Załóżmy że gracz A kupił sobie przez SmS miecz dusz i wpisał /miecz i podszedł do niego gracz B i go zabił i stracił miecz i musi on czekać 1h aby znów przyzwać miecz moją sugestią jest taka że można kupić coś że jak się dednie to nie traci się itsów ,nazwę i cenę sami sobie ustalcie i to coś jest na zawsze
Jestem na NIE
Odradzanie się surowców to że itemy są co godzinę i wogóle wszystko przez to straciłoby całkowicie sens
Załóżmy , że gracz <A> ma zakupione wszystkie "boskie" przedmioty oraz tą usługę .
Gracz <B> ma zamiar zaatakować kamień dusz , który jest chroniony przez gracza <A> .
Kiedy gracz <B> zabije gracza <A> i zacznie niszczyć kamień , przeciwnik będzie wracał cały czas ze swoim ekwipunkiem .
Podsumowując , jestem na NIE . Gra straciła by sens .
@up
Ale np gracz B np by zwiał to gracz A jest jednym członkiem drużyny to przyjdzie np Gracz C i zacznie niszczyć kamień gracza A
Np np np... Za dużo tego.
Na nie. Nie kombinujcie, rozwaliłoby to grę.
A ja uważam ze czas czekania na itemy powinien zostać skrócony tak do 45 minut ;u; ale to tylko moje zdanie..