08-December-2016, 09:38:10
Cześć! Postanowiłem stworzyć nowy poradnik o nazwie: Skript. Możecie podsyłać propozycje na kolejne skrypty. A więc zaczynamy:
Zmienne:
Co to są te zmienne? Zmienne to są liczby lub dowolny tekst który może się zmieniać. Prawie zawsze używa się ich do: cool downu, odliczania itp. Oto krótki poradnik:
To znaczik który pozwala nam wprowadzić zmienne.
Nasza zmienna {przyklad} jest na false.
Nasza zmienna wynosi: 3
Zmienna dla gracza który z niej korzysta jest równa: 3
Jak stosować?
Zmienne stosujemy tak (przykład):
dowolna domena czasu. Co 100 sekund.
Zapisuje/sprawdza wszystkich graczy.
Gdy odliczanie jest na false.
Daj 1 diaxa do szukanego gracza.
Jest to prosty przykład ale do tego do łoże także komende:
Komenda ze zmiennymi:
Wcześniej użyty kod zastosujemy do manipulowania zmienną:
Wymagana permisja by użyć komendy
Bez niego żadna komenda nie wypali.
Ustawia zmienną na true.
wysyła wiadomość
To na tyle
Notepad++: https://notepad-plus-plus.org/
Zmienne:
Co to są te zmienne? Zmienne to są liczby lub dowolny tekst który może się zmieniać. Prawie zawsze używa się ich do: cool downu, odliczania itp. Oto krótki poradnik:
Kod:
variables:
Kod:
{przyklad} = false
Kod:
{przyklad} = 3
Kod:
{przyklad.%player%} = 3
Jak stosować?
Zmienne stosujemy tak (przykład):
Kod:
variables:
Kod:
{odliczanie} = false
Kod:
Every 100 second:
Kod:
loop all players:
Kod:
if {odliczanie} is false:
Kod:
give 1 diamond to loop-player
Jest to prosty przykład ale do tego do łoże także komende:
Komenda ze zmiennymi:
Wcześniej użyty kod zastosujemy do manipulowania zmienną:
Kod:
variables:
Kod:
{odliczanie} = false
Kod:
command /odliczaj:
Kod:
permission: odliczaj.permisja
Kod:
trigger:
Kod:
set {odliczanie} to true
Kod:
send "&6Włączyłeś odliczanie" to player
Kod:
Every 100 second:
Kod:
loop all players:
Kod:
if {odliczanie} is false:
Kod:
give 1 diamond to loop-player
To na tyle

Notepad++: https://notepad-plus-plus.org/