na kolejne poradniki.

Co to są te ,,Lokacje"?
Lokacje to inaczej punkt ustawiony za pomocą wszelakiego polecenia. Skript rozumie pojęcie ,,Lokacji" jako niewidzialny blok z nazwą.
Jak mogę ją stworzyć i zastosować?
Lokacje można stworzyć na ogromną ilość sposobów, ale zaprezentuje wam tą najprostrzą. By stworzyć lokacje trzeba wiedzieć w jakim stylu ją zrobimy. Dam kilka przykładów:
- Ustawianie w miejscu gracza
- Ustawianie pod/nad/koło bloku, który jest w ustalonej odległości od gracza.
Przykład + tutorial:
https://code.skript.pl/xtboAjt2/
Lokacje mogą mieć zastosowanie tak jak powyżej czyli do ustawiania spawnu, respu mobów itp.
Czy do lokacji moge dodać partlicesy?
Odpowiedz na to pytanie jest prosta, oczywiście że tak. Tutaj jest przykład (bez zbędnego tłumaczenia):
https://code.skript.pl/rat2ipmq/
W komentarzach możecie pisać propozycje na kolejne poradniki.